MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
t rare is dat ik toch bijna spot nodig had bij de 88 k squat vorige week, die ik niet eens full deed??? en nu deed ik 91 k full en alleen bij de 3/4/5 rep moest ik mn best doen.

de winter komt eraan, de zomer is afgelopen -> tijd voor kracht ipc massa. dus tot aan januari word er op kracht getrained. en dan word het weer tijd om aan de zomer te denken -> massa, pump (dikke armen, volle borst en bovenalles ABS!)

ik wil wat sterker worden, dus dan ga ik BS'en. om daarna beter massa op te kunnen bouwen. :D

maar 12 reppers zijn echt ****ing hell! maar wel lekkere pump :D

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

dank u, M-eneer Powerr ;)

Erm oke, maar massa ownt kracht in my opinion. :D

ik sluit me aan bij Mino.

je zult vanzelf wel wat sterker worden, maar massa moet je gewoon altijd pakken:D

• Topic Starter Topic Starter
je zult kracht nodig hebben om massa te maken.

je zult kracht nodig hebben om massa te maken.

:orly:

Ik heb geen kracht maar massa maak ik toch wel een beetje.
Je hebt geen kracht nodig maar eerder discipline, een goede voedingschema, motivatie en natuurlijk een effectieve trainingsmethode. 12 reps vind ikzelf ideaal is ook de beste massamaker. :)

:orly:

Ik heb geen kracht maar massa maak ik toch wel een beetje.
Je hebt geen kracht nodig maar eerder discipline, een goede voedingschema, motivatie en natuurlijk een effectieve trainingsmethode. 12 reps vind ikzelf ideaal is ook de beste massamaker. :)

toch heb je kracht nodig, en ik wilde wat sterker worden, voornamelijk op de bicepcurls, benchpresses en abcrunches J/K ik wol sterker worden op de grote 3 :D

dadelijk ga ik ook gelijk naar een 12rep split of FB :D

toch heb je kracht nodig, en ik wilde wat sterker worden, voornamelijk op de bicepcurls, benchpresses en abcrunches J/K ik wol sterker worden op de grote 3 :D

dadelijk ga ik ook gelijk naar een 12rep split of FB :D

Erm, Bicepcurls, Bench Presses and Crunches zijn toch de grote 3? ???

hell yhe, in het grote :sd: bijbel....

net alsof chicks je benen zien, of het intereseert of je buffe schouders, dikke lats(wat zijn lats???:D), of dikke traps hebt

spijtig genoeg heb je nog gelijk ook.

vaak worden mensen zoals wij, echt bodybuilders, en geen super dudes dus, vaak zelfs gezien als fanatieke mensen die niets anders te doen hebben, alleen willen opscheppen, of aan de anabolen zitten.

en aan die beachboys wordt dan dagelijks met bewondering gevraagd hoe ze dat in godsnaam hebben gedaan

spijtig genoeg heb je nog gelijk ook.

vaak worden mensen zoals wij, echt bodybuilders, en geen super dudes dus, vaak zelfs gezien als fanatieke mensen die niets anders te doen hebben, alleen willen opscheppen, of aan de anabolen zitten.

en aan die beachboys wordt dan dagelijks met bewondering gevraagd hoe ze dat in godsnaam hebben gedaan

moet hier helaas mee instemmen. Het enige wat ze zien zijn abs en dikke armen.:rolleyes:

bij mij in de gym ben ik de enigste die SQUAT en DEADLIFT.... benen training is k*t (SQ in het bijzonder) in het begin, daarna word het steeds leuker! in het begin heb je ook veel last van spierpijn...

tja, je kunt er 2 dingen mee doen:

je aan ergeren en ze het proberen uit te leggen.... (dat lukt je toch niet, want je hebt :sd: en BB'ers, net zo als appels en peren :D)

ze uitlachen :D

sjah, dat klopt inderdaad:cool:

toch vind ikzelf het spijtig dat je zo weinig respect krijgt als bodybuilder. tenzij ze dan een grote bek opzetten en je anabolehoer ofzo gaan noemen, dan flex je even voor hun gezicht, en dan zwijgen ze:D

gelukkig heb je dit forum, waar je toch heel wat respect, vriendschap, advies en hulp krijgt van andere:)

sjah, dat klopt inderdaad:cool:

toch vind ikzelf het spijtig dat je zo weinig respect krijgt als bodybuilder. tenzij ze dan een grote bek opzetten en je anabolehoer ofzo gaan noemen, dan flex je even voor hun gezicht, en dan zwijgen ze:D

gelukkig heb je dit forum, waar je toch heel wat respect, vriendschap, advies en hulp krijgt van andere:)

mensen begrijpen BB niet.... ik begrijp ook veel dingen niet van ander culturen/sporten/enz.

mensen hebben een beeld van bodybuilders en dat wil er niet uit. als mensen vragen of ik "train" dan zeg ik, ik doe aan kracht massa training. ik durf geen BB te zeggen, want dan denken ze van, waarom is hij geen 100 kilo droog (bwvs)....

net zo als ze anabool gebruikers laf noemen. ik ben geen voorstander van doping, maar een BBer die kuurt moet even hard werken miss nog wel harder dan de naturel BBer...

Ik krijg altijd moordneigingen als mensen uitspraken gaan doen, terwijl ze niet weten waarover ze het hebben.

'Swa ik zet 1 spuit in me reet en ik word ke*ker groot ouwe!

Nuff said?:rolleyes:

Ik krijg altijd moordneigingen als mensen uitspraken gaan doen, terwijl ze niet weten waarover ze het hebben.

'Swa ik zet 1 spuit in me reet en ik word ke*ker groot ouwe!

Nuff said?:rolleyes:

klopt helemaal, maar ik heb me er bij neer gelegt.

(gelieve letten op je taalgebruik, word niet getolereerd in mn log, aight ;))

Volledig mee eens met deze discussie..soms kan ik het er ook van krijgen!:o

ik zeg altijd dat ik aan powertraining doe, dat klinkt cool:D

(gelieve letten op je taalgebruik, word niet getolereerd in mn log, aight ;))

Sure,
was ook niet wat ik gezegd had hoor, meer een citaat van iemand.
Maar zal er op letten.:D

Overigens zeg ik ook nooit dat ik bb, ik zeg altijd ja ik fitness punt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven