MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
jawel er is getrained gisteren

deadlift

10*65
10*85
8*95
8*105 belt+deadstop
8*115 belt + deadstop (ging dus Freaking goed!)

chin up (wde grip ofc)
10*bw+5
10*bw+5
10*bw
8*bw

DB shrugs
10*26
10*28
8*32
20*18

wide grip row (machine)
10*40
10*50
10*40 (uitvoering was boven alles, en bij elke rep een squeeze van 1 sec)

beetje geprobeerd te dumbbell rowen maar hij voelde niet lekker.

lat pull down v grip
10*65
8*75
8*85 (ging zo goed!!!)

Dumbbell curl vond ik ook niet zo lekker, dan maar

bicep curl machine
10*25
8*30
20*15
2(negatief)*50

dat was ook gelijk genoeg voor de rug.

nog ff een vraagje over de deadlift. hoe moet je hem bovenaan locken? borst naar voor de rest laten? heupen naar voor brengen? gewoon recht op gaan staan?

weegschaal: 67,2 t gaat weer iets om hoog:)

Lekkere training. Ik vind het alleen vaag waarom je ineens midden in je rug training shrugs gaat doen?:P

• #1.245
Niet op m'n rug in elk geval. Pak ze altijd met schouders mee.

:eek: je traps zit niet op je rug?!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja oke met shruggs pak je het deel wat wat meer boven de rug zit/in de nek.
maar dat is slechts 1/3 deel van je traps. de rest zit midden op de rug, en loopt naar beneden toe.

:eek: je traps zit niet op je rug?!

http://christopherdhoward.files.wordpress.com/2009/03/250px-trapezius_gray409.png?w=250&h=394

ja oke met shruggs pak je het deel wat wat meer boven de rug zit/in de nek.
maar dat is slechts 1/3 deel van je traps. de rest zit midden op de rug, en loopt naar beneden toe.

Ja als je het zo bekijkt maar dan is het een aanhechting van je nek aan je rug en nek aan schouders. Ik pak ze in elk geval altijd bij m'n schouder training omdat met sideraises enzo ze ookal worden aangesproken.

• #1.247
Ja als je het zo bekijkt maar dan is het een aanhechting van je nek aan je rug en nek aan schouders. Ik pak ze in elk geval altijd bij m'n schouder training omdat met sideraises enzo ze ookal worden aangesproken.

alleen het bovenste gedeelte, kijk maar naar de richting van de spiervezel. de rest word aangesproken als je je schouders naar achteren trekt.

• #1.248
haha grappig, sinds dat ik dus echt goed train, zijn mijn armen altijd gespreksstof :roflol:.

dan krijg van die verstandsloze opmerkingen:
jij gaat zeker elke dag naar de sportschool!
gebruik je ook anabolen?
neem je ook van die eiwitshakes.
hoeveel kan je bankdrukken.

en dan antwoord ik altijd: wil je ook wat "breder" worden??? train dan veel je benen, eet veel, drink weinig alcohol, slaap 8 uur en eet t*ring veel (geen mac).

en dan kijken ze me aan... train je benen veel ???
schitterend :D

wel veel gedronken en gesmoked :rolleyes:

morgen worden de benen sloopt :D

Haha, ja dat is wel nice.:D
Laatst zei ook iemand tegen mij, zo jij bent ook lekker je armen aan het volspuiten. Agja, ik kan er altijd wel om lachen.:p

• #1.250
Haha, ja dat is wel nice.:D
Laatst zei ook iemand tegen mij, zo jij bent ook lekker je armen aan het volspuiten. Agja, ik kan er altijd wel om lachen.:p

ja maar soms gaat door tot vervelends toe :roflol: dan sta je echt in het middelpunt van belangstelling....

ach van die verstandsloze opmerkingen lach ik om :)

Pff, niet doen alsof je niet af en toe van een lekker opschepje houdt :)

Nette dl :)

Of dat ze in je armen gaan prikken alsof je ze hebt volgepompt zoals een fietsband???

Of dat ze in je armen gaan prikken alsof je ze hebt volgepompt zoals een fietsband???

Laats ook zat een gast bij mij in de klas mensen met z'n knokkels te slaan op zoek naar 'zwakke plekken' in mensen hun biceps. Dus daar komt ie aan bij mij. *begint een beetje te rammen op m'n biceps*
Hij kijkt zo van ???..
Ik: wat is er?
Hij: ja ik sla altijd op hun zwakke plek enz maar ik kan er geen bij jou vinden!! :(
Ik: :D

• #1.254
Pff, niet doen alsof je niet af en toe van een lekker opschepje houdt :)

Nette dl :)

oh tuurlijk is er niks mis met af en toe wat aandacht erover. maar ze gaan er dan over door :roflol:
90% doe ik het voor mijzelf 10% voor de rest van de wereld om te zien dat ik niet een klein zeilig fragiel jongetje bent, wat ik voor heen altijd was!

thanx dl ging erg lekker met deadstop

:roflol: nee dat doen ze nog niet, wel dat ze hem vast pakken en dan vragen: span eens aan :o!

Laats ook zat een gast bij mij in de klas mensen met z'n knokkels te slaan op zoek naar 'zwakke plekken' in mensen hun biceps. Dus daar komt ie aan bij mij. *begint een beetje te rammen op m'n biceps*
Hij kijkt zo van ???..
Ik: wat is er?
Hij: ja ik sla altijd op hun zwakke plek enz maar ik kan er geen bij jou vinden!! :(
Ik: :D

dan moet je zeggen nu mag ik bij jou proberen :)

oh tuurlijk is er niks mis met af en toe wat aandacht erover. maar ze gaan er dan over door :roflol:
90% doe ik het voor mijzelf 10% voor de rest van de wereld om te zien dat ik niet een klein zeilig fragiel jongetje bent, wat ik voor heen altijd was!

Yeah buddy!

thanx dl ging erg lekker met deadstop

Ain't nothing but a peanut.

:roflol: nee dat doen ze nog niet, wel dat ze hem vast pakken en dan vragen: span eens aan :o!

Lightweight gunz, yeah buddy!

dan moet je zeggen nu mag ik bij jou proberen :)

Ain't nothing to it, but to do it!

:)

• #1.256
wou vandaag gaan trainen alleen het gerotzooi met mn aquarium liep al uit, ben ik bijna klaar word ik gebeld of ik ff kan werken... tja geld is geld dus dan maar ff werken maar.

morgen ochtend gaat er gebuffeld worden
SQ
Legpress
leg ext
leg curl
calf ext
op de grond zittend shoulder press
side raise

• #1.257
trainin is niet post waardig, morgen rug denk ik. hoop ik wel beter :)

67,1K

Ah oke, morgen beter!:)

Blijven eten he.:D

• #1.259
Hey zelfde lengte en bijna zelfde gewicht als mij. Ga dit eens volgen. Hoelang train je al? Haha hoe gaat het bij jou met rijlessen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven