Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
Hey zelfde lengte en bijna zelfde gewicht als mij. Ga dit eens volgen. Hoelang train je al? Haha hoe gaat het bij jou met rijlessen?

vanaf oktober vorig jaar ben ik begonnen als complete verstandeloze. en in februari ben ik echt hardcore gaan eten trainen slapen.
maar trainen is trainen dus zeg maar 1 jaar.

morgen ga ik weer lessen, maar gaat naar mijn mening best goed. ik denk dat ik hem voor het einde van het jaar nog kan hebben :)

Lekker hoor, hoelang ben je al 18?

• #1.264
boehwww... mn chick die doet gewoon ff 3*70 lat pull :eek:

• #1.266
ja ze weet het zeker xD

wat een monster vriendin heb ik zeg :eek:

wtf, neem dr mee naar de gym.

Ze heeft potentieel talent!:roflol:

• #1.268
dit is ze [Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.270
klik the link

beeeeeschtige vriendin xD

• #1.272
of niet!

guns groter als mijn hoofd xD

Lekker wat gewicht gegaind, nice bro!

• #1.274
allang geen update meer gehad, maar dat komt omdat mijn vriendin al mn tijd opeist als ze bij mij is :D

bankdrukken
20*40
10*50 (trage reps)
8*60
8*65
4*80 (spot, ik laat me altijd opnaaien door de PL'er van de gym)

incline DB press
10*18
10*20
8*22
8*22

incline cable fly
10*17,5
10*20
10*20

de borst zat goed vol en had nog nooit zon voldaan gevoel gehad met zo weinig oefeningen :D

tricep bar push down
20*30
10*65
8*65
2*85 (full stack, geen zuivere form.)
10*60

dips
10*bw
10*bw (die 2 sets hebben me nog nooit zoveel moeite gekost:eek:, die lock outs waren echt sick!)

ik ga echt weer proberen om mijzelf minima op te leggen, dus 1 liter chocomelk, 0,5 liter brinta, dat soort dingen, werkt volgens mij het beste :)

weegschaal: 66,8
ik begin nu serieus aan een plateau te denken?! of is het eten echt het probleem???

denk dat je minder eet dan je denkt..
Je komt lastig aan net als mij..
ga eens op 3500 eten.. Denk dat jij DENKT dat je meer eet dan je werkelijk doet!

• #1.276
denk dat je minder eet dan je denkt..
Je komt lastig aan net als mij..
ga eens op 3500 eten.. Denk dat jij DENKT dat je meer eet dan je werkelijk doet!

hhmmm daar heb je een punt. maar het vreemde is, ik maak nog steeds volume. ik oog nog steeds groter en groter??? miss dat ik gewoon spiermassa blijf maken, en tegelijk vet afval. het klinkt vrij onlogisch maar onmogelijk is het niet. want mijn eiwit inname is vrij hoog, maar mn carb en vet is weer vrij laag.

haha ik werd gister gewezen op mijn waardeloze kuiten, ik heb echt wijven kuiten, tijd om daar ook eens goed werk van te maken.

als je groter en groter oogt, dan moet je vet ook drastisch verlagen.. Dat is toch niet het geval?

hhmmm daar heb je een punt. maar het vreemde is, ik maak nog steeds volume. ik oog nog steeds groter en groter??? miss dat ik gewoon spiermassa blijf maken, en tegelijk vet afval. het klinkt vrij onlogisch maar onmogelijk is het niet. want mijn eiwit inname is vrij hoog, maar mn carb en vet is weer vrij laag.

haha ik werd gister gewezen op mijn waardeloze kuiten, ik heb echt wijven kuiten, tijd om daar ook eens goed werk van te maken.

Wijven kuiten? Nou, sommige wijven hebben pas kuiten kerel!

• #1.279
calve raises till you drop my friend;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven