MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Aardig wat setjes gozer, goed getraint!

Zeer nette training Tijm ;)

Alles goed gesloopt Tymen!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.185

thanx buffels :D

vandaag stond eigenlijk benen op het schema maar ik had kort geslapen en voelde mij er niet fit genoeg voor...... dusss, dan maar borst tri's

decline DB press
12*28
12*32 (werd gestabiliseerd wat ik eigenlijk niet wou, kan nou niemand fatsoenlijk spotten???)
10*32 (nog steeds maar wel minder, ik gaf hem een hint)

incline DB press
12*26
10*26
8*26

heel iets incline cable fly
4*8-12*20
2*8-12*17,5
1*20*10

sitting triceps ext
2*10*30

bar push down
2*12*70
2*10*65
2*10*60
12*55

ik vond de tricpes shit ene beetje gekloot maar de borst shizzle was wel hadceurrr :D

"vandaag stond eigenlijk benen op het schema maar ik had kort geslapen en voelde mij er niet fit genoeg voor...... "

Dat is geen excuus, had het zelfde, maar toch wel een lekkere pr op me squat gepakt!

Voor de rest een sterke dumbbell press gozer!, had ik dat maar.

• #3.187
"vandaag stond eigenlijk benen op het schema maar ik had kort geslapen en voelde mij er niet fit genoeg voor...... "

Dat is geen excuus, had het zelfde, maar toch wel een lekkere pr op me squat gepakt!

Voor de rest een sterke "dumbbell">dumbbell press gozer!, had ik dat maar.

nou oke: ik liep de sportschool in, vroeg aan een willekeurige persoon kop of munt. bij kop ging ik borst doen bij munt squats.... en hij zei kop... :D morgen weer een dag :)

Het gaat de goeie kant op Tijm. Je kracht zie ik stukkie bij beetje toenemen. Hoest met vreten?

• #3.192

jajaaaaa...

ik wou eigenlijk gisteren. maar me oma werd toen 90 :hb:. maarja dat begon om 3 uur. me helemaal het schompes gevreten:D (er was: rijst, zalm, paling, ei, friet, aardappelen, beenham, babipangang, en nog veel meer :D)
de hele middag/avond water gedronken. maarja het was pas om 8 uur afgelopen en toen moest er nog worden gebabbelt bij oma thuis, 9 uur was ik thuis, en had totaal geen zin meer (lees ik mocht van me vriendin niet :()

nja vandaag gaat het goed komen. lag er gister al om 9 uur in xD

van je vriendin mocht je neit en je mocht wel direct gaan slapen ?:p

• #3.195
van je vriendin mocht je neit en je mocht wel direct gaan slapen ?:p

hahah ja nja het ging meer zo: ik ging even powernappen en zij sloot zich aan bij mij :D

zeau ff een offtopic update:)
nou vandaag moest ik naar de tandarts... hij had me een paar goed goed lelijk te pakken de lul :D maar alles weer mooi:)
daarna moest ik met de bus weer naar huis de bus halte was aan de andere kant van de straat. dus ik doe de deur dicht van de tandarts, en zoefffff dat was de bus.
dusja dan maar ff de stad om een uur tijd te doden. dus ik loop de actiesport in. en zie een leuke schoen. dus die moest ik kopen :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en om mijzelf te troosten dat ik weer gefaald had om niets te kopen heb ik maar een milkshake chocola gekocht :)

vanavond squaten :o :D

is maar goed ook dat je die niet hebt gekocht :D

ghahaahahahha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven