uhm aangezien mn pc laatst is gecrashed en ik nog geen office erop heb gezet weet ik niet precies wat ik heb gedaan, ik zal dan ook een zo goed mogelijke indruk geven
SQ (het echt werk begint nu al

)
de eerste 3 sets zijn peanuts
de 4de is al niet meer full maar below par (77k)
de 5de set was moeilijk, heb 2 spotters ernaast gezet maar niet nodig. ze waren par soms below par(88k)
BP
still peanuts.... zelfs de laatste set van 5*70 was goed te doen.
BOR
ook goed te doen. verlies wel de strictheid op de laatste 2 sets maar verder dik in orde

(er stond iemand achter mij die zei: die tymen heeft een speciaal abbonoment; hij krijgt er een gratis hernia bij! zei hij ook al eerder toen ik aan het deadliften was...wat een sukkel)
ff wat met de medicijn bal 3 kilo gespeeld voor de abs (op de grond > aan laten gooien > links rechts links rechts tikken > terug gooien > repeat.)
wat back ext. 2*5*70
en toen stiekem wat chins want ik hou van ****ing dikke lats!
2*5*bw+10
en nog wat bw setjes tussen 5-10 reps
nu moet ik echt met mn dieet beginnen want het schiet niet op.... 68.2 dus morgen koop ik echt kip en rijst ****ers!!!1!1!!one!!one1!11!
---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------
Snap er geen **** van, ik weet niet wie het is. Zal wel goed zijn.
link?
nog ff een update!!!
vanacht sliep mn chick bij mij. lig ik om half 11 in bed. wou ik net gaan slapen, eerst ff pissen. belt me maat op. dus me chick neemt op... uhm je maat is over de zeik.
dus ik neem op die gek echt helemaal over de pis, of ik wou komen. hij is echt met beste vriend dus geen probleem gelijk broek aan getrokken. bleek hij gedumpt te zijn, zo in eens. hij had al bijna 1,5 jaar wat dus was echt ****ed voor hem. anyway ik sliep uit eindelijk pas om 00:45 > muggen > vrouw in bed= k*t slapen. dus vandaag doe ik me best om de schade in te halen
wat een verhaal