- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Ja heb ik soms ook.
Maar keto zal daar hopelijk weer verandering in brengen. Ik moet nu al me kleding aan me broer geven omdat ze mij niet meer passen.![]()
cut.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja heb ik soms ook.
Maar keto zal daar hopelijk weer verandering in brengen. Ik moet nu al me kleding aan me broer geven omdat ze mij niet meer passen.![]()
het moet niet gekker worden....
ben ik net klaar met avond eten zegt pa: mama en ik vinden dat je niet meer moet gaan trainen. het onderhouden is oke. maar we vinden het erg lelijk worden. voegt mijn moeder toe: en het is slecht voor je lichaam.
ik probeer uit te leggen dat het mijn lichaam is en ik mij goed voel in dit lichaam. en ik een doel voor ogen heb wat ik lang niet heb gehad.
ook probeerde ik ze uit te leggen dat mijn zelfvertrouwen echt ene stuk omhoog gegaan is sinds ik train, voor die tijd liet ik over me heen lopen en dat laat ik me nu niet meer gebeuren!
het is niet zo dat ik niks aan trek van wat me ouders ervan vinden maar het weer houdt mij er niet van om gewoon door te gaan waarmee ik bezig was.
vanaaf trainen
SQ
INBP
DL
whahaha.... Dan moet je nog veel meer eten maat, past dat er allemaal wel in?gna gna gna

xDscheurt me maag uit
vandaag met kip en rijst naar school gegaan, ze keken me aanxD
al schiet het nog steeds niet op...
Komt goed tymen!! Ik hoor ook 3x in de week van mensen dat ik ook niet groter moet worden! Echt categorie types: vrienden van vrienden die vanuit het niets naar je toelopen en zeggen: niet nog groter worden hoor! Dan is het niet mooi meer! Of moeders van vrienden die zeggen: zo is het goed hoor! Niks meer aan doen! Maar uiteindelijk vinden ze elk stapje dat je doet toch weer bruter!
En slecht voor je lichaam??

Geen nken! Is cardio en dat hoort niet in een bulk!![]()

kunnen hier wel mensen goed opschieten met hun schoonmoeders?
)
Mooie training man! Heerlijke Squats ook. Zie tegenwoordig heel veel 5x5 schema's, what's up with that?
What happened to good 'ol 12reppers?![]()
en nu deed ik 91 k full en alleen bij de 3/4/5 rep moest ik mn best doen.