MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bij Sommige werkt een CleanBulk niet.. Mijn onderhoud is 2600, als ik op 2900 eet val ik af of blijf ik hetzelfde gewicht.. Zelfs op 3100 is het de vraag of ik aankom, ik zit nu op 3300.. Kijken wat dat doet, ben bang dat ik zelfs daar overheen moet gaan.. Ik bulk ook door deze zomer.. probeer het zo uit te mikken dat ik tot Januari/Februari ga bulken.. tot vet aan 17 %, dan een lange Cut, niet te diep.. Gewoon onderhoud eten (Wil geen honger lije) En wat cardio, langzaam cutten dus.. Niks geen crashdieet van 8 weken..

• Topic Starter Topic Starter
zozo, dat zijn mooie cijfers, kerel :D
Waarom ga niet clean bulken dan? Doe ik ook, en heb zelf ook iets van 11-12%, en ikkuh krijg juist me wasbordje terug, jippy!! me 5-pack word vast met een paar weekjes weer een 6-pack, sjee, die heb ik een heel jaar moeten missen, muahahaa!

dankje dankje :)
hhm ik kan nog wel ff doorbulken zo, en daarbij als ik ga clean bulken dan moet ik nog erger lekker op wat ik eet!!!

mn 4-pack is nog steeds zichtbaar maar zodra hij echt wel is. moet ik toch maar cutten vind ik! of atleast cleanbulk!

als je nu al die tekenen ziet, kan je beter nu alvast clean gaan
Anders ben je met je cut ook wat spiermassa kwijt, althans maak je er grote kans op als je niet oppast...

Al beste armpies ook :D Nog ff en je sjeest me voorbij hihi, ikkuh 40, warm 42

als je nu al die tekenen ziet, kan je beter nu alvast clean gaan
Anders ben je met je cut ook wat spiermassa kwijt, althans maak je er grote kans op als je niet oppast...

Al beste armpies ook :D Nog ff en je sjeest me voorbij hihi, ikkuh 40, warm 42

ja er is wel wat op de buik bij gekomen, vooral onderin :o
ik zal eens een weekje me verdiepen op cleanbulken en dan een schemaatje gaan bouwen.

mijn armen gingen vanaf begin erg hard:D volgens mij 37,5/38 met pomp.

ik heb sinds vanmorgen ook erg last van mijn nek rug/schouders (zie plaatje)

ik kwam aan op school en ik deed mijn schoudertas van mijn af en toen ineens knalde het erin, ik dacht het zal wel trek zo wel weg.

maar het trekt niet weg, als ik met het voor naar links/rechts en van boven naar onder en anders om draai dan doet het zeer??? ook als ik voor mij mijn linker arm over mijn hoofd doe!!!

iemand enig idee? nog nooit last van gehad.

Laatst bewerkt:
1) Verrekte nekspier (Kou op je nek) --> Rustig aan doen
2) Overbelasting --> Extra Rustig aan doen..

1) Verrekte nekspier (Kou op je nek) --> Rustig aan doen
2) Overbelasting --> Extra Rustig aan doen..

over belasting lijkt me sterk, check oef schema van gisteren, ik zie geen traps die ik doe, hooguit met lateral raises en chinnen.

ik zal hem proberen warm te houden en rust houden, maar ga wel door met trainen :D

dank jullie voor je advies :)

kep zelf wel eens iets vergelijkbaars gehad, dat was gewoon kou, of raar gelegen tijdens mijn slaap (en dat gebeurt nog wel eens) haha Als ik dan ook nog eens kan herinneren wat the hell ik gedroomd heb dan? whahaha

het is wel ****ed up!!! ik moet hele lichaam draaien om om te kunnen kijken :o

ik droom sowiezo al vaak vaag, dan word ik wakker met de gedachte, hoe the **** kun je daar nu op komen als je ligt te slapen??? :D

het is wel ****ed up!!! ik moet hele lichaam draaien om om te kunnen kijken :o

ik droom sowiezo al vaak vaag, dan word ik wakker met de gedachte, hoe the **** kun je daar nu op komen als je ligt te slapen??? :D

muahaha! als er nou nog een natte plek in je nest lag, had je ut geweten :D

Gewoon warm houden, beetje SRL erop, voor je gaat pitten weer, lekker flink doorpitten, gaat ut morgen al wat beter ;) komt goed!

ik heb me nek warm gehouden door een das om te doen, en lekker geslapen en het gaat op het moment stukken beter:D

normaal zou ik vandaag moeten trainen alleen de pannen moeten van dak bij mn schoonfamilie dus gaat mn trainingsdag naar donderdag :)

de pijn in mijn nek zijn inmiddels weg :D

dit was echt een dramatische week voor mij. :mad::mad:

ik heb een dag gemist en 2 dagen super slecht gegeten!:mad:
en vandaag was ook niet echt een succes. maar ff wat stats dan maar:

alles 8 reps.
BP: 55-60-65
DL:60-90-100(4reps)
chinnen: bw+5-bw+5-bw
OH: 40-40-35
cable fly: 15-20-25

waardeloos! (op de deadlifts na)
dippen, squat, bbcurl, abs en kuiten niet gedaan. :mad::mad::mad::mad:

aangezien ik zo slecht had gegeten ben ik terug gezakt naar de 66,7 kilo.

volgende week maak ik het helemaal weer goed!!!!

aangezien ik ook mee doe aan de 30 pound challenge is dit een zwarte dag in mijn bb cariere!

kop op gappie! Komt wel goed met je! Je hebt een goeie fysiek (zeker voor je leeftijd), je bent sterk en je bent gemotiveert! Nie meteen zo lullen, pik! :D

K*t dagen zitten er nou eenmaal tussen, wen eraan! Over 5 jaar kijk je terug en lach jij je ballen uit je broek, als je eenmaal 110 kilo bent, haha!

kop op gappie! Komt wel goed met je! Je hebt een goeie fysiek (zeker voor je leeftijd), je bent sterk en je bent gemotiveert! Nie meteen zo lullen, pik! :D

K*t dagen zitten er nou eenmaal tussen, wen eraan! Over 5 jaar kijk je terug en lach jij je ballen uit je broek, als je eenmaal 110 kilo bent, haha!

het is gewoon k*t, als het in z'on weekje niet gaat, school loop te b**chen, (ik ben het ook aan het vernken..), ouders gaan b**chen, geen eetlust, totaal geen energy om te trainen.

ik wil er echt gewoon keihard aan werken. ik onthoud altijd: morge is een nieuwe dag!

uit ergernis heb ik na het trainen gelijk, 0,5L brinta, 500 gr kip schnitzel, 1L melk(ex brinta) en dadelijk nog ff 2 knoppers.

joh, ga lekker pitten! Je spieren (en je kop) hebben rust nodig! Lekker groeien terwijl je slaapt... :D
Neem liever ff een bakkie kwark, pik trouwens voor ut slapen gaan.

Ik heb mijn bulk daggie wel gehad: Ik denk dat ik zeker 4500, misschien wel 5000 Kcal gevreten heb, haha. De weegschaal is vandaag me vriend: 86!

Nou, jij kan ut ook, dus bek dicht, vreten, slapen en hard trainen, kom op!!!

joh, ga lekker pitten! Je spieren (en je kop) hebben rust nodig! Lekker groeien terwijl je slaapt... :D
Neem liever ff een bakkie kwark, pik trouwens voor ut slapen gaan.

Ik heb mijn bulk daggie wel gehad: Ik denk dat ik zeker 4500, misschien wel 5000 Kcal gevreten heb, haha. De weegschaal is vandaag me vriend: 86!

Nou, jij kan ut ook, dus bek dicht, vreten, slapen en hard trainen, kom op!!!

ik ga morge kwark kopen, ik ga die shit gewoon eten, tot nekkent aan toen! (smerige troep...)

ik ga morge kwark kopen, ik ga die shit gewoon eten, tot nekkent aan toen! (smerige troep...)

Genoeg manieren om kwark eetbaar te maken. Imo is het gewoon verstand op nul en laaien, na een tijdje raak je er wel aan gewend. Ik heb ook behoorlijk vaak moeten braken van kwark.

beetje muesli erin, of limo, of die roosvicee (is lekker man!!), of zakje vanille shit erin, erg lekker!

Ik fl**ker er soms een dikke schep whey in en chco poeder, moet je proberen, erg goed te doen! Be Creative!

beetje muesli erin, of limo, of die roosvicee (is lekker man!!), of zakje vanille shit erin, erg lekker!

Ik fl**ker er soms een dikke schep whey in en chco poeder, moet je proberen, erg goed te doen! Be Creative!

morge begin ik de dag met brinta. smiddags of tegn de avond ga ik eens even kwark naar binnen gieten....

ik ben slapen, weltruste :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven