MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ff wat meer over mijzelf, ik heb naast bodybuilding nog een hobby :D

namelijk aquaria

eerste foto is van mijn nieuwe aquarium 200 liter (overdag), helemaal opgeknapt. bak uit elkaar gesneden, glas schoon gemaakt, weer in elkaar gekit, achtergrond gemaakt, deksel gemaakt, verlichting gemaakt, pomp in orde gemaakt enz enz enz... en nu staat hij eindelijk. eerst nog 1,5 week wachten tot dat de vissen erin kunnen en dan is het heerlijk slapen gaan en wakker worden!

tweede foto is hij in de nacht.

derde foto is mijn oude 60 liter aqua... die hou ik misschien ook nog.

IMG_0032.jpg

Laatst bewerkt:
Die foto's interresseren ons niet :(

:D

Mooie shizzle ;)

Brute onderarmen ben benieuwd naar de rest

Die foto's interresseren ons niet :(

:D

Mooie shizzle ;)

srsly, kunnen we het alleen maar hebben over BB en alles er om heen:P

ik dacht laat ik eens wat meer vertellen over mezelf (dan alleen maar BB en alles er om heen) ;)

ik zal eens kijken of ik deze week wat foto's kan maken... het kan zijn dat er zondag foto's verschijnen als en genoeg animo voor is, voor de relnichten onder ons. maar de foto's dan wel koud worden geschoten...

vanaaf heb ik party :D, omdat ik stop het jongerenwerk in mijn dorp. alleen het word een katabole mix van: alcohol, thc, weinig eten, weinig slapen.... dus dan verwacht ik niet veel van de foto's;)

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

:roflol:

Bwoa, de meeste van mij foto's zijn koud genomen en ondervloed van coïtus, drus and rock n roll :P

We zitten hier dan wel op een BB-forum in 1ste instantie maar het is zeker niet verkeerd om het ook eens over andere dingen te hebben, idd

Bwoa, de meeste van mij foto's zijn koud genomen en ondervloed van coïtus, drus and rock n roll :P

We zitten hier dan wel op een BB-forum in 1ste instantie maar het is zeker niet verkeerd om het ook eens over andere dingen te hebben, idd

maar ik had al vernomen dat poseren niet een van je sterkste kant is :P
ik ben nu stiekem van die pose tip vids aan het kijken :rolleyes: (niet verder vertellen he)

Ik zal niets verklappen :P

huh wtf. ik heb vanacht bij me vriendin gepit. en die moest van morgen werken bij de c1000 super om half 9... ik lekker doorslapen ofcourse. en om 9 uur hoor ik haar stem in eens weer, ze was terug want er was ingebroken bij die c1000. wat blijkt: er heeft een jongen van 15 ingebroken en toen hij wou vluchten heeft de politie hem in zn been geschoten.

wat een sensatie :o

huh wtf. ik heb vanacht bij me vriendin gepit. en die moest van morgen werken bij de c1000 super om half 9... ik lekker doorslapen ofcourse. en om 9 uur hoor ik haar stem in eens weer, ze was terug want er was ingebroken bij die c1000. wat blijkt: er heeft een jongen van 15 ingebroken en toen hij wou vluchten heeft de politie hem in zn been geschoten.

Lekker dagje vrij voor je meisie!!

Lekker dagje vrij voor je meisie!!

een ochtendje vrij... want s avonds moet ze werken van 9 tot 11 bij het verzorgings tehuis.... workaholic!!! want ze zou eigenlijk naar de "Radstake" gaan.

radstake is discotheek. het enige vatsoenlijke in de buurt, naast arnhem.

Damn, effe schieten op een menneke van 15jaar :eek:

Wel relax voor je meisje natuurlijk, zo'n dagje vrij :D

BOOM! legshot? :scratch:

[Link niet meer beschikbaar]

ik ben terug van de party, ik kan gen nuttig woord uit brengen dus weltrusten :D

ik ben terug van de party, ik kan gen nuttig woord uit brengen dus weltrusten :D

Nou, hou je k*nes dan hahahaha :D

Slaap lekker! Ik heb er alweer een dikke training op zitten, Sjit man, kben zooooo ****ing pomp verslaafd :D Lekker freaken jeweettoch? :cool:

Zzz Zzzz Zzzzzz

W A K K E R W O R D E N ! ! !

Zo. Wie weet helpt ut...

Hoe zit ut met jou eigenlijk Yin, geen training log meer??
Nee ik heb er een slotje op laten zetten, veel te veel van hetzelfde gelul, trainingen posten heb ik nou wel gehad. Het geiten vond ik veel leuker maar dan had er ook een slotje opgegaan ben ik bang:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven