XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
He!
Ik weet wat jullie bedoelen, eerst had ik ook nul spier in me kuiten omdat ik ze nooit trainde. Nu pak ik ze 2x per week en ze groeien als kool.:D

Edit: Zie net je training, nice. Maarja zoals ik elke keer zeg, KEEP EATING!

• #1.284
iemand wel eens de film " pumping iron" gezien??? master film zover ik hem gekeken heb :)

hhmmm daar heb je een punt. maar het vreemde is, ik maak nog steeds volume. ik oog nog steeds groter en groter??? miss dat ik gewoon spiermassa blijf maken, en tegelijk vet afval. het klinkt vrij onlogisch maar onmogelijk is het niet. want mijn eiwit inname is vrij hoog, maar mn carb en vet is weer vrij laag.

haha ik werd gister gewezen op mijn waardeloze kuiten, ik heb echt wijven kuiten, tijd om daar ook eens goed werk van te maken.

Ach je staat nog op 9% dus je kunt best iets hoger in calorieen gaan zit.

• #1.288
Hoeveel kom je nu in laat zeggen een maand in gewicht aan dan?

laatste 2 maanden, zo goed als nihil....

begin juli zat ik net aan de 70. toen ben ik in de 3 weken vakantie 5/6 kilo kwijt geraakt. toen heb ik in augustus het weer recht getrokken tot 68 kilo, en toen bleef ik hangen. maar het ligt aan het eten. ik moet gewoon meer eten!!!!!

ik moet gewoon om de 2 uur de wekker zetten dat ik moet eten. misschien dat dat helpt

laatste 2 maanden, zo goed als nihil....

begin juli zat ik net aan de 70. toen ben ik in de 3 weken vakantie 5/6 kilo kwijt geraakt. toen heb ik in augustus het weer recht getrokken tot 68 kilo, en toen bleef ik hangen. maar het ligt aan het eten. ik moet gewoon meer eten!!!!!

ik moet gewoon om de 2 uur de wekker zetten dat ik moet eten. misschien dat dat helpt

Jup! Eten is de key 2 bigness. Standaard blijven eten is ook het moeilijkste van heel het bodybuilden vind ik.

Kuiten zijn crap.

Mijne zijn ook totaal uit verhouding met bovenbenen etc.. En ik train ze zeker 1x per week. Ze willen iig niet mee. Loop ook veel maar misschien blijven ze net daardoor klein.

Mijn pa heeft gvd dikkere kuiten dan mij :(

• #1.291
Jup! Eten is de key 2 bigness. Standaard blijven eten is ook het moeilijkste van heel het bodybuilden vind ik.

hard trainen is direct. goed eten is indirect. en elke 2 uur naar zijn van het eten gaat vies tegen zitten. om de 2 dagen 1 uurtje flink in het zuur is dan wel te doen imo.

Kuiten zijn crap.

Mijne zijn ook totaal uit verhouding met bovenbenen etc.. En ik train ze zeker 1x per week. Ze willen iig niet mee. Loop ook veel maar misschien blijven ze net daardoor klein.

Mijn pa heeft gvd dikkere kuiten dan mij :(

probeer ze eens op een andere manier te trainen. denk dan aan sets en reps.
kuiten worden gewoon ook vaak vergeten. zoals ik dus :D

Helaas door hard te eten en chill te trainen ontwikkel je meer spier dan hard trainen en amper te eten.

denk dat je minder eet dan je denkt..
Je komt lastig aan net als mij..
ga eens op 3500 eten.. Denk dat jij DENKT dat je meer eet dan je werkelijk doet!

Spank hou eens op met voedingsadviezen te geven in mijn kuurlog sla je de plank ook al compleet mis gaat nergens over bro.

Lekker getraind beest nette bench !

• #1.296
Spank hou eens op met voedingsadviezen te geven in mijn kuurlog sla je de plank ook al compleet mis gaat nergens over bro.

Lekker getraind beest nette bench !

thnx bro, al heb ik wel eens zwaarder gedrukt, maar het voelde zo goed, echt een voldaan gevoel :)

hij kan natuurlijk niet oordelen over mijn voeding mits ik die geheel post. maar zoals henk in de volgende post al aangeeft, geef ik al een tijdje aan dat het me niet lukt om op ritme te komen en dat dan vast te houden.

ik heb een 'slecht' rooster op school. slecht in de zin dat hij niet regelmatig is. dan weer kort school, dan weer laat school, dan weer lang school. dus het timen van de eetmomenten vallen constant in de soep bij mij.

met de hoop dat jullie me kunnen helpen, hier mn rooster:
ma: 10:15-13:00
di : 8:15-13:00
wo: 8:15-15:30
do: 8:15-11:00
vr : 8:15- 16:30

houd rekening met 1,5 uur reistijd.
complete diners koken is niks voor mij, dus houd er rekening mee.
het word erg op prijs gesteld als je wat simpels in elkaar kan flantsen!

3500kcal
E 30%
K 50%
V 20%

Laatst bewerkt:
Valt me zwaar van je tegen dat je niet naar de gym bent geweest, zo word je natuurlijk nooit een meso eh?

thnx bro, al heb ik wel eens zwaarder gedrukt, maar het voelde zo goed, echt een voldaan gevoel :)

hij kan natuurlijk niet oordelen over mijn voeding mits ik die geheel post. maar zoals henk in de volgende post al aangeeft, geef ik al een tijdje aan dat het me niet lukt om op ritme te komen en dat dan vast te houden.

ik heb een 'slecht' rooster op school. slecht in de zin dat hij niet regelmatig is. dan weer kort school, dan weer laat school, dan weer lang school. dus het timen van de eetmomenten vallen constant in de soep bij mij.

met de hoop dat jullie me kunnen helpen, hier mn rooster:
ma: 10:15-13:00
di : 8:15-13:00
wo: 8:15-15:30
do: 8:15-11:00
vr : 8:15- 16:30

houd rekening met 1,5 uur reistijd.
complete diners koken is niks voor mij, dus houd er rekening mee.
het word erg op prijs gesteld als je wat simpels in elkaar kan flantsen!

3500kcal
E 30%
K 50%
V 20%

wat ik nu doe is voor een aantal dagen tegelijk koken, heel simpel: zilvervliesrijst en kipfilet met wat pinda's, beetje peper erop en prima weg te vreten in 10-15 min. Dit kan in de pauze, tijdens het reizen, of in college. Heb je echt geen tijd in je rooster voor een grote maaltijd? zorg dan dat je elke mogelijkheid aangrijpt om een deel van een maaltijd te eten. zo hou je je stofwisseling op gang.

wat je ook kan doen:

- shakebaker met flink wat brinta en whey, even met water vullen op school en weg laten glijden.

vette avatar dan daan, **** yeah

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven