MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
achter het stuur dan he ;)

ik vond het allemaal wel best op de bijrijdersstoel (wat een woord om te typen :rolleyes:).
ooit een keer toen ik ?12? ofzo was, durfde mijn pa het wel aan, op het terrein van mijn oom. ik reed zo t*ring hard de berm in, ik kon de rem niet vinden:rolleyes::D

inmiddels denk ik dat ik het wel aankan;) maar ik raad jullie toch aan om uit de buurt van gelderland te blijven met namen het oosten ervan. :)

Ik begin ook met autorijden , vind het soms maar zwaar k*t. Schakelen is moeilijk :(. Mij wil je imo ook nog niet tegenkomen op de baan xD.

En trainen in hemdje is idd leuk , veel meer motivatie als je je spieren hun werk ziet doen , en je lijkt idd een beest dan :'). Voor eventjes toch.

Goede BDB btw!

• Topic Starter Topic Starter
Ik begin ook met autorijden , vind het soms maar zwaar k*t. Schakelen is moeilijk :(. Mij wil je imo ook nog niet tegenkomen op de baan xD.

En trainen in hemdje is idd leuk , veel meer motivatie als je je spieren hun werk ziet doen , en je lijkt idd een beest dan :'). Voor eventjes toch.

Goede BDB btw!

thanx!

ja vandaag dus gereden. wil ik weg rijden komt me pa met een fiets helm voor het huis staan kijken. kapot lachen dus!

maar oke 4x af laten slaan:rolleyes:
je moest blijkbaar ook je koppeling in trappen met remmen:D

verder ging het opzich prima. alleen sturen schakelen en remmen tegelijk ging niet echt zo :p

ook viel de rijinstructrice tegen. ze was van verre hot. hooguit van de opvliegers. het was een mevrouw van 50 :(.
dus dat rijden op de achterbank word niks:D

ik kan vanaaf helaas niet trainen, blame my GF!!!! anders kwam ik nog later en dat kon toch echt niet:o.

nu ff krantjes doen, dat is echt een k*t bijbaan.... en dan ff zitten en dan ballen en dan slapen :D

Word er hier nog getraind of zijn we drukbezig onze vingersquats uit te voeren op je stuur/rijleschick? :p

thanx!

ja vandaag dus gereden. wil ik weg rijden komt me pa met een fiets helm voor het huis staan kijken. kapot lachen dus!

verder ging het opzich prima. alleen sturen schakelen en remmen tegelijk ging niet echt zo :p

ook viel de rijinstructrice tegen. ze was van verre hot. hooguit van de opvliegers. het was een mevrouw van 50 :(.

ik kan vanaaf helaas niet trainen, blame my GF!!!! anders kwam ik nog later en dat kon toch echt niet:o.

nu ff krantjes doen, dat is echt een k*t bijbaan.... en dan ff zitten en dan ballen en dan slapen :D

Haha , je doet me aan mezelf denken :D. Ik vergeet soms ook dat je de koppeling moet indrukken om te remmen, bam weer stil xD.

Pft man mijn GF zaagt ook zo de laatste tijd , ik had ze laik dinsdagochtend en maandagavond + nacht gezien. En ik ging mss s'avonds komen maar ik moest vroeg op en had geen zin. Begint ze te trippen , zegt ze dat ik altijd maar alleen wil zijn blablabla :P. Naja ik kan het ze natuurlijk niet kwalijk nemen dat ze veel bij mij wil zijn :').

Jammer dat je niet bent gaan trainen man , morgen extra hard dan!

Word er hier nog getraind of zijn we drukbezig onze vingersquats uit te voeren op je stuur/rijleschick? :p

zo nu en dan word er nog wel eens getraint. ik zou eigenlijk vanmorge trainen maar aangezien ik om 11 uur nog begonnen ben met Terminator Salvation te kijken werd het heel laat dus ook laat opstaan.

en dan heb je zomeruren in de gym.... closed:(

morgen moet ik gaan zwemmen met de schoonfamilie :eek: crap:D

dus over morgen vrees ik:(
een dubbelharde training dan:)

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Haha , je doet me aan mezelf denken :D. Ik vergeet soms ook dat je de koppeling moet indrukken om te remmen, bam weer stil xD.

Pft man mijn GF zaagt ook zo de laatste tijd , ik had ze laik dinsdagochtend en maandagavond + nacht gezien. En ik ging mss s'avonds komen maar ik moest vroeg op en had geen zin. Begint ze te trippen , zegt ze dat ik altijd maar alleen wil zijn blablabla :P. Naja ik kan het ze natuurlijk niet kwalijk nemen dat ze veel bij mij wil zijn :').

Jammer dat je niet bent gaan trainen man , morgen extra hard dan!

ohg dat komt wel goed. dit was de eerste keer dus he.

het is dat vriendinnen nog wel een beetje bruikbaar zijn in bed, anders, nooit aan beginnen!

morgen word het body showen! :cool: ff pumpen van te voren en dan alles flexed het bad in!

zo nu en dan word er nog wel eens getraint. ik zou eigenlijk vanmorge trainen maar aangezien ik om 11 uur nog begonnen ben met Terminator Salvation te kijken werd het heel laat dus ook laat opstaan.

en dan heb je zomeruren in de gym.... closed:(

morgen moet ik gaan zwemmen met de schoonfamilie :eek: crap:D

dus over morgen vrees ik:(
een dubbelharde training dan:)

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

ohg dat komt wel goed. dit was de eerste keer dus he.

het is dat vriendinnen nog wel een beetje bruikbaar zijn in bed, anders, nooit aan beginnen!

morgen word het body showen! :cool: ff pumpen van te voren en dan alles flexed het bad in!

Mrjah rijden is echt iets appart man. Ik zie er toch nog mee af. Maargoed gelukkig ben ik niet alleen :D.

Ja inderdaad man , gelukkig is er de coïtus nog :D.

Goed trainen morgen , i kga men best doen , ik ben hier nu al redelijk wasted op een feestje , morgen kater , zo goed mogelijk verwerken en toch die benen trainen.

Trainingslogs zijn wel vet imo , vind het echt leuk om iedereen wat te volgen.

Laat me weten hoe de training was :'). En succes in bad , ik snap wel niet goed wat een bad met training te maken heeft maar het kan me imo op dit moment niet veel schelen xD

thanx!

Weten we dat ook weer hahaha....mja, op een ouwe fiets moet je ut leren heh? Whahahaha! Misschien heeft ze wel een lekkere dochter :rolleyes:

Verder ging ie wel duzzz?

Gewoon stiekem auto gaan leren rijden met je pa :P

Weten we dat ook weer hahaha....mja, op een ouwe fiets moet je ut leren heh? Whahahaha! Misschien heeft ze wel een lekkere dochter :rolleyes:

Verder ging ie wel duzzz?

ik moet jullie toch wel een beetje up to date houden! uhm dat wel maar niet als ze 2 lekke banden heeft! nee ze heeft een zoon van 35+, ook niet echt mijn smaak! uhm ja het viel me zeker niet tegen! ik hoop vanaaf toch wel te kunnen trainen!

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

Gewoon stiekem auto gaan leren rijden met je pa :P

zat ik ook al aan te denken, gisteren zat ik bij me GF in de auto die heeft sinds kort heb rijbewijs al. maare ze kan al echt veel beter rijden als mij xD

hahaha, en toen deed ie aan bodybuilding en heeft ie geen lekke banden hahaha

Kom op gap, zet nog es een dikke training neer! ;)

hahaha, en toen deed ie aan bodybuilding en heeft ie geen lekke banden hahaha

Kom op gap, zet nog es een dikke training neer! ;)

over lekker banden gesproken, reed ik gisteren met mn vriendin naar de pizzaria om een pizza naar binnen te schuiven, gaat de band lek! helemaal heen terug lopen :(

ik krijg pomp in mijn rug als ik een stuk zwem... hoe kan dat?
vanaaf trainen :)

oke jongens Trainings Update!

eindelijk waar jullie op gewacht hebben :D

het was een waardeloze training ging nergens over. maar de oefeningen onderling waren dan wel weer goed. maar er was weinig verband...

als warming up: Powercleans
10*40
2*60 (slechte form, te zwaar)

incline press:
15*40
10*50
8*55

leg ext
15*40
10*50
10*60
8*70 (hell Yhea!)

calf ext (op de leg press)
15*100
15*100
15*100
(beetje legg pressen derbij)

front, side & rear raises
5*10
7*8
4*10

chin up
10*bw
10*bw
10*bw (front grip)

en toen kwam ik tot de conclusie, wtf ben ik nu eigenlijk aan het trainen?!
dus het is tijd voor een nieuw vast en strikt schema!

miss gewoon weer lekker splitten, maar met een bill star jasje... dus wel 5*5

nu word het tijd voor een lekker bakkie kwark. want van de weegschaal werd ik niet echt vrolijk! (2 dagen slecht gegeten, bij mijn schoonfamilie hou ik me altijd in:D)

Ik fret me juist vol bij mijn schoonfamilie :D , chin ups zijn zeker netjes ,de rest ook , je gaat vooruit. Maar een beetje een mix van alles idd. GEwoon weer schemaatje opmaken :)

ik voel me altijd zo asociaal als ik 2L melk naar binnen giet. 3x opschep. 6 maaltijden op een dag. :D

ik dacht aan een standaard split maar dan met vaste repranges (5*5)

hou ut lekker bij 2 groepen man, je volume is prima, maar je pakt nu geen enkele groep effectief. Doe lekker 2 of 3 oefeningen per groep man!

Ik zou, als jij toch een split gaat doen, lekker piramide trainen, zoals je nu ook doet.

suc7 gap

maar ik wil ook wat meer kracht.... dus vandaar...
ik zal eens even wat in elkaar flantsen

moet ik dan eerst op hoog volume trainen?!

jup. weekje of 4. Daarna lekker piramide trainen in split routine ;) Ga je kk hard groeien!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven