- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
iig goed dat je er zo mee bezig bent! je bent iig dedicated! wat is je doel qua gewichtstoename? kgtje per maand?
als ik goed eet wel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iig goed dat je er zo mee bezig bent! je bent iig dedicated! wat is je doel qua gewichtstoename? kgtje per maand?

Eten bij vriendin is idd k*t héEn het moet waarschijnlijk nog k*tter zijn als haar gezin + haarzelf er geen rekening met houdt... Sterke borsttraining ! En wat bedoel je met dippen geen succes?
![]()
Goeie complete training Tymen, misschien eens een decline DB/BB/Machine press er tussen doen?
Master training Tym, ik ben trots op je, envoor je food! Schaam je!!!
---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------
Voor straf een rondje rennen om de kerk terwijl je een shakie drinkt (gna gna gna)

Vuile randdebiel ga is eten...........
Je vroeg erom, nice training btw.![]()
dat kan harder... kies wel een subtiel woord gebruik
mn zus schreeuwt nu net aan de trap. tymen er is nog pizza wil je. (net 0,5 liter aan shake op) uhm wacht ff over een half uurtje ofzo xD

Zozo, tymen... Ambities om kwark in te halen ofzo?Hele brute training maat!
Alleen je verkloot het weer door niet te vreten eh? 10 strafpunten, ondanks je hardcore training!

slechte vrijdag avond!
goeie training!
en gaan voor die 70KG minimaal!![]()

Je traint al als een beest! Nu nog vreten als een beest.

haha lekkerhet was een donderdag avond. moet je nagaan hoe ik om 8:15 op school zat
zeker daarom ook de + achter de 70![]()

haha lekker
je had niet toevallig een SE op die dag he?
ik zit ook goed op shema qua gewicht

)