- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dankje al is mijn borst niet een van de sterkste punten... en zeker niet de grootste. ik heb gewoon een kleine borst
dan wil ik wel een beetje van je quads!!! daar mag je echt trots op zijn
V-shape
Innerchest (echt veel beter dan eerst vind ik !!)

jah... maar nu zonder shirtje, pannenkoek! hahaha
Nette training trouwens![]()

thnq
ik durf het nog niet aan om met me blote pens uitgebreid foto's te maken in de kleedkamer. er zijn een aantal jongens die trainen meer voor de fun. en die zullen ook uitgebreid verslag doen aan iedereen daar als het zien. en daar heb ik geen zin in....
ja was wel ff lekker bikkelen
nou eigenlijk niet. want bidon is doorzichtig mat plastic en mn shirt is grijs.
hebben jullie dat ook soms dat je voor de spiegel staat en dat je denkt: wtf ik zie er niet uit!!! geen dikke armen, volle borst, dikke lats, brede schouders of wat dan ook... vandaag heb ik zon dag. en zakt me de moed in de schoenen.

Bigorexia nervosa hebben we allemaal last van no worrys.thnq
ik durf het nog niet aan om met me blote pens uitgebreid foto's te maken in de kleedkamer. er zijn een aantal jongens die trainen meer voor de fun. en die zullen ook uitgebreid verslag doen aan iedereen daar als het zien. en daar heb ik geen zin in....
ja was wel ff lekker bikkelen
nou eigenlijk niet. want bidon is doorzichtig mat plastic en mn shirt is grijs.
hebben jullie dat ook soms dat je voor de spiegel staat en dat je denkt: wtf ik zie er niet uit!!! geen dikke armen, volle borst, dikke lats, brede schouders of wat dan ook... vandaag heb ik zon dag. en zakt me de moed in de schoenen.

Bigorexia nervosa hebben we allemaal last van no worrys.![]()

)hebben jullie dat ook soms dat je voor de spiegel staat en dat je denkt: wtf ik zie er niet uit!!! geen dikke armen, volle borst, dikke lats, brede schouders of wat dan ook... vandaag heb ik zon dag. en zakt me de moed in de schoenen.
Niet meer kijken, na een tijdje zie je het zelf niet meer. Als iemand je een tijd niet heeft gezien merk je aan de reacties dat je goed bezig bent.how to fix? bah ik durf geen spiegel meer in te kijken
vanacht als een natte krant geslapen... geen idee waarom al had ik wel last van muggen (ik had me hor open laten staan)
Niet meer kijken, na een tijdje zie je het zelf niet meer. Als iemand je een tijd niet heeft gezien merk je aan de reacties dat je goed bezig bent.
Kijk, that's what collega BB'ers are for
Mooie training man! Welcome back, grote![]()
Goed zo bikkel laat ze maar schrikken, straks is het weer koud en zien ze je lijf niet meer dan kan je in de zomer je kennisen reanimeren als ze je weer in t'shirt zien lopen.![]()

Jay Cutler, wie is dat?
Mooie training man, heerlijke pomp lijkt mij na zoveel bicepshizzle.![]()

heerlijk had ik echt nodig!!!