MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zie niks op die pics :P

• Topic Starter Topic Starter
het moet niet gekker worden....

ben ik net klaar met avond eten zegt pa: mama en ik vinden dat je niet meer moet gaan trainen. het onderhouden is oke. maar we vinden het erg lelijk worden. voegt mijn moeder toe: en het is slecht voor je lichaam.

ik probeer uit te leggen dat het mijn lichaam is en ik mij goed voel in dit lichaam. en ik een doel voor ogen heb wat ik lang niet heb gehad.
ook probeerde ik ze uit te leggen dat mijn zelfvertrouwen echt ene stuk omhoog gegaan is sinds ik train, voor die tijd liet ik over me heen lopen en dat laat ik me nu niet meer gebeuren!

het is niet zo dat ik niks aan trek van wat me ouders ervan vinden maar het weer houdt mij er niet van om gewoon door te gaan waarmee ik bezig was.

vanaaf trainen
SQ
INBP
DL

training was prima alles makkelijk te doen.

het moet niet gekker worden....

ben ik net klaar met avond eten zegt pa: mama en ik vinden dat je niet meer moet gaan trainen. het onderhouden is oke. maar we vinden het erg lelijk worden. voegt mijn moeder toe: en het is slecht voor je lichaam.

ik probeer uit te leggen dat het mijn lichaam is en ik mij goed voel in dit lichaam. en ik een doel voor ogen heb wat ik lang niet heb gehad.
ook probeerde ik ze uit te leggen dat mijn zelfvertrouwen echt ene stuk omhoog gegaan is sinds ik train, voor die tijd liet ik over me heen lopen en dat laat ik me nu niet meer gebeuren!

het is niet zo dat ik niks aan trek van wat me ouders ervan vinden maar het weer houdt mij er niet van om gewoon door te gaan waarmee ik bezig was.

vanaaf trainen
SQ
INBP
DL

Komt goed tymen!! Ik hoor ook 3x in de week van mensen dat ik ook niet groter moet worden! Echt categorie types: vrienden van vrienden die vanuit het niets naar je toelopen en zeggen: niet nog groter worden hoor! Dan is het niet mooi meer! Of moeders van vrienden die zeggen: zo is het goed hoor! Niks meer aan doen! Maar uiteindelijk vinden ze elk stapje dat je doet toch weer bruter!

En slecht voor je lichaam??

gewon doorknallen! Kan nooit groot genoeg :P

ik ga ook niet het rustiger doen. gewoon lekker door knallen.

volgende week beginnen met me eerst kuur 500 ml test per week.....

:jk:

whahaha.... Dan moet je nog veel meer eten maat, past dat er allemaal wel in? :D gna gna gna

scheurt me maag uit :D

vandaag met kip en rijst naar school gegaan, ze keken me aan :o xD
al schiet het nog steeds niet op...

Sjonge.... je begint nu niet weer te b**chen eh? Gewooon vreten, hard trainen, slapen, nken enneh nog meer eten, komt wel goed met je.

Neem anders een goeie gainert erbij, liefst die van PVL, daar knal je super hard op!

Komt goed tymen!! Ik hoor ook 3x in de week van mensen dat ik ook niet groter moet worden! Echt categorie types: vrienden van vrienden die vanuit het niets naar je toelopen en zeggen: niet nog groter worden hoor! Dan is het niet mooi meer! Of moeders van vrienden die zeggen: zo is het goed hoor! Niks meer aan doen! Maar uiteindelijk vinden ze elk stapje dat je doet toch weer bruter!

En slecht voor je lichaam??

die is goed voor citaten van verstandlozen :D

Geen nken! Is cardio en dat hoort niet in een bulk! :p

hhhm de afgelopen dagen waren niet echt ideaal...

teweinig slaap.
nu al gebitch met school.
eten gaat ruk.
gisteren wel ff lekker gepartyed :D
vandaag ruzie met mn schoolmoeder -> vriedin helemaal over de zeik.
het ging helemaal nergens over, en ik laat niet over me heen walsen en laat dat ook niet gebeuren bij mijn vriendin, dus ik kwam voor haar op. dat was ze niet gewent. dus liep het een beetje uit de hand. ik later wel mijn excusses aangeboden. niet voor mij of haar, maar voor mijn vriendin, die was echt helemaal lijp geworden... ze is nu lekker huiswerk aan het maken en ik denk dat de sfeer alweer wat beter is. hoop ik.

wat is dat toch met schoonmoeders??? kunnen hier wel mensen goed opschieten met hun schoonmoeders?

dit moest ik even kwijt :D

maandag weer trainen.

zo heren, na wat aangekloot heb ik vandaag weer getrained zoals het hoort.

5*5

SQ (full)
45
57
68
79
91 (2 spotters erbij, niet nodig)

BP
36
45
54
63
72 (1 spotter derbij, hij zegt niks gedaan te hebben, ik voelde van wel :S)

BOR
32
40
48
56
65 (swaar he :o)

weegschaal: 67,6... tja niet goed eten word gestraft! geen excuusjes.
het lukt me gewoon niet om optijd genoeg te eten, ik kan mijzelf daarvoor niet genoeg ritme geven, uber stom dus... zoeken naar een fix.
ik wil binnen 1 of 2 jaar die 80 kilo droog halen!

geen fail geen spot. zelfs de 91 kilo squat ging prima! dat is toch mooi :)

Mooie training man! Heerlijke Squats ook. Zie tegenwoordig heel veel 5x5 schema's, what's up with that? ???
What happened to good 'ol 12reppers? :sad:

Netjes, monsieur tymen!;)

Mooie training man! Heerlijke Squats ook. Zie tegenwoordig heel veel 5x5 schema's, what's up with that? ???
What happened to good 'ol 12reppers? :sad:

t rare is dat ik toch bijna spot nodig had bij de 88 k squat vorige week, die ik niet eens full deed??? en nu deed ik 91 k full en alleen bij de 3/4/5 rep moest ik mn best doen.

de winter komt eraan, de zomer is afgelopen -> tijd voor kracht ipc massa. dus tot aan januari word er op kracht getrained. en dan word het weer tijd om aan de zomer te denken -> massa, pump (dikke armen, volle borst en bovenalles ABS!)

ik wil wat sterker worden, dus dan ga ik BS'en. om daarna beter massa op te kunnen bouwen. :D

maar 12 reppers zijn echt ****ing hell! maar wel lekkere pump :D

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

dank u, M-eneer Powerr ;)

en welkom in mn log :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven