Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zou persoonlijk nog de EZ bar erbij pakken voor je biceps.

Hier mijn 1e on-topic post op dit forum.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
waarom nog EZ erbij. de biceps krijgen toch als genoeg te voorduren met chins en rows?!

goedzo ga zo door

Als dat is wat voor jouw goed voelt, moet je het gewoon zo houden. Persoonlijk vind ik het altijd fijner om nog een oefening erbij te doen (Ik vertel iets persoonlijks, zie je!)
Hierbij mijn 2e serieuse post.

Doen zo Tympie ;)

• #1.145
Als dat is wat voor jouw goed voelt, moet je het gewoon zo houden. Persoonlijk vind ik het altijd fijner om nog een oefening erbij te doen (Ik vertel iets persoonlijks, zie je!)
Hierbij mijn 2e serieuse post.

stats? wanneer komen die dan?:P gaat helemaal goed komen met jou :)
bicep is niet zon grote spiergroep. dus heeft ook niet zo heel veel nodig. is natuurlijk wel lekker om die shit nog ff flink vol te naaien :)

Je mag best 2 oefeningen voor biceps doen. Zolang het maar niet meer is :). Ken veel mensen die er een heel stuk meer doen. Is zeker niet nodig. Maar na je rugtraining nog 2 oefeningen biceps is zeker niet overbodig.

Hangt gewoon af van waar je prioriteiten liggen.

Goed schema btw! Erg netjes dat je er zo serieus mee bezig bent :)

• #1.147
Je mag best 2 oefeningen voor biceps doen. Zolang het maar niet meer is :). Ken veel mensen die er een heel stuk meer doen. Is zeker niet nodig. Maar na je rugtraining nog 2 oefeningen biceps is zeker niet overbodig.

Hangt gewoon af van waar je prioriteiten liggen.

Goed schema btw! Erg netjes dat je er zo serieus mee bezig bent :)

ik zal het morgen eens aanvoelen. want dan begin ik met het schema en dus met de rugdag. mocht het nodig zijn dan doe ik nog wat superdude sets

ik zal het morgen eens aanvoelen. want dan begin ik met het schema en dus met de rugdag. mocht het nodig zijn dan doe ik nog wat superdude sets

Je moet het zo zien : Je bent een bodybuilder , dus helaas is die superdude-isolatie shit ook nodig. 90% bodybuilder , 10% superdude :o

Waar slaat dat nou weer op Tympie?

ik doe veel liever zware comp. dan iso. Bij iso krijg ik geen voldaan gevoel

Haha, je hebt nog een hoop te leren tympie!! ;)
Compounds = grove massa pakken, verhoogde kracht, enorme testosteronboost + adrenalinekick (vanwege grote hoeveelheid spiermassa die hierbij betrokken is)
Iso = definitie geven! essentieel wil je je lichaam echt vorm gaan geven! (en dat niet voldane gevoel omdat je niet zo heel veel spiermassa tegelijk aan het werk zet en daarmee je niet onwijze adrena en testboost krijgt!)

• #1.154
Compounds = grove massa pakken, verhoogde kracht, enorme testosteronboost + adrenalinekick (vanwege grote hoeveelheid spiermassa die hierbij betrokken is)
Iso = definitie geven! essentieel wil je je lichaam echt vorm gaan geven! (en dat niet voldane gevoel omdat je niet zo heel veel spiermassa tegelijk aan het werk zet en daarmee je niet onwijze adrena en testboost krijgt!)

lijkt het erop dat ik al moet gaan definiëren??? :P
ik kan nog wel ff met de compounds aan de gang :)

zoals de wijze YingYang al zei, zonder klei kun je ook niet kleien.

Nou, ik ga iig ff wat anders kleien

:toilet:

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Zo ist, joe tell um! ;)

lijkt het erop dat ik al moet gaan definiëren??? :P
ik kan nog wel ff met de compounds aan de gang :)

zoals de wijze YingYang al zei, zonder klei kun je ook niet kleien.

en zonder steen kan je ook deze niet maken;

michelangelo-1.jpg

Iso is wel gewoon nog altijd handig voor achterliggende spieren. Maar over het algemeen heb je ze niet nodig als je intentie masskweken is en geen definitie geven. :)

• #1.159

deze heb ik vaker voorbij zien komen... al heb ik geen idee wat je ermee bedoeld??? ik voel me ook dom :D

netzo iets als " imo" wtf bedoelen ze daarmee.
ik voel me nog dommer.

anyway vandaag is het nieuwe schema ingegaan, en was een succes:D

Deadlift
8*60
8*80
8*100 (vanaf hier met belt)
8*110

Chin up
8*bw
20*bw (nee geen typ fout)
6*bw+10
die +10 flikkerde na de set op mn voet, heel cool doen alsof het geen zeer deed, maar stiekem deed het heel veel zeer xD)
8*bw

DB shrugs
8*22
8*26
8*28
8*32

DB Rows (lang niet meer gedaan)
8*12
8*16
8*18
8*22 (schoot niet op, telkens te licht
8*28
8*32 (hehe)

V-grip pulldown (stiekem)
8*50
8*60
8*70

DB curl
8*10

EZ curl (ik gok dat de bar 10 kilo is?!)
8*20
8*25
8*27

dat was het, ik ben zeer tevreden over mn training, eten kan beter maar gaat de goede kant op.
ik ben van plan om alle stomme eet schemas links te laten liggen en gewoon eten als ik altijd deed, maar dat wat meer. dus 1x 0,5 l brinta erbij, en 8 boterhammen. veel (choco)melk. daar gainde ik prima op. nu nog op en over de 70 k

weegschaal 68.2k

• Like
Waarderingen: X.
hahaha en..... blauwe teen? :D

Nice chinnies makker, doe ik je nie na, maja ben ook 20 kilo zwaarder dan jij eh?

Vind je deadlift ook deftig gap.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven