MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Aardig wat raises, ook lekkere shoulderpress!

Aangezien je toch lekker bezig bent, al keer lachgas geprobeerd ?

Haha lachgas is echt geniaal! Vooral als je 't een paar keer achter elkaar zo'n dingetje neemt :)

Goeie training Swa

Zou zelf dus altijd calf raise voor toe press doen.

Lekker die schouders aangepakt, maar 1 vraag: waarom pak je bijv. bij de db press alle setjes in piramidevorm? waarom niet gewoon meer setjes en reps op de 26, lijkt dat je daarmee beter groei stimuleert (meer volume op hogere intensiteit).

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.226
zeau klaar ging lekkaaahhh

sitting DB shoulder press
15*12
12*20
12*22
6*26
8*22

Lekker die schouders aangepakt, maar 1 vraag: waarom pak je bijv. bij de db press alle setjes in piramidevorm? waarom niet gewoon meer setjes en reps op de 26, lijkt dat je daarmee beter groei stimuleert (meer volume op hogere intensiteit).

ik moet wel tussen de 8-12 reps kunnen zitten in dit schema. en had deze oef al een tijdje niet mere gedaan. en kon hij herinneren dat ik nog nooit verder was gekomen dan de 22s vandaar :)

In zo'n geval vind ik het zo wel fijn:
1e echte set haal je alles uit de kast, zonder die reps op die 20s en 22s voor die 26-set van jou had je nog wel een paar extra herhalingen met 26 gepakt, zeg maar 8-10.
Als je denkt dat je daarna onder je gewenste reprange valt, ga je 1 stapje terug in dumbbells, dus dan de 24 pakken. 3de set ook 24s of 22s als je anders te weinig reps zou maken.

Maarja is natuurlijk persoonlijke voorkeur, maar zo heb ik het idee dat ik alles uit een spier haal op een training.

• #3.228
In zo'n geval vind ik het zo wel fijn:
1e echte set haal je alles uit de kast, zonder die reps op die 20s en 22s voor die 26-set van jou had je nog wel een paar extra herhalingen met 26 gepakt, zeg maar 8-10.
Als je denkt dat je daarna onder je gewenste reprange valt, ga je 1 stapje terug in dumbbells, dus dan de 24 pakken. 3de set ook 24s of 22s als je anders te weinig reps zou maken.

Maarja is natuurlijk persoonlijke voorkeur, maar zo heb ik het idee dat ik alles uit een spier haal op een training.

hoe dan ook word het een piramide oef.

of ik nou eerst met de 26 begin en in reps drop
of ik nog high reps low weight begin en een master set high weight

1. kneedrive? wtf? cheating?

2. heb je zo zwaake kuiten?

• #3.231
Het verschil is dat je dan geen voorvermoeiing hebt en dat je 3 setjes tot failure gaat met relatief hoog gewicht.

ik zal het volgende week een proberen

ik wil vandaag trainen. wat zal ik gaan trainen, train dan wel thuis :)

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

1. kneedrive? wtf? cheating?

2. heb je zo zwaake kuiten?

1. ja, ja, met cheat trainen mag zo af en toe, zolang je maar weet hoe je moet cheaten. ik vond het een goede set voor mn delts, die stonden aardig vol :)

2. ja :sad: mn zus der kuiten zijn nog groter :( true story

Ben benieuwd wie als eerste om pics van je zus komt vragen. Ik gok op Chiel1990 :D

• #3.233
ik wil best wel eens mijn calfes naast die van me zus zetten en picca schieten... patjebb heeft de hyves van me zus, dus daar moet je wezen :eyebrow:

Best een aardige manier om te zeggen dat je zus gewoon dikke benen heeft :D

Dam, nog nooit zo nieuwsgierig geweest naar het onderste deel van een vrouwenbeen!

• #3.237
zeau heren ik heb toch wel een aardig katabool maar leuk weekend achter de rug :D

vrijdag feest bij een vriend,
zaterdag feest bij een andere vriend
zondag mams en paps weg brengen naar het vliegveld om half 4 in de morgen.
maandag een paar vrienden uitgenodigt :D

vrijdag geef ik dan zelf maar een BBQ feest :roflol:
vanaaf weer vol er tegen aan.

hhm ik denk niet dat deze week overleef. ik moet me eigen eten maken. mn brood smeren. me was wassen enz enz enz :o

stuur mij je trainings-gear op dan;)

• #3.239
waarom zeg je dan dat je deze week niet overleefd???

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven