MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice pics ouwe :)

dankje al is mijn borst niet een van de sterkste punten... en zeker niet de grootste. ik heb gewoon een kleine borst :sad:
dan wil ik wel een beetje van je quads!!! daar mag je echt trots op zijn:D

V-shape
Innerchest (echt veel beter dan eerst vind ik !!)

jah... maar nu zonder shirtje, pannenkoek! hahaha

Nette training trouwens ;)

Je bidon past mooi bij je shirt! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter

thnq :D

jah... maar nu zonder shirtje, pannenkoek! hahaha

Nette training trouwens ;)

ik durf het nog niet aan om met me blote pens uitgebreid foto's te maken in de kleedkamer. er zijn een aantal jongens die trainen meer voor de fun. en die zullen ook uitgebreid verslag doen aan iedereen daar als het zien. en daar heb ik geen zin in....
ja was wel ff lekker bikkelen :D

Je bidon past mooi bij je shirt! :thumbs:

nou eigenlijk niet. want bidon is doorzichtig mat plastic en mn shirt is grijs.

hebben jullie dat ook soms dat je voor de spiegel staat en dat je denkt: wtf ik zie er niet uit!!! geen dikke armen, volle borst, dikke lats, brede schouders of wat dan ook... vandaag heb ik zon dag. en zakt me de moed in de schoenen.

hahaha ben je soms bang dat ze zich straks afbeeren op je harde body ? :hahaha:

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

ik durf het nog niet aan om met me blote pens uitgebreid foto's te maken in de kleedkamer. er zijn een aantal jongens die trainen meer voor de fun. en die zullen ook uitgebreid verslag doen aan iedereen daar als het zien. en daar heb ik geen zin in....

hebben jullie dat ook soms dat je voor de spiegel staat en dat je denkt: wtf ik zie er niet uit!!! geen dikke armen, volle borst, dikke lats, brede schouders of wat dan ook... vandaag heb ik zon dag. en zakt me de moed in de schoenen.

ah joh, verman je. Minderwaardigheids complexjes horen bij een bodybuilder. Daarom worden we steeds groter, omdat het nooit goed genoeg is :D

Bigorexia nervosa hebben we allemaal last van no worrys.;)

anders ga je een beetje curlen voor de spiegel, de boel ffies lekker oppompen, flink het bloed door je aders laten gieren, beetje flexen enzo. Doe ik ook soms, is leuk en freaky :D

Nah ik denk altijd nog groeien kleintje! Wat vet en vocht verlies en 20kg massa zou je goeddoen! Just my thoughts. :D

ga proberen om vanaaf ff naar de gym kan. ff rustig en licht die armen vol blazen.

Jaa, helaas wel.
sommige dagen heb ik echt een confidence level van over 9000..
soms voel ik me net captain ginyu als kikker..

how to fix? bah ik durf geen spiegel meer in te kijken :(

vanacht als een natte krant geslapen... geen idee waarom al had ik wel last van muggen (ik had me hor open laten staan:rolleyes:)
Niet meer kijken, na een tijdje zie je het zelf niet meer. Als iemand je een tijd niet heeft gezien merk je aan de reacties dat je goed bezig bent.

Niet meer kijken, na een tijdje zie je het zelf niet meer. Als iemand je een tijd niet heeft gezien merk je aan de reacties dat je goed bezig bent.

+ een hele berg!

Dat is altijd kicken, je krijgt overal die reacties van mensen die je gewend waren toen je kleiner was.... "Sjezus, stuk breder geworden eh?"

in mei, toen was er kermis in lobith, toen kwam er een moeder van een maat van me, die zei: thijs (zo heettie) vond je erg breed geworden. Proud Proud Proud

maare ik voel me weer helemaal oke. confidence lvl +999999999

heb ff wat gepompt:

DB curls
15*5
15*7

BB curls
15*20
10*25
10*30
5*35

cable push down
15*40
15*50
10*60
8*70
5*75
15*55

BB wrist curl
10*15
10*20
10*25

reversed BB wrist curl
10*15
10*15
10*15

ooit het gevoel gehad of je zomaar iets uit je handen kunt laten vallen omdat je gewoon niet meer kan knijpen. zo vol zaten ze echt zo lekker, haast niet lekker meer!

lat pully
10*50
10*60
10*65
10*70
10*75

ik liep zo breed als jay cutler mofo!

Kijk, that's what collega BB'ers are for ;)

Mooie training man! Welcome back, grote ;)

dadelijk nog ff kokerellen. voor morgen dan ga ik echt beginnen met vaste eetschema

Goed zo bikkel laat ze maar schrikken, straks is het weer koud en zien ze je lijf niet meer dan kan je in de zomer je kennisen reanimeren als ze je weer in t'shirt zien lopen.:D

Jay Cutler, wie is dat? ???
Mooie training man, heerlijke pomp lijkt mij na zoveel bicepshizzle. :orly:

Kijk, that's what collega BB'ers are for ;)

Mooie training man! Welcome back, grote ;)

ik dankje van harte chriss!!!

Goed zo bikkel laat ze maar schrikken, straks is het weer koud en zien ze je lijf niet meer dan kan je in de zomer je kennisen reanimeren als ze je weer in t'shirt zien lopen.:D

da vind ik idd ook erg mooi!!!! dat mensen echt hun ogen uitkijken in de zomer, nadat je in de winter met dikke kleren rond zwerft :D

Jay Cutler, wie is dat? ???
Mooie training man, heerlijke pomp lijkt mij na zoveel bicepshizzle. :orly:

jay cutler is een of andere ecto die denkt dat hij breed is :D
man ik kon niks meer, met shirt niet uit trekken, niks vast houden :D heerlijk had ik echt nodig!!!

Ja heb ik soms ook. :p
Maar keto zal daar hopelijk weer verandering in brengen. Ik moet nu al me kleding aan me broer geven omdat ze mij niet meer passen. :mad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven