XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.721
klopt:roflol:
later denk ik: oh ja!

misschien moet je als je hem koud eet, alleen met tonijn klaar maken, en als hem warm maakt met panga?

zou ook kunnen... vanaaf eens even weer gaan kokerellen en kwark inkopen.

****yheaaaa FS-mail :D

nice, maar zal nog wel een aantal weekjes duren voor je het binnen hebt, of leveren ze best snel?

• #2.723
  • #2.724
**** yhea!

gratis melk en chocmelk hier :o

ik heb gelijk 2 koppen melk getapt :) en drink de rest van de tijd warme chocomelk creme :D

ik verveel me kapodt :mad: val zowat is slaap :roflol:

**** yhea!

gratis melk en chocmelk hier :o

ik heb gelijk 2 koppen melk getapt :) en drink de rest van de tijd warme chocomelk creme :D

ik verveel me kapodt :mad: val zowat is slaap :roflol:
k*ttekop wij hebben alleen warme choco + chococreme hier, ik moet altijd zelf een pak melk mee nemen:mad:
nog anderhalf uur en dan kan ik na huis!

• #2.727
Tijm van mij krijg je ook nog karma voor je jailbait topic :heart: zodra ik het weer kan geven!

• #2.731
Morgen komt het ijzer binnen voor mijn SQrek (als het goed is) dan moet ik nog gaten boren (30mm, iemand enig idee hoe ik dat het beste kan doen, ik kan het miss laten doen)

en nogmaals, weet iemand de gemiddelde levertijd van Fitness-Seller?

Morgen komt het ijzer binnen voor mijn SQrek (als het goed is) dan moet ik nog gaten boren (30mm, iemand enig idee hoe ik dat het beste kan doen, ik kan het miss laten doen)

FF kwark laten swaffellen zit er zo een klein gatje in.:D

Hangt er vanaf wat je besteld. Gewichten en dergelijk klein spul heb je binnen twee weken.. maar powerracks en banken mag je zo een maand of langer voor uittrekken.

• #2.735
Hangt er vanaf wat je besteld. Gewichten en dergelijk klein spul heb je binnen twee weken.. maar powerracks en banken mag je zo een maand of langer voor uittrekken.

http://www.fitness-seller.nl/shop_content.php?coID=1

Verwerkingstijd
Verzending geschiedt onder normale omstandigheden binnen drie tot circa vijf werkdagen na ontvangst van uw betaling danwel na het plaatsen van een bestelling onder rembours. Het verwerken van bestellingen kan langer duren afhankelijk van de drukte of de beschikbaarheid van de bestelde artikelen! Neem voor de actuele verwerkingstijd contact op met onze klantenservice.

Indien artikelen op korte termijn niet beschikbaar zijn stellen wij u hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte.
Speciale op maat gemaakte artikelen, zoals CHD dumbbells, kennen doorgaans een langere verwerkingstijd vanwege het assemblageproces.
Bestellingen die geplaatst zijn onder rembours krijgen bij grote drukte een lagere prioriteit.
Boksartikelen worden niet uit eigen voorraad geleverd en hebben een levertijd van circa één tot twee weken.

Levertijd
Nadat uw bestelling door ons is verzonden geldt voor bestellingen onder de 200 kg (pakketdienst) algemeen een levertijd van één tot drie werkdagen. Bij bestellingen boven de 200 kg of bestellingen van grote apparatuur (transporteur) dient u rekening te houden met een levertijd van drie tot zeven werkdagen.

• #2.737
ik eis hier Karma voor :)
[Link niet meer beschikbaar]

ik heb ook nog getrained. en het was 10x k*t. nee 10x derde been... want ik hou niet zo van derde beens :)

hhmm yhea ik ga lekker op reps squatten met de 100 k.... euuuh not!

Squat
15*60
6*100 (ver boven par)
5*100 ("")
4*100 ("")
5*90
5*80 het sloeg nergens op!

techniek was ruk. na de eerste rep had ik al een boei van heb ik jou daar :mad:

ondertussen mooi olympic weightlifting kijken (77kg klasse: clean&jerk , goed voor 200 kilo :o)

leg ext
3*10*70 (ook hier was de techniek ver te zoeken.)

deadlift
10*100
5*110
2*120

conclusie : :fuu:

Leg extension zit helemaal geen techniek in man :D

• #2.740
daar zit ik dan, om kwart voor 8 's morgens helemaal alleen op me stage/werk met een drukke lange dag voor de boeg chocomelk creme te drinken.

vannacht weer iets langer kunnen slapen om dat ik weer iets eerder naar bed ben gegaan.

maar er is hoop!
ik mag om 15:15 wegh omdat ik dan word gepikt door me pa. die vervolgens door rijd naar huis. waar ik mij klaar ga maken voor een weekendje wegh met de schoonfamilie. naar bad bentheimen gaat de reis. wij hebben een stoomcabine in het huisje dus dat gaat goed komen, lekker chillen :)

en nu ga ik eerst in alle rust ff lekker scheiten :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven