- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
proefwerk
---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------
nog 3kg erbij, de rest is extra
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
proefwerk
proefwerk
---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------
nog 3kg erbij, de rest is extra

Last van puistjes? of neem je het voor het amino/eiwit gehalte die erin zit, of het vit-B complexalle boterhammetjes op gegeten vandaag, sterker nog ik had te weinig... vanaf volgende week gewoon 10 boterhammen....
ik heb ook biergist aan mn voeding toe gevoegd
Last van puistjes? of neem je het voor het amino/eiwit gehalte die erin zit, of het vit-B complex

een van de dingen die ik net niet erbij had gezet, ik weet genoeg.ja wel last van heel erg slechte gezichtshuid. maar daarvoor neem ik het niet. ik neem het voor het chroom! chroom doet een tal van goede dingen! google and you'll find out![]()
een van de dingen die ik net niet erbij had gezet, ik weet genoeg.
helpt het ook gewoon voor een betere huid opzich(neem aan van wel)
doet me goed om te zien dat je voeding weer wat beter gaat
maar atm niet genoeg cash om allemaal nieuwe te kopen xD. -> nog meer eten xDdat probleem heb ik ookklopt op het potje staat : cat. schoonheid. dus ja... ik voelde me wel een beetje lullig xD
Misschien dat ik ook eens een potje ga halen, sinds ik superveel eet ben ik ook weer gevoeliger voor puistjes![]()
ja gaat de goede kant op, nu nog volhouden... maar ik heb binnenkort (lees binnen een week) een probleem.. me supps zijn opmaar atm niet genoeg cash om allemaal nieuwe te kopen xD. -> nog meer eten xD

weeg je gewoon elke maandagmorgen na na het opstaan. val je af of blijf je gelijk + 200 kcal

DB savickas press
Hoe doe je die dan ?
Wel lekkere training bro, wat vertelt de spiegel je over je progressie dan ?!

Zeer nice Tympie, het gaat heel erg de goeie kant op. Alleen.... GEEN ZIN MEER?

Schouders, rug en armpies zijn top, erg netjes! rest loopt achter makker.
En je moet veel beter eten, broeder! Maak daar serieus werk van Tymen.
Doorknallen makker![]()

doe ik er veel aan
hell no!!! toch groeien als mofokkers