MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
hahaha en..... blauwe teen? :D

Nice chinnies makker, doe ik je nie na, maja ben ook 20 kilo zwaarder dan jij eh?

Vind je deadlift ook deftig gap.

nee blauwe scheenbeen/voet.

ja en, jij hebt 20 jaar meer de tijd gehad om zo te kunnen chinnen :P + 20 kilo more mass, 20 kilo more muscle = 20 kilo more power:P j/k

die deadlift was ik ook dik tevreden mee :)

Ik heb 20 jaar mijn leven verkloot met drank, coke, wijven en meer dan ik hier durf te schrijven :D

• #1.163
Ik heb 20 jaar mijn leven verkloot met drank, coke, wijven en meer dan ik hier durf te schrijven :D

noem je dat vernken, dat is toch gebruik maken van je leven. grapje

ik vind dat je best uitschieters mag hebben in je leven. maar het moet wel leuk blijven :P
harddrugs waag ik mij niet aan, ik hou het op een blowtje op zn tijd :) er wacht nog een halve toeter op me :P

Nice,

Vooral je deadlift en chins. Die doe ik ook niet na, maarja ik ben 15 kg zwaarder he.

Bad excuse.:p

• #1.165
met wat voor een fysiek? of durf je die niet te laten zien? schaam je je een beetje?

1.83 zo'n 84 kg en 14-15% (ja een hoger bf dan jij). Ik weet niet wat je nou wilt bewijzen? Het is vooral grappig omdat ik een positieve reactie plaats, je zet jezelf echt voor lul. Je probeert opeens wel erg stoer te doen.:roflol:

Sniper x.

• #1.170
1.83 zo'n 84 kg en 14-15% (ja een hoger bf dan jij). Ik weet niet wat je nou wilt bewijzen? Het is vooral grappig omdat ik een positieve reactie plaats, je zet jezelf echt voor lul. Je probeert opeens wel erg stoer te doen.:roflol:

Sniper x.

nee, je begrijpt me verkeert. ik wil wel eens wat van je zien. ik wil weten wat je kunt en wat je bent.

xD Sniper , laat de man het maar niet horen! hij is echt een beescht

deze heb ik vaker voorbij zien komen... al heb ik geen idee wat je ermee bedoeld??? ik voel me ook dom :D

netzo iets als " imo" wtf bedoelen ze daarmee.
ik voel me nog dommer.

anyway vandaag is het nieuwe schema ingegaan, en was een succes:D

Deadlift
8*60
8*80
8*100 (vanaf hier met belt)
8*110

Chin up
8*bw
20*bw (nee geen typ fout)
6*bw+10
die +10 flikkerde na de set op mn voet, heel cool doen alsof het geen zeer deed, maar stiekem deed het heel veel zeer xD)
8*bw

DB shrugs
8*22
8*26
8*28
8*32

DB Rows (lang niet meer gedaan)
8*12
8*16
8*18
8*22 (schoot niet op, telkens te licht
8*28
8*32 (hehe)

V-grip pulldown (stiekem)
8*50
8*60
8*70

DB curl
8*10

EZ curl (ik gok dat de bar 10 kilo is?!)
8*20
8*25
8*27

dat was het, ik ben zeer tevreden over mn training, eten kan beter maar gaat de goede kant op.
ik ben van plan om alle stomme eet schemas links te laten liggen en gewoon eten als ik altijd deed, maar dat wat meer. dus 1x 0,5 l brinta erbij, en 8 boterhammen. veel (choco)melk. daar gainde ik prima op. nu nog op en over de 70 k

weegschaal 68.2k

Buffel!! Gaat goed hier.. whout @ chinns.. Is dat wide grip? En tot aan borst? Of tot aan kin?
Ik krijg mezelf amper 3 keer fatsoenlijk omhoog..

Inderdaad nice 20 reps op chin. Zal wel niet wide grip to borst zijn want dat zou te bruut zijn.

Hoe werkt die belt op deadlift voor jou? Ik heb zelf ook een beetje last dat mijn rug gaat bollen op DL.

• #1.174
Buffel!! Gaat goed hier.. whout @ chinns.. Is dat wide grip? En tot aan borst? Of tot aan kin?
Ik krijg mezelf amper 3 keer fatsoenlijk omhoog..

wide grip. tot aan sleutelbenen. lightweight baby!

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Inderdaad nice 20 reps op chin. Zal wel niet wide grip to borst zijn want dat zou te bruut zijn.

Hoe werkt die belt op deadlift voor jou? Ik heb zelf ook een beetje last dat mijn rug gaat bollen op DL.

sleutelbeen, later worden ze op de kin, minimaal!
daarmee voorkom ik dat juist. met belt heb ik minder last van mn rug.

wide grip. tot aan sleutelbenen. lightweight baby!

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

sleutelbeen, later worden ze op de kin, minimaal!
daarmee voorkom ik dat juist. met belt heb ik minder last van mn rug.

Begrijp je niet, kin is toch minder ver als sluetelbeen, dus makkelijker..

Ik zat er ook aan te denken een belt te nemen, maar ik moet eerst nog even wat meer reden heb voordat ik al dat soort dingen ga aanschaffen.

• #1.177
Begrijp je niet, kin is toch minder ver als sluetelbeen, dus makkelijker..

de eerste 10/15 reps gaan tot het sleutelbeen. de laatste 5/10 gaan tot de kin. snappie?:)

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

Ik zat er ook aan te denken een belt te nemen, maar ik moet eerst nog even wat meer reden heb voordat ik al dat soort dingen ga aanschaffen.

ik gebruik hem niet veel. alleen op de deadlift, clean&press, en dan staande oef met veel weight

Pff, 10/15 keer tot sleutelbeen. Ik denk dat ik dat NOOIT ga redden.:p

• #1.179
Pff, 10/15 keer tot sleutelbeen. Ik denk dat ik dat NOOIT ga redden.:p

oefening baart kunst. als je me begin foto ziet dan begrijp je wat voor een lichaamstype heb. met lichte botten dus. en gewoon niet buff gebouwd. maar dat deert me niks, eerder een rede om nog harder te werken voor je spieren.

oefening baart kunst. als je me begin foto ziet dan begrijp je wat voor een lichaamstype heb. met lichte botten dus. en gewoon niet buff gebouwd. maar dat deert me niks, eerder een rede om nog harder te werken voor je spieren.

Dat is het em juist, ik word alleen maar zwaarder en zwaarder. En natuurlijk sterker, maar relatief gezien wordt pull-ups dus alleen maar moeilijker en moeilijker.:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven