Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou persoonlijk nog de EZ bar erbij pakken voor je biceps.
Hier mijn 1e on-topic post op dit forum.
waarom nog EZ erbij. de biceps krijgen toch als genoeg te voorduren met chins en rows?!
goedzo ga zo door
Als dat is wat voor jouw goed voelt, moet je het gewoon zo houden. Persoonlijk vind ik het altijd fijner om nog een oefening erbij te doen (Ik vertel iets persoonlijks, zie je!)
Hierbij mijn 2e serieuse post.
gaat helemaal goed komen met jou 

. Ken veel mensen die er een heel stuk meer doen. Is zeker niet nodig. Maar na je rugtraining nog 2 oefeningen biceps is zeker niet overbodig.
Je mag best 2 oefeningen voor biceps doen. Zolang het maar niet meer is. Ken veel mensen die er een heel stuk meer doen. Is zeker niet nodig. Maar na je rugtraining nog 2 oefeningen biceps is zeker niet overbodig.
Hangt gewoon af van waar je prioriteiten liggen.
Goed schema btw! Erg netjes dat je er zo serieus mee bezig bent![]()
ik zal het morgen eens aanvoelen. want dan begin ik met het schema en dus met de rugdag. mocht het nodig zijn dan doe ik nog wat superdude sets

Je moet het zo zien : Je bent een bodybuilder , dus helaas is die superdude-isolatie shit ook nodig. 90% bodybuilder , 10% superdude![]()

ik doe veel liever zware comp. dan iso. Bij iso krijg ik geen voldaan gevoel

ik doe veel liever zware comp. dan iso. Bij iso krijg ik geen voldaan gevoel

Haha, je hebt nog een hoop te leren tympie!!
Compounds = grove massa pakken, verhoogde kracht, enorme testosteronboost + adrenalinekick (vanwege grote hoeveelheid spiermassa die hierbij betrokken is)
Iso = definitie geven! essentieel wil je je lichaam echt vorm gaan geven! (en dat niet voldane gevoel omdat je niet zo heel veel spiermassa tegelijk aan het werk zet en daarmee je niet onwijze adrena en testboost krijgt!)

Haha, je hebt nog een hoop te leren tympie!!
Compounds = grove massa pakken, verhoogde kracht, enorme testosteronboost + adrenalinekick (vanwege grote hoeveelheid spiermassa die hierbij betrokken is)
Iso = definitie geven! essentieel wil je je lichaam echt vorm gaan geven! (en dat niet voldane gevoel omdat je niet zo heel veel spiermassa tegelijk aan het werk zet en daarmee je niet onwijze adrena en testboost krijgt!)

lijkt het erop dat ik al moet gaan definiëren![]()
![]()
ik kan nog wel ff met de compounds aan de gang
zoals de wijze YingYang al zei, zonder klei kun je ook niet kleien.

ik voel me ook dom