Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ok.
Hmm zou dan eerder UB/LB gaan doen, of zoiets als mijn oude push pull schema. Dan pak je je benen keihard 2x per week en de rest ook.
Als je nu ook al borst na schouders doet wordt het gewoon ****ed up denk ik.

Mooie training Tijm. Erg netjes![]()
En ja, ik zou zeker megagrow gebruiken. Is prima spul, je lichaam begint meteen aan het herstel, en de prijs valt ook erg mee. Smaakt trouwens ook heerlijk!

eraan dus! en ik stop niet vooraleer i 75 weeg 
thanx vader
waar kan ik die shit kopen?
net gewogen, 68,1eraan dus! en ik stop niet vooraleer i 75 weeg
![]()

68 shiiit. kom op die 75 moet je zo zitten man!
Megagrow is van XXL een creatine blend, volgens mij wel goed product.

68 shiiit. kom op die 75 moet je zo zitten man!
Megagrow is van XXL een creatine blend, volgens mij wel goed product.

Je stopt ook dan niet, anders komt kwarkie je ff vernederen onder de barbell!!!
Gewoon online bestellen bij XXL Nutrition
---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------
Zit nog veel meer in: BCAA, Glutamine en taurine. INSTANT GROW!!! Yeah baby![]()

Ziet er netjes uit.
Morgen die 10x100?
Enne 68?Ik ga je inhalen
![]()
thanx. uhm ik ga het gewoon proberen man
nee nu niet meer man!!! times are changing
That's the spirit! Je gaat vlammen tijm! Het geheim is echt je voeding bro, je bent goed bezig het kwartje eindelijk te laten vallen!
Enneh... wel ongebrande pinda's halen op de markt eh? 1 kilo kost iets van 4,5 pleuri dus dat valt mee. Kan je (als je kwarkmixer heet) 1 week mee toe!

en dat te weten dat ik eerst 71 woog
ja ik ga er voor man. ik heb er zin. post gerust je best motivatie filmpjes in mijn log altijd goed
ik ga eens overwegen omdat erin te gooien. ik vervang de choco voor een shake van vollemelk met pindas en dextrose.