AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere BOR en Chin up gozer!

waarom 2x benen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.103
Ok.
Hmm zou dan eerder UB/LB gaan doen, of zoiets als mijn oude push pull schema. Dan pak je je benen keihard 2x per week en de rest ook.

Als je nu ook al borst na schouders doet wordt het gewoon ****ed up denk ik.

• #3.105
Ok.
Hmm zou dan eerder UB/LB gaan doen, of zoiets als mijn oude push pull schema. Dan pak je je benen keihard 2x per week en de rest ook.

Als je nu ook al borst na schouders doet wordt het gewoon ****ed up denk ik.

ik ga het lekker aanvoelen. voelt het idd k*t, dan geef ik je gelijk en ga verder zoeken. maar moet toegeven dat ik de FST-7 schema erg fijn vind als eerste ervaring.

Pas als je het probeert weet je het inderdaad!

• #3.107
Niks mis mee hoor, je moet niet alles doen wat anderen zeggen. Gewoon beetje luisteren en zelf de ideale mix voor jezelf maken.

Mooie training Tijm. Erg netjes :thumbs:

En ja, ik zou zeker megagrow gebruiken. Is prima spul, je lichaam begint meteen aan het herstel, en de prijs valt ook erg mee. Smaakt trouwens ook heerlijk!

• #3.110
Mooie training Tijm. Erg netjes :thumbs:

En ja, ik zou zeker megagrow gebruiken. Is prima spul, je lichaam begint meteen aan het herstel, en de prijs valt ook erg mee. Smaakt trouwens ook heerlijk!

thanx vader :)

:roflol:

waar kan ik die shit kopen?

net gewogen, 68,1 :sad: eraan dus! en ik stop niet vooraleer i 75 weeg :fire:

Laatst bewerkt:
68 shiiit. kom op die 75 moet je zo zitten man!
Megagrow is van XXL een creatine blend, volgens mij wel goed product.

thanx vader :)

:roflol:

waar kan ik die shit kopen?

net gewogen, 68,1 :sad: eraan dus! en ik stop niet vooraleer i 75 weeg :fire:

Je stopt ook dan niet, anders komt kwarkie je ff vernederen onder de barbell!!!

Gewoon online bestellen bij XXL Nutrition ;)

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Zit nog veel meer in: BCAA, Glutamine en taurine. INSTANT GROW!!! Yeah baby :cool:

• #3.113

en dat te weten dat ik eerst 71 woog :mad:

Je stopt ook dan niet, anders komt kwarkie je ff vernederen onder de barbell!!!

Gewoon online bestellen bij XXL Nutrition ;)

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Zit nog veel meer in: BCAA, Glutamine en taurine. INSTANT GROW!!! Yeah baby :cool:

ja ik ga er voor man. ik heb er zin. post gerust je best motivatie filmpjes in mijn log altijd goed :D

ik ga eens overwegen omdat erin te gooien. ik vervang de choco voor een shake van vollemelk met pindas en dextrose.

Ziet er netjes uit.
Morgen die 10x100?

Enne 68? :roflol::roflol::roflol: Ik ga je inhalen :D

Hoezo de chocomel eruit?
En @Kwark: daarom zei ik creatine blend :P goed spul iig

thanx. uhm ik ga het gewoon proberen man

nee nu niet meer man!!! times are changing

That's the spirit! Je gaat vlammen tijm! Het geheim is echt je voeding bro, je bent goed bezig het kwartje eindelijk te laten vallen!

Enneh... wel ongebrande pinda's halen op de markt eh? 1 kilo kost iets van 4,5 pleuri dus dat valt mee. Kan je (als je kwarkmixer heet) 1 week mee toe!

• #3.118
That's the spirit! Je gaat vlammen tijm! Het geheim is echt je voeding bro, je bent goed bezig het kwartje eindelijk te laten vallen!

Enneh... wel ongebrande pinda's halen op de markt eh? 1 kilo kost iets van 4,5 pleuri dus dat valt mee. Kan je (als je kwarkmixer heet) 1 week mee toe!

aight ik zal het doen. eerst nog een blender kopen :D

en dat te weten dat ik eerst 71 woog :mad:

ja ik ga er voor man. ik heb er zin. post gerust je best motivatie filmpjes in mijn log altijd goed :D

ik ga eens overwegen omdat erin te gooien. ik vervang de choco voor een shake van vollemelk met pindas en dextrose.

ik moet spontaan schijten man :eek:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven