AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
gasten ik ben net thuis. eerst even bij komen dan krijgen jullie uitgebreid geslag.

oh e btw 25 mail van DBB, dat word ff bijlezen xD

zooow eindelijk tijd.

na drie weekjes vakantie vind ik het allemaal wel weer best!
al heb ik natuurlijk niet stil gezeten die drie weken.

de trainingen op de camping zagen er als volgt uit:

doeltjes chin up (wide en front grip)
tegen de boom incline push ups
speeltoestellen dippen
handstand push ups
hahaha. het zag er dan wel niet uit maar wel hoog volume dus dikke pomp :D

dit heb ik iets van 2-3 gedaan. in de laatste week heb ik de sportschool in middelburg opgezocht, ik had er spijt van dat ik dat niet eerder heb gedaan!

daar heb ik lekker fullbody gedaan.

daar hadden ze wel spiegels en waren hemdjes geen probleem. dus ik lekker in me hemd:D wat train dat motiverend!!!!!!! wat heerlijk om je eigen k*t kop te bekijken en je spieren te zien werken! ik voelde me echt een beest!!!

verder was mijn voeding natuurlijk RUK, dat kon ook niet anders... op zon camping. en verder het nodige alcohol naar binnen gegiet al heb ik me redelijk in gehouden.

ook was er nog een maatje van mij, met 2 gram wiet :D. ik heb me die avond kostelijk vermaakt:D

maar nagenoeg niet afgevallen, wel wat drogen komen staan!

ik was erg tevreden met mijn fysiek :) t liefste zou ik op het strand een dikke MM of Back double Bi en persen... maar dat doe ik maar niet!

nou heren. eens even kijken of ik morgen een gaatje kan vinden dan duik ik in de sportschool mn vertrouwde krachthonk in.:D

weer lekker brinta, melk, kwark naar binnen gieten

zo stond ik erbij in mijn vakantie. koud genomen

DSC00588.JPG

Laatst bewerkt:
Welcome back gap! Knallen weer ;)

vandaag weer een training eruit geperst, gewoon lekker fullbody

binnenkort eens even een nieuw schema bouwen... daarbij wil ik voornamelijk letten op:

TRAPEZIUS
KUITEN
ONDERARMEN
SCHUINE BUIKSPIEREN

voor de rest wil ik alles standaard behouden. het gaat denk ik iets van een 3-4 daagse split worden.

kom op gap, laat maar es wat zien gozert!

vroem vroem morge eerste rijles :o xD
better keep off the road around "de Liemers"

morge ook trainings dag nog ff fullbody denk ik. t*ring hard knaller die dag!!!!!!

Succes met eerste rijles!

Kun je al beetje autorijden ?

dankje!

nee ik heb nog nooit in een auto gezeten. dus ik zie wel.

Nog nooit in een auto gezeten? :eek:

achter het stuur dan he ;)

ik vond het allemaal wel best op de bijrijdersstoel (wat een woord om te typen :rolleyes:).
ooit een keer toen ik ?12? ofzo was, durfde mijn pa het wel aan, op het terrein van mijn oom. ik reed zo t*ring hard de berm in, ik kon de rem niet vinden:rolleyes::D

inmiddels denk ik dat ik het wel aankan;) maar ik raad jullie toch aan om uit de buurt van gelderland te blijven met namen het oosten ervan. :)

achter het stuur dan he ;)

ik vond het allemaal wel best op de bijrijdersstoel (wat een woord om te typen :rolleyes:).
ooit een keer toen ik ?12? ofzo was, durfde mijn pa het wel aan, op het terrein van mijn oom. ik reed zo t*ring hard de berm in, ik kon de rem niet vinden:rolleyes::D

inmiddels denk ik dat ik het wel aankan;) maar ik raad jullie toch aan om uit de buurt van gelderland te blijven met namen het oosten ervan. :)

Ghehe oke, succes iig.

hahaha.... nou dat beloofd wat! Heb je de politie ingelicht dat je rijles gaat krijgen? Dan kunnen ze de wegen afzetten haha :D

Nee, flauw, suc7 gozer! Maak er wat van!

Je woont toch niet in de buurt van eindhoven heh? hahaha

nee dat niet maar ik kan wel ff langs rijden, vind mijn hete rijles chick van 25 vast niet erg ;)

(was het maar zon feest, dan leer ik haar hoe je op de achterbank doet rijden :doggy:)

hahaha! Mag ik meedoen? :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven