XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Bij mij is het probleem juist dat ik nu wel een volle borst aan het krijgen ben, maar de kracht blijft weg.:(
Tenminste met benchpress dan.

kracht neemt gestaagd toen, volume blijft uit.... tenminste op de bovenkant... onderkant gaat de goede richting in :)

ja echt ****ed, ik moet echt hoge repranges gaan doen wil ik de borst vol krijgen en dan pas ben ik tevreden :S

Goed bezig tymen! Jij hebt ook niet stilgezeten zo te zien! :)
Kan zijn dat je borst een andere verhouding in spiertypes heeft dan de rest van je spieren waardoor je borst beter reageert op meer reps of in andere gevallen op minder reps! Kwestie van uitproberen wat voor jou het beste werkt maar alsnog hele nette bank!

Owww enne kracht en volume zijn 2 verschillende dingen hé!!
Door naar 1 reppers toe te werken (denk aan billstar, ripptoe met 5 herhalingen, heel veel rust) creeer je een prikkel om sterker te worden maar dit gaat meestal gepaard met nauwelijks volumetoename. Juist meer reps en minder rust zorgt voor het opblazen van de spieren en daarmee volumetoename!!

• #1.225
niet een van mn sterkste pics, maar om ff een beeld te geven...

Foto0028.jpg

Foto0056.jpg

Foto0064.jpg

Nice kerel, vooral je rug! Nu massa pakken man!

nice pics man.
erg droog wel hoor ;)

Machtige onderarmen ook. :thumbs:

• #1.229
  • #1.234
Wow wat een onderarmen!!!
Joekels van een aderen. :D
Wel kleine pols dat is misschien wel wat minder om te zien. :p

uhm ik weet niet eens meer of die warm was geschoten. maar ze leken wel huges op dat moment :D
de kleine polsen doen juist de trick. bekijk het maar als een smalle taille en een massive rug.

Beter toch dan lijkt zijn onderarm nog groter;). Je rug is trouwens al erg nice!

correct. its all the illusion to make it look bigger. ty
karma on its way

Dat is juist bruut je snapt er geen reet van dan oogt je onderarm nog groter.

Begint ergens op te lijken TS---> hard blijven trainen en vreten will do the trick

dankje, dat vreten blijft een issue bij mij.... vandaag laatste dag school dan 1 week off, lekker veel eten dus :D
ook voor jou karma.

Vind grote polsen en onderarmen anders beter. :D
Frank Mcgrath en Lee Priest lopen/liepen met de beste onderarmen van alle bodybuilders maar hun polsen waren in verhouding met hun onderarmen niet zo klein.. En toch zag het er bruut uit. Maar hoe kleiner je polsen hoe groter je onderarmen, that's true.

• #1.236
Vind grote polsen en onderarmen anders beter. :D
Frank Mcgrath en Lee Priest lopen/liepen met de beste onderarmen van alle bodybuilders maar hun polsen waren in verhouding met hun onderarmen niet zo klein.. En toch zag het er bruut uit. Maar hoe kleiner je polsen hoe groter je onderarmen, that's true.

tja maar die jongens juicen ook 365 dagen per jaar....
het kuren is voor mij nog lang niet weggelegd, sowieso niet voor mn 21ste.

wel lekkere spierpijn in de borst :D

alleen mn huid (vooral gezicht) word met de dag slechter??? iemand tips om dit tegen te gaan? naast elke avond schoonmaken ( of de make up van je zus lenen :P)

Kdenk niet dat er veel aan te doen is. Veel water en groente zouden misschien wel helpen imo. Als het te erg word, kan je je tot supplementen of medicatie wenden, maar daar heb ik geen verstand van.

tja maar die jongens juicen ook 365 dagen per jaar....
het kuren is voor mij nog lang niet weggelegd, sowieso niet voor mn 21ste.

wel lekkere spierpijn in de borst :D

alleen mn huid (vooral gezicht) word met de dag slechter??? iemand tips om dit tegen te gaan? naast elke avond schoonmaken ( of de make up van je zus lenen :P)

T-bagging should do the trick. ;)

Je komt er wel man! Rug is goed , Benen ook nice! De voorkant is nog wat minder , borst en schouders , alhoewel schouders ook niet slecht zijn. Borst is idd wel je werkpunt. Maar laten we niet te kritisch zijn , ziet er goed uit man! Je gaat lekker.

En idd nog altijd geen te hoog bf%.

• #1.240
Dan moet je eens beginnen met incline, dat werkte voor mij.:)

kijk mn schema en je ziet dat ik alles incline doe op de BP na

Kdenk niet dat er veel aan te doen is. Veel water en groente zouden misschien wel helpen imo. Als het te erg word, kan je je tot supplementen of medicatie wenden, maar daar heb ik geen verstand van.

ik kan eventueel komen van de chocomel die ik drink.... (1 liter per dag)

T-bagging should do the trick. ;)

uhm like this??? [Afbeelding niet meer beschikbaar]???

Je komt er wel man! Rug is goed , Benen ook nice! De voorkant is nog wat minder , borst en schouders , alhoewel schouders ook niet slecht zijn. Borst is idd wel je werkpunt. Maar laten we niet te kritisch zijn , ziet er goed uit man! Je gaat lekker.

En idd nog altijd geen te hoog bf%.

schouders zijn niet mn sterkste punt maar ze komen al wat beter uit, nu dat ik de nadruk wat meer op de traps leg.

borst borst borst borst borst......... HOERRRR :fuu: altijd zo gewoon altijd zo blijven ben ik bang... verder ben zeer tervreden, alleen overall moet meer, ik wil sowieso de 80 droog halen en voor mn 20ste! bf blijft laag, ecto zijn heeft zo zijn voordelen :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven