Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
  • #1.304
zo net even uit eten geweest bij de griek :D
en daarna nog ff eisje wezen eten :D:D

morgen word het tijd om die benen weer eens flink te pijnigen met kniebuigingen enz enz enz :D en natuurlijk calf raises tot je er misselijk van word.

zo net even uit eten geweest bij de griek :D
en daarna nog ff eisje wezen eten :D:D

morgen word het tijd om die benen weer eens flink te pijnigen met kniebuigingen enz enz enz :D en natuurlijk calf raises tot je er misselijk van word.

en ow wee je hebt je girlfriend thuis gelaten, dat zou een epic fail zijn...

• #1.306
en ow wee je hebt je girlfriend thuis gelaten, dat zou een epic fail zijn...

ik wist van niks totdat ik thuis kwam... dus tja ik kan er niks aan doen -.-

maar het grote nieuws ik heb voor mijn gevoel een monster training neer gezet :D

Squat
20*20
10*60
8*70
8*80
8*90 (wel met een beetje spot hier en daar)

calf ext weet sets reps weight niet meer -.-

leg press
10*100
8*125
8*150 (stop and go)

leg ext
10*50
10*60
10*70

leg curl
10*30
10*40
10*50

echt een goeie pomp in de calfs quads en hams :D
and a feeling that is DID make some effort :D

en de weegschaal maakte het af: 67,6 going up up up :D

Nice nice nice. Het begint ergens op te lijken Tymen. Goed zo!
Ik herken dingen zowaar.... gehehe :D

KARMA!

Kheb vanmorgen je topicje over het girlfriendprobleem gelezen... Ik zie nu dat je gewoon keihard blijft trainen :D That's the spirit!

• #1.309
Kheb vanmorgen je topicje over het girlfriendprobleem gelezen... Ik zie nu dat je gewoon keihard blijft trainen :D That's the spirit!

ik blijf nu nog ff lekker door trainen totdat ze met mij in discussie gaan over mij. mocht ik van gedachten veranderen dan merken jullie dat wel

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Nice nice nice. Het begint ergens op te lijken Tymen. Goed zo!
Ik herken dingen zowaar.... gehehe :D

KARMA!

ja ging echt lekker :D

ik heb nu ook me hoofd eens gebruikt bij de lifts. nadenken en niet zomaar van nu ga ik die 80 kilo omhoog duwen. echt geconcentreerd en dat hielp :)

maar wat herken je?

you'll get some back ofc :)

nog groot nieuws
ik heb met een maatje een beetje geruild... een kast met voeding voor onze server. 31,90. en dit kreeg ik ervoor terug: asus moederbord (nieuwwaarde 150,00 + Quadcore 2,6 mhz nieuwwaarde ook 150,00

Dus voor 31.90 krijg je 300 in de plaats?

Good hussle :D

• #1.311
lijkt op mijn training makker, sets, reps enzo... hehe

idd mooie deal kerel ghehehe.... Nu alleen een fatsoenlijk OS erop... Gelukkig kan er tegenwoordig ook Mac OS X op :D

Lekkere beesten training tymen!:thumb:

• #1.314
Lekkere beesten training tymen!:thumb:

altijd jewait

zo ook vandaag lekker gespeeld met de gewichten :) niet een perfecte training maar dat kan ook niet altijd. n beetje lack of motivation.

deadlift:
20*20
15*60
10*80
8*100 (handschoenen + deadstop)
5*110 (meer zat er niet in)
instructeur begon bij 80 k al te zeiken over teveel kilo's??? toen vroeg ik hem: als ik me gewoon netjes aan de form houd en nergens last van heb, wat is dan het probleem?!
jjaaahahahaa je moet oppassen.... oke is goed man zal ik doen :D

chin up
10*bw
8*bw
8*bw
had geen zin meer :whip:!

Face pulls (eerste keer)
20*30 wu
10*40 squeeze
10*50 squeeze
10*60
10*70
het was wel lang zoeken naar het goede gewicht maar oke :)

upright rows
geen idee

bor
schoot ook al niet op.

v grip pull
10*65
8*60 (4 sec down, 5 sec down, KILLER!)
15*50

DB bicep curl
10*10
10*10 lekker strikt :)
5*10 ik voelde iets knappen in me bicep :S gelijk stoppen, gekeken gevoeld, niks te vinden ???

bicep curl machine
10*30
10*30

weegschaal maakt Tymen erg blij: 68,1 nu volhouden. mn schoonouders + (vriendin) kunnen me de pot op!

lekker bezig jongen, zolang je gains in lichaamsgewicht blijft maken zit je op de goede weg

Lekker!
Inderdaad oprotten met je schoonouders.:D

Als je vorm goed is is er niks aan de hand, maar soms wil je gewoon lekker hard doorgaan en dan gaan je sensoren daarvoor een beetje weg, als je lekker hard aan het beuken bent.

Was die dl trouwens to the max? Ik ben wel benieuwd, want ik til ongeveer hetzelfde maar ik heb nog nooit 1RM geprobeerd :) zou wel mooi zijn ik dacht altijd dat 140 voor mij niet mogelijk was.

• #1.319
lekker bezig jongen, zolang je gains in lichaamsgewicht blijft maken zit je op de goede weg

dit was wel een iets mindere training dan "normaal". maar niks te klagen na gisteren.

het frustrerende ik zat eerst op "bijna" 70 kilo, kort voor de zomervakantie.
na de zomervakantie: 64 kilo, slik.
en toen zat ik weer vrij snel aan de 68k. en toen zakte ik weer terug. en nu weer naar de 70 k en er overheen, naar de 80 k :D

Lekkere training. je gewicht gaat ook goed vooruit.:)

dankje, nu nog volhouden. ik ben weer met het all you can eat principe en dat werkt. veel chocomelk, brinta, shakes, brood. alles

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

Lekker!
Inderdaad oprotten met je schoonouders.:D

Zeker lekker. ik zit nu echt in de +++ zone, ook al was de training niet optimaal toch goed gevoel :)
jonguh ik doe f*cking push presses met mn schoonmoeder :)

Als je vorm goed is is er niks aan de hand, maar soms wil je gewoon lekker hard doorgaan en dan gaan je sensoren daarvoor een beetje weg, als je lekker hard aan het beuken bent.

Was die dl trouwens to the max? Ik ben wel benieuwd, want ik til ongeveer hetzelfde maar ik heb nog nooit 1RM geprobeerd :) zou wel mooi zijn ik dacht altijd dat 140 voor mij niet mogelijk was.

nou ik heb het ook een keer gehad. toen wou ik zo graag 10 * 115 neerzetten, dat ik form gewoon negeerde. resultaat -> week lang rust van me rug. dus dat schoot niet op :D
voor mu was het wel redelijk mn max. maar vorige week had ik alsnog 10*115 neer gezet met goede form ofc!

voel eens aan als het goed gaat en zet dat gewoon die 1rm neer. 140 is echt wel doable.

Oh ok, morgen wil ik ook 115 proberen (en dit is dan gelijk mijn PR want ik heb nog nooit boven 110 getild :D), eens zien hoe ver ik dan kom in verhouding. En dan maar toch eens een keertje 1RM proberen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven