Vuile spamhoer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

+ 500 ml chocomelk
de chocomelk van de Aldi smaakt echt ruk! alleen hij heeft de meeste kilocalorieën (92
)mierenneuker.....
ik heb net een pizza (champignon ham) naar binnen geschoven+ 500 ml chocomelk
de chocomelk van de Aldi smaakt echt ruk! alleen hij heeft de meeste kilocalorieën (92
)

zo net even uit eten geweest bij de griek
en daarna nog ff eisje wezen eten
morgen word het tijd om die benen weer eens flink te pijnigen met kniebuigingen enz enz enzen natuurlijk calf raises tot je er misselijk van word.
en ow wee je hebt je girlfriend thuis gelaten, dat zou een epic fail zijn...

Kheb vanmorgen je topicje over het girlfriendprobleem gelezen... Ik zie nu dat je gewoon keihard blijft trainenThat's the spirit!
Nice nice nice. Het begint ergens op te lijken Tymen. Goed zo!
Ik herken dingen zowaar.... gehehe
KARMA!

Dus voor 31.90 krijg je 300 in de plaats?
Good hussle![]()
goede vrienden

niet een perfecte training maar dat kan ook niet altijd. n beetje lack of motivation.
toen vroeg ik hem: als ik me gewoon netjes aan de form houd en nergens last van heb, wat is dan het probleem?!
!

zou wel mooi zijn ik dacht altijd dat 140 voor mij niet mogelijk was.lekker bezig jongen, zolang je gains in lichaamsgewicht blijft maken zit je op de goede weg

Lekkere training. je gewicht gaat ook goed vooruit.![]()

Als je vorm goed is is er niks aan de hand, maar soms wil je gewoon lekker hard doorgaan en dan gaan je sensoren daarvoor een beetje weg, als je lekker hard aan het beuken bent.
Was die dl trouwens to the max? Ik ben wel benieuwd, want ik til ongeveer hetzelfde maar ik heb nog nooit 1RM geprobeerdzou wel mooi zijn ik dacht altijd dat 140 voor mij niet mogelijk was.