XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
scheit ze!
jammer van je training nog, we deden 't allebei niet zo goed gistere dus.(ik NATUURLIJK beter:roflol:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.742
dat was lekker :D

tja kan ook niet anders...

jij bent gewoon beter koen :P

:jk:

• #2.746
hahha suckerrr

ik eis hier Karma voor :)
[Link niet meer beschikbaar]

ik heb ook nog getrained. en het was 10x k*t. nee 10x derde been... want ik hou niet zo van derde beens :)

hhmm yhea ik ga lekker op reps squatten met de 100 k.... euuuh not!

Squat
15*60
6*100 (ver boven par)
5*100 ("")
4*100 ("")
5*90
5*80 het sloeg nergens op!

techniek was ruk. na de eerste rep had ik al een boei van heb ik jou daar :mad:

ondertussen mooi olympic weightlifting kijken (77kg klasse: clean&jerk , goed voor 200 kilo :o)

leg ext
3*10*70 (ook hier was de techniek ver te zoeken.)

deadlift
10*100
5*110
2*120

conclusie : :fuu:

Goeie clean&jerk, vind de rest wel een beetje matig.

• #2.748
Goeie clean&jerk, vind de rest wel een beetje matig.

dank xD

volgende week ga ik weer echt starten met mijn hardcore voedingsschema:) ik ga ook zorgen dan ik min 8 uur slaap krijg
ook mijn stage vermoeid mij erg, ik krijg zoveel info :o

• #2.749
he ****ers!

ik ga zo dadelijk naar Bad bentheimen ofzo. en ik ben dus tot maandag wss niet meer op DBB. ook geen training gok ik :(

tot maandag buffels :)

nou veel plezier bij de oosterburen!

(K)

• #2.753
zeau

weer terug was niet echt heavig.... ik kan echt niet met mijn schoonmoeder :fuu: als je der een bezemsteel geeft, vliegt ze wegh!
dieet was 10 keer niks. ik moest gewoon om half 9 opstaan om te ontbijten, bij een weekendje weg :S

nja hier zit ik dan, nog steeds zonder mijn bestelling bij Fitness-seller!

morgen weer een dag, vandaag lekker optijd naar bed.

zeau

weer terug was niet echt heavig.... ik kan echt niet met mijn schoonmoeder :fuu: als je der een bezemsteel geeft, vliegt ze wegh!
dieet was 10 keer niks. ik moest gewoon om half 9 opstaan om te ontbijten, bij een weekendje weg :S

nja hier zit ik dan, nog steeds zonder mijn bestelling bij Fitness-seller!

morgen weer een dag, vandaag lekker optijd naar bed.
Hehe

• #2.755

is geen gein. ik kan haar echt niet uitstaan, maar uit goed fatsoen hou ik mij telkens in.
ze maakte het mij wel moeilijk dit weekend. ik kon gewoon niet lekker uitslapen, niet fatsoenlijk eten, geen mogelijkheid tot trainen, en er hing zon gespannen sfeer. dus ik was al bokke chagrijnig :mad:

het is al een keer goed mis gegaan. toen had ik echt met haar aan de stok :rolleyes: :D

Wel ff lekker kunnen ontspannen in de sauna en in het zwembad.

op terug weg gegeten bij een resto een dorpje verder op van mijn woonplaats en daar was: jawel de trainer van de Graafschap, Darije Kalezić :D BOEREN BOEREN BOEREN

is geen gein. ik kan haar echt niet uitstaan, maar uit goed fatsoen hou ik mij telkens in.
ze maakte het mij wel moeilijk dit weekend. ik kon gewoon niet lekker uitslapen, niet fatsoenlijk eten, geen mogelijkheid tot trainen, en er hing zon gespannen sfeer. dus ik was al bokke chagrijnig :mad:

het is al een keer goed mis gegaan. toen had ik echt met haar aan de stok :rolleyes: :D

Wel ff lekker kunnen ontspannen in de sauna en in het zwembad.

op terug weg gegeten bij een resto een dorpje verder op van mijn woonplaats en daar was: jawel de trainer van de Graafschap, Darije Kalezić :D BOEREN BOEREN BOEREN
Meestal gaan dochters op de moeder lijken als ze ouder worden, dus ik zou maar een extra bezempje aanschaffen.:p

• #2.757
Meestal gaan dochters op de moeder lijken als ze ouder worden, dus ik zou maar een extra bezempje aanschaffen.:p

:fuu:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nee ze is zich bewust dat ze wel trekjes van der heeft maar ze heeft gezegd als je ze te veel erop gaat lijken mag ik haar opknuppen of afschieten :)

Waar blijven je trainingen Tymen? :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven