XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
''(dikke vooruit gang)''

:D!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.363

thanx

proefwerk

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

nog 3kg erbij, de rest is extra

ahha. nog maar 3 kilo. het is te doen, ik ga nu gauw nog ff wat eten en dan slapen :)

nou de vorige keer stond ik ook op 67,0 dus dat viel tegen. maar nu lekker optijd eten en drinken en dan komt het goed :)

training was inderdaad erg lekker. vooral de inclines was ik over te spreken :)

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #1.364
alle boterhammetjes op gegeten vandaag, sterker nog ik had te weinig... vanaf volgende week gewoon 10 boterhammen.... :)

ik heb ook biergist aan mn voeding toe gevoegd

alle boterhammetjes op gegeten vandaag, sterker nog ik had te weinig... vanaf volgende week gewoon 10 boterhammen.... :)

ik heb ook biergist aan mn voeding toe gevoegd
Last van puistjes? of neem je het voor het amino/eiwit gehalte die erin zit, of het vit-B complex

• #1.366
Last van puistjes? of neem je het voor het amino/eiwit gehalte die erin zit, of het vit-B complex

ja wel last van heel erg slechte gezichtshuid. maar daarvoor neem ik het niet. ik neem het voor het chroom! chroom doet een tal van goede dingen! google and you'll find out :)

ja wel last van heel erg slechte gezichtshuid. maar daarvoor neem ik het niet. ik neem het voor het chroom! chroom doet een tal van goede dingen! google and you'll find out :)
een van de dingen die ik net niet erbij had gezet, ik weet genoeg.
helpt het ook gewoon voor een betere huid opzich(neem aan van wel)

doet me goed om te zien dat je voeding weer wat beter gaat

• #1.369
een van de dingen die ik net niet erbij had gezet, ik weet genoeg.
helpt het ook gewoon voor een betere huid opzich(neem aan van wel)

klopt op het potje staat : cat. schoonheid. dus ja... ik voelde me wel een beetje lullig xD

doet me goed om te zien dat je voeding weer wat beter gaat

ja gaat de goede kant op, nu nog volhouden... maar ik heb binnenkort (lees binnen een week) een probleem.. me supps zijn op :eek: maar atm niet genoeg cash om allemaal nieuwe te kopen xD. -> nog meer eten xD

klopt op het potje staat : cat. schoonheid. dus ja... ik voelde me wel een beetje lullig xD
Misschien dat ik ook eens een potje ga halen, sinds ik superveel eet ben ik ook weer gevoeliger voor puistjes:o

ja gaat de goede kant op, nu nog volhouden... maar ik heb binnenkort (lees binnen een week) een probleem.. me supps zijn op :eek: maar atm niet genoeg cash om allemaal nieuwe te kopen xD. -> nog meer eten xD
dat probleem heb ik ook
ben nu een baantje aan het zoeken, gaat zo op dat geld aan supps:roflol:

• #1.371
zoo net me eten op....

maar daarvoor heb ik getraint!

Skwat (full)
20*20
10*60
10*70
8*80
10*85 (boxed)

cable leg curl (single leg)
geen idee meer welke getallen :D

leg press
15*70
10*125
10*150
10*160 (bam!)

calf press (op de leg press)
15*93
10*103
10*120
10*133

leg ext (machtige oef, als je je quads opspant!)
10*50
10*60
10*65 (vlot achter elkaar gedaan, met meer rust was 70 ook te doen:)

DB savickas press
10*14
8*16

side raises
10*6
8*8

schouders snel en niet zorgvuldig gedaan. maarja ik geen zin meer -.-

aaahhhh woedee!!!!!! :fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:

gewoon goed gegeten echt net zo als met gains.... val ik af !!!! WTF!!!! 66.7 hoerrrrr

miss moet ik gewoon alleen elke maandag wegen, je gewicht schommeld veel tussendoor, en een weegschaal geeft slechts een moment opname.

weeg je gewoon elke maandagmorgen na na het opstaan. val je af of blijf je gelijk + 200 kcal

DB savickas press
Hoe doe je die dan ? :P

Wel lekkere training bro, wat vertelt de spiegel je over je progressie dan ? ;)!

• #1.374
weeg je gewoon elke maandagmorgen na na het opstaan. val je af of blijf je gelijk + 200 kcal

dat lijkt mij een beter idee. maar wij hebben thuis alleen maar analoge weegschalen en daarvan kan ik niet goed aflezen....
dus moet ik ff ergens een digitale scoren :)

DB savickas press
Hoe doe je die dan ? :P

Wel lekkere training bro, wat vertelt de spiegel je over je progressie dan ? ;)!

zittend met je benen languit voor je. en dan shoulder press met dumbbells. agree?

benen ging lekker maar ik was helemaal op na de benen dus vandaar dat de schouders nou niet echt hebben gekregen wat ze verdienen....

de spiegel zegt. maak een foto zet met op DBB en lees de comments van anderen.
hahaha, nou opzich ik vind dat ik nog steeds buffer word. zeker dat ik op bepaalde punten wat meer me aandacht heb gevestigd : schouders, traps, kuiten.
maar omdat ik niet aankom voel ik me bedrogen door de spiegel!!! dusja eten is de sleutel tot de waarheid :)

Zeer nice Tympie, het gaat heel erg de goeie kant op. Alleen.... GEEN ZIN MEER????

• #1.376
Zeer nice Tympie, het gaat heel erg de goeie kant op. Alleen.... GEEN ZIN MEER????

ja ik was op, helemaal leeg. dus dan gaat het extra tegen zitten :P

ik heb net een frietje met en een kroket op :)
dadelijk nog ff wat brinta met wat choco naar binnen gieten :)

en omdat mijn spiegel volgens mij liegt. so pls comment!!!!!

Foto0104.jpg

Foto0106.jpg

Foto0109.jpg

Foto0112.jpg

Foto0113.jpg

Schouders, rug en armpies zijn top, erg netjes! rest loopt achter makker.

En je moet veel beter eten, broeder! Maak daar serieus werk van Tymen.
Doorknallen makker :thumbs:

Brute kerel, sterke armen, en chest vind ik zeker niet slecht hoor.
Je ziet er best lang uit op die pic voor 1m74 of zie ik dat verkeerd :s

• #1.379
Schouders, rug en armpies zijn top, erg netjes! rest loopt achter makker.

En je moet veel beter eten, broeder! Maak daar serieus werk van Tymen.
Doorknallen makker :thumbs:

• borst was vanaf het begin dat je me log begon te volgen al duidelijk een probleem. en ik wil niet zon superdude worden die 2x in de week borst traint...
  • abs boeien me niet zolang ik nog in de bulk zit.
  • kuiten word aan gewerkt.

bovenste deel van de traps zijn toch wel wat beter.... toch?! :P
quads zit ook wel redelijk snor. hams zal wel wat minder zijn, ik curl ook veel minder dan ik extend. ik krijg altijd last van mn aanhechtingen.
onderarmen vind ik ook wel chill:P doe ik er veel aan??? hell no!!! toch groeien als mofokkers

ik heb net weer een halve liter brinta op + 3 tabs biergist + 250 ml chocomelk

en ik heb mijne muttie 10 boterhammen voor morgen laten smeren :D

lieve moeder heb je!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven