AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere training. Dat knakje in je bicep heb ik ook een paar keer gehad.

**** je schoonouders, gewoon knallen b*ch :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.323
Lekkere training. Dat knakje in je bicep heb ik ook een paar keer gehad.

thnx bro.

ja echt vaag ook gelijkt gestopt, in mn linker arm bij de onderste binnenste aanhechting. gewoon echt zon snatch gevoel. alsof er een complete spiervezel knapte ??? maar verder geen pijn of rare plekken, dus ff voorzichtig opnieuw geprobeerd en ging prima.

**** je schoonouders, gewoon knallen b*ch :D

ik lul me er wel uit. gaat goed komen, de jongens van DBB hebben me goed advies gegeven :)

net ff een bord met kip tandori naar binnen geschoven, lekker jho :)

ik lul me er wel uit. gaat goed komen, de jongens van DBB hebben me goed advies gegeven :)

net ff een bord met kip tandori naar binnen geschoven, lekker jho :)

Dankje voor de tip hahah.
Lekker getraind man. Beter aan die instructeur vragen hoe hij de deadlift zou doen en dan filmen :D!

Haha ja dat ken ik. Volgens mij kan dat verder geen kwaad, het voelt alleen een beetje apart:rolleyes:. Krijg je als je lekker hard squeezed.

• #1.326
Dankje voor de tip hahah.
Lekker getraind man. Beter aan die instructeur vragen hoe hij de deadlift zou doen en dan filmen :D!

ik begrijp dat ik je geïnspireerd heb :P.
thnx, ik ga er verder niks mee doen als hij zijn uitspraak niet kan onderbouwen. ik vroeg hem laatst wat hij squatte. en hij zei: zon beetje wat jij nu ook squat. en hij heeft echt een goed bovenlichaam maar het viel me dus echt tegen dat hij zn benen zo onderwaardeerde... wel eerlijk van hem :P

Haha ja dat ken ik. Volgens mij kan dat verder geen kwaad, het voelt alleen een beetje apart:rolleyes:. Krijg je als je lekker hard squeezed.

ik kreeg het midden in de rep. nu heb ik telkens kramp in mn radialis ??? :roflol:

hahah dat gezeik over die lifts altijd.. Van mijn insturcteur moeten we juist deadliften.. haha!

Goed getraind..

Tympie: Heel simpel....

I K B E N T R O T S O P J E !!!

Erg netjes. Je hebt je toch ff door je dip heen gewerkt. Normaal zou je zijn afgetaaid, maar daar heb je niet voor gekozen, je bent gewoon doorgegaan!!

:bow: Als je zo doorgaat word je nog een waardig bodybuilder!

• #1.330
Tympie: Heel simpel....

I K B E N T R O T S O P J E !!!

Erg netjes. Je hebt je toch ff door je dip heen gewerkt. Normaal zou je zijn afgetaaid, maar daar heb je niet voor gekozen, je bent gewoon doorgegaan!!

:bow: Als je zo doorgaat word je nog een waardig bodybuilder!

thanx chris... klinkt stom maar voor iemand die ik irl niet ken beteken je toch wel wat voor me.

het eten op school en tijdens het reizen is nog niet helemaal 100% maar rome is ook niet in een dag gebouwd.

ik eet nu wel weer s avonds, en de shakes dosis heb ik verhoogt.

dit heb ik vandaag gegeten.

0,5 liter brinta + shake (ontbijt)
2 boterhammen + 200 ml chocomelk + 1 meuslireep + 1 kroket(school)
pre workout shake
post wo shake
kip tandori + toetje
0,5 liter brinta + shake

tussendoor natuurlijk chocomelk drinken, iets van 1 liter in totaal. nu nog op school goed eten en dan zit het voor mij weer snor :)

shakes varieren tussen 300 ml en 500 ml met 25/50 gram whey en 25/50 gram weightgainer (pre en post bevatten in totaal 80 gram dextrose)

sja, eten is idd matig, maar jah, daar hadden we het om msn ook al een paar keer over eh? Probeer er toch structuur in te krijgen no matter what. Desnoods wat pasta saldetjes maken en in tupperware mee naar school... Ook mis ik vis en noten bij je maat, werk er aan ;)

• #1.332
sja, eten is idd matig, maar jah, daar hadden we het om msn ook al een paar keer over eh? Probeer er toch structuur in te krijgen no matter what. Desnoods wat pasta saldetjes maken en in tupperware mee naar school... Ook mis ik vis en noten bij je maat, werk er aan ;)

under construction. komt goed, telkens langzaam een (grotere) maaltijd toevoegen.

maar het viel me op dat: ik niet zo bijzonder veel sterker ben geworden. miss ik misschien wat gecheat heb met form. en dat ik ook niet zo heel veel zwaarder ben. maar toch vind ik mijn fysiek wel beter geworden ???

under construction. komt goed, telkens langzaam een (grotere) maaltijd toevoegen.

maar het viel me op dat: ik niet zo bijzonder veel sterker ben geworden. miss ik misschien wat gecheat heb met form. en dat ik ook niet zo heel veel zwaarder ben. maar toch vind ik mijn fysiek wel beter geworden ???

Als je dit langer volhoud kan je er een beter beeld van vormen man. Je bent nog maar net serieuzer aan het eten maat. Let the food do it's work ;)

:heart:

• #1.334
Als je dit langer volhoud kan je er een beter beeld van vormen man. Je bent nog maar net serieuzer aan het eten maat. Let the food do it's work ;)

:heart:

ja maar ik snap niet dat mn kracht niet aanzienlijk groter is geworden, mn bodyweight ook niet. maar dat mijn fysiek er echt een stuk beter is geworden, zelfs mijn schoonouders zeggen dat ik doorsla en dat komt echt niet omdat ik het alleen maar over liften heb of over eten, anabool dit katabool dat... dusja???

• #1.335
training training training alarm.

benchpress
20*20
12*50
10*60
8*65 (heel ietsjes spot op de laatste 2)
6*70 (wat meer spot :P)

Incline dumbbell press
10*22
7*24 (8ste fail :fuu: )
10*22 (woeste set, lekker boos gemaakt)
6*26 (nog woester!)

incline cable fly
10*20
10*22,5
8*22,5

incline bench press
12*40
8*50

bar push down
10*50
10*60
10*60
8*60

dippen -> geen succes

cable ext (rope)
10*30
10*40
10*30

vol!

nou de weegschaal, dit had ik al verwacht, 67.8. de schade is beperkt gebleven. ik heb namelijk bij mn GF geslapen en dan eet ik altijd minder. en vanmorgen verliep ik me tot slot van rekeking! -> ontbijt geskipt. ik maak het wel weer goed jongens!

training training training alarm.

benchpress
20*20
12*50
10*60
8*65 (heel ietsjes spot op de laatste 2)
6*70 (wat meer spot :P)

Incline dumbbell press
10*22
7*24 (8ste fail :fuu: )
10*22 (woeste set, lekker boos gemaakt)
6*26 (nog woester!)

incline cable fly
10*20
10*22,5
8*22,5

incline bench press
12*40
8*50

bar push down
10*50
10*60
10*60
8*60

dippen -> geen succes

cable ext (rope)
10*30
10*40
10*30

vol!

nou de weegschaal, dit had ik al verwacht, 67.8. de schade is beperkt gebleven. ik heb namelijk bij mn GF geslapen en dan eet ik altijd minder. en vanmorgen verliep ik me tot slot van rekeking! -> ontbijt geskipt. ik maak het wel weer goed jongens!

Krijg je als je je testosteron (lees sperma) aan je vriendin verbruikt he:p. Verder goede training.

is coïtus juist niet test verhogend? of heb je dan een dal?

als je het hebt wel, daarna niet echt:P
morgen maak je het vast weer goed met je voeding! bijt je trouwens niet te stuk in je ochtendweegsessies, dit gewicht schommelt nog wel eens door bv vocht en dergelijke, progressie over een weekje of 2 is betrouwbaarder.

• #1.339
als je het hebt wel, daarna niet echt:P
morgen maak je het vast weer goed met je voeding! bijt je trouwens niet te stuk in je ochtendweegsessies, dit gewicht schommelt nog wel eens door bv vocht en dergelijke, progressie over een weekje of 2 is betrouwbaarder.

klopt maar ik ben altijd veels te nieuwsgierig :P

iig goed dat je er zo mee bezig bent! je bent iig dedicated! wat is je doel qua gewichtstoename? kgtje per maand?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven