AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nee ik heb er een slotje op laten zetten, veel te veel van hetzelfde gelul, trainingen posten heb ik nou wel gehad. Het geiten vond ik veel leuker maar dan had er ook een slotje opgegaan ben ik bang:D

Dus nu is alleen het spammen overgebleven? Hoe gaat het met trainen eigenlijk gap? Nog steeds als een mofo aan ut knallen? Hoe vaak ga je p/w?

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

sorry tym, nu je slaapt hebben we ff je log reraped :D

Dus nu is alleen het spammen overgebleven? Hoe gaat het met trainen eigenlijk gap? Nog steeds als een mofo aan ut knallen? Hoe vaak ga je p/w?
Ja nog steeds beesten, ik ga 4x per week. en ben nog steeds aan het stapellen. Laats gezaagd met 2 dumbbells op elkaar 62kg flikkerd er een bijna op mijn tenen:eek: Later heb ik ze bij elkaar gehouden met een strap, ik ben net MacGyver daar. Wel lachen:D

Ja nog steeds beesten, ik ga 4x per week. en ben nog steeds aan het stapellen. Laats gezaagd met 2 dumbbells op elkaar 62kg flikkerd er een bijna op mijn tenen:eek: Later heb ik ze bij elkaar gehouden met een strap, ik ben net MacGyver daar. Wel lachen:D

whahaha, good thinking! Jah, waarom ook niet? Gaat met straps idd veel beter, anders ben je echt net een acrobaat....

Al zou een stel lekkere mokkels die op je armen balanceren ook een goeie oplossing zijn, lieft zo kort mogelijk rokkie aan :p hehehe

whahaha, good thinking! Jah, waarom ook niet? Gaat met straps idd veel beter, anders ben je echt net een acrobaat....

Al zou een stel lekkere mokkels die op je armen balanceren ook een goeie oplossing zijn, lieft zo kort mogelijk rokkie aan :p hehehe
De meiden die daar trainen zie ik liever niet in een kort rokje:eek: Ik denk niet eens dat ze zulke maten verkopen.

• Topic Starter Topic Starter
shiitt ouwe, ik was om half 11 al wakker... ik heb een zuigzoen in me nek van me maat :eek: ik werd door 4 man vast gehouden, moet ook wel :lifter: :cool:....
maar verder voel ik me prima,. moet over half uurtje weg, met vriendinnetje shoppen :grumble:. en kado kopen voor pa want die is donderdag 50.

shiitt ouwe, ik was om half 11 al wakker... ik heb een zuigzoen in me nek van me maat :eek: ik werd door 4 man vast gehouden, moet ook wel :lifter: :cool:....
maar verder voel ik me prima,. moet over half uurtje weg, met vriendinnetje shoppen :grumble:. en kado kopen voor pa want die is donderdag 50.

Congrats! Een leeftijd om eigenlijk niet zo blij mee te zijn.. :roflol:
What the ****, gaymaat?

De meiden die daar trainen zie ik liever niet in een kort rokje:eek: Ik denk niet eens dat ze zulke maten verkopen.

hahaha... grote kerels, grote wijven eh?

Als ut maar lekker was toch? kan jou ut bommen, tis 2009 :D whahaha
Als je vriendin maar geen rare dingen denkt hehehe.... je hebt wat uit te leggen denk ik eh?

Nou, sterkte met het WK shoppen, is soms zwaarder dan trainen eh?

hahaha... grote kerels, grote wijven eh?

Als je vriendin maar geen rare dingen denkt hehehe.... je hebt wat uit te leggen denk ik eh?

:orly:

nou ik was 1. nogal stnd, 2. nogal dronken (leuke combi:D) en me maat ook. maar hij spoort echt niet zuiver. maar heb me kostelijk vermaakt :D

nou toevallig komt er binnenkort een ex bij mij pitten. en dat vond ze al niet zo leuk. en moet ik ook nog uitleggen hoe die zoeggvlek daar in me nek is gekomen xD...

****ed up mn voeten doen zeer. staan deed zeer. zitten deed zeer. ik was met me 2 zussen en me vriendin. en ook die moeten dan ook nog kleren kopen.

ik heb ff uigerekent hoeveel kcal ik met me macnugget menu heb gesprokkeld :D
****ing 1275 kcal xD
(grote fiet, 9 stuk kipnugget, 500 ml cola)

1275.. That's nothing. :p

Ik heb net 1 portie sate en 1 bak nasi op.... :p

klinkt als hoeveel kcal?

mn vriendin slaapt vanaaf bij mij -> :heart: (of vul maar in;)) dat moet pr's worden morgen xD

klinkt als hoeveel kcal?

mn vriendin slaapt vanaaf bij mij -> :heart: (of vul maar in;)) dat moet pr's worden morgen xD

poehhh... kweet nie, maar meer dan zat denk ik :D

hahaha, zolang je maar niet TE veel topsport doet vannacht eh? ;) Anders bakkie er nie veel van morgen ;)

Waar zit je? ben jij me vriend geworden op hyves?

uhm aangezien mn pc laatst is gecrashed en ik nog geen office erop heb gezet weet ik niet precies wat ik heb gedaan, ik zal dan ook een zo goed mogelijke indruk geven ;)

SQ (het echt werk begint nu al:o)
de eerste 3 sets zijn peanuts
de 4de is al niet meer full maar below par (77k)
de 5de set was moeilijk, heb 2 spotters ernaast gezet maar niet nodig. ze waren par soms below par(88k)

BP
still peanuts.... zelfs de laatste set van 5*70 was goed te doen.

BOR
ook goed te doen. verlies wel de strictheid op de laatste 2 sets maar verder dik in orde :) (er stond iemand achter mij die zei: die tymen heeft een speciaal abbonoment; hij krijgt er een gratis hernia bij! zei hij ook al eerder toen ik aan het deadliften was...wat een sukkel)

ff wat met de medicijn bal 3 kilo gespeeld voor de abs (op de grond > aan laten gooien > links rechts links rechts tikken > terug gooien > repeat.)
wat back ext. 2*5*70

en toen stiekem wat chins want ik hou van ****ing dikke lats!
2*5*bw+10
en nog wat bw setjes tussen 5-10 reps

nu moet ik echt met mn dieet beginnen want het schiet niet op.... 68.2 dus morgen koop ik echt kip en rijst ****ers!!!1!1!!one!!one1!11!

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Snap er geen **** van, ik weet niet wie het is. Zal wel goed zijn.:D

link?

nog ff een update!!!

vanacht sliep mn chick bij mij. lig ik om half 11 in bed. wou ik net gaan slapen, eerst ff pissen. belt me maat op. dus me chick neemt op... uhm je maat is over de zeik.
dus ik neem op die gek echt helemaal over de pis, of ik wou komen. hij is echt met beste vriend dus geen probleem gelijk broek aan getrokken. bleek hij gedumpt te zijn, zo in eens. hij had al bijna 1,5 jaar wat dus was echt ****ed voor hem. anyway ik sliep uit eindelijk pas om 00:45 > muggen > vrouw in bed= k*t slapen. dus vandaag doe ik me best om de schade in te halen :D

wat een verhaal

Brutale bench dan hey! Squat is wat minder bij jouw als mij mij.. Ben jalours op jouw bench.. Ik moet ook betere titten krijgen..

Brutale bench dan hey! Squat is wat minder bij jouw als mij mij.. Ben jalours op jouw bench.. Ik moet ook betere titten krijgen..

dankje al is mijn borst niet een van de sterkste punten... en zeker niet de grootste. ik heb gewoon een kleine borst :sad:
dan wil ik wel een beetje van je quads!!! daar mag je echt trots op zijn:D

V-shape
Innerchest (echt veel beter dan eerst vind ik !!)

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven