Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Tijd om te stofzuigen dus

kwil traininge zien :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.165

eindelijk gaat je toompje dan scheuren!:D

:fuu:

ik heb ook nog staan stofzuigen ook he :mad:

vanavond begint bij ons kermis.... dus ik weet niet wanneer ik weer in staat ben om te trainen :D wellicht maak ik de keuze om geen alcohol te drinken en gewoon door te trainen...

maarja, ik zal mn best doen, maandag is de eerste mogelijkheid om te trainen.

68kg is alles dat ik zeg

• #3.168
Ja, is geen belediging, maar dat je niet weer terug valt.

Jeeeuj :D

Moest trouwens denken aan dat " mn toompje is gescheurd" topic. AAAAAAA, DE PIJN!

• #3.173
**** kermis!
gewoon doorknallen :)

indd, kermis is voor superdudes

En? Heb je de kermis overleefd?

• #3.177
  • #3.178
Chin up
20*bw
13*bw
10*bw (allemaal strikt)

BOR
65*12
65*10
65*8

v-grip pull down
12*85
10*85
7*90 (+2 spot)

DB shrug
12*32
12*28

straight arm pull down (2 katrollen)
2*8-12*70
2*8-12*65
2*8-12*60
1*20*50 (voller kan gewoon niet :D)

alternate incline curl
12*12
10*12

EZ curl
2*8-12*25
4*8-12*20
6-8*30 (negatief)
giant set
15*20
10*15
10*10 :o

hahah echt ****ing nice bijna alles verbeterd, ik kwam ook echt met de instelling: zeau nu verhoog ik alles een beetje en probeer ik gewoon lekker strikt te blijven en reps te maken. en gelukt, voeding was nou niet echt bizar goed, al denk ik wel dat de alcohol die inmiddels was afgebroken tot suikers wel een positief effect hebben gehad op mijn training. zeg dat ik gister zon 12 biertjes op heb. vanavond blijf ik lekker thuis met mams :) heel misschien dat ik nog ff ga kijken maar dan drink ik fris.

I :heart: DBB

Goede shit man, die straight arm pulldowns krijg ik echt niet voor elkaar boven de 20kg :D (1 katrol)

• #3.180
Goede shit man, die straight arm pulldowns krijg ik echt niet voor elkaar boven de 20kg :D (1 katrol)

ik heb er 2. maar ik moet toegeven dat na rep +-8 ze niet vanaf het begin van de rom volledig gecontroleerd zonder ook maar iets te cheaten (lees momentum creëren) zijn.
dus dan creëer ik heel licht een momentum om ff door het zwaarste punt te prikken want de rest van de reps gaat nog prima.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven