Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.381
Brute kerel, sterke armen, en chest vind ik zeker niet slecht hoor.
Je ziet er best lang uit op die pic voor 1m74 of zie ik dat verkeerd :s

hhmm misschien omdat ik relatief lang bovenlichaam heb???
die armen heb ik te danken omdat ze me liggen en omdat ik mijn eerst half jaar als superdude heb getraint :) borst moet gewoon voller. onderkant is beter ontwikkeld dan boven dus vandaar veel incline. dit hou ik nog wel ff vol en daarna ga ik weer alles plat doen.

je moest eens weten! (L)

ultieme liefde aan mijn moeder!!!!

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

wtf!!!! dit was ik nog vergeten te vertellen.

iemand bij mij in de gym ging lat pullen (v grip)

gaat hij wat zwaarder, doet hij een belt om???!!!!! mijn mond stond zo :eek:

ow ow ow.... menneke! Jij wordt maar verwent!

Nah, ik vind vooral je rug lekker beestig :P

• #1.383
ultiem doel voor de rug!!!

brian whitacre is dit btw. pro naturel!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die gek staat op om vervolgens de dag te beginnen met cardio xD elke dag :o

Sodeknetter :eek:

• #1.385
vanaaf "moet" ik naar de radstake (de discotheek van de achterhoek).
ik heb me laten informeren. ze hebben geen chocomelk, geen melk, en al helemaal geen kwark, dan maar bier :D

fijn weekend iedereen :)

Ik vind je rug vooral bruut!

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

En die Brian, echt een pracht fysiek, heb hem net even opgezocht op google.

• #1.387
Ik vind je rug vooral bruut!

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

En die Brian, echt een pracht fysiek, heb hem net even opgezocht op google.

rug is absolute mijn sterkste en visueel sterkste punt. ik wil wel een goede borst maar ik wil niet dat ik echt de superdude kant op ga, of kan het niet anders? want anders pak ik 2 x in de week de borst + kuiten btw.

die brian whitacre is echt mijn absolute naturel held!!! moet je zijn site eens opzoeken en naar zijn voedings tab gaan. daar staat zn eerste maaltijd om half 7 voor de cardio :o xD iets van 7 uur cardio doen, elke dag...

rug is absolute mijn sterkste en visueel sterkste punt. ik wil wel een goede borst maar ik wil niet dat ik echt de superdude kant op ga, of kan het niet anders? want anders pak ik 2 x in de week de borst + kuiten btw.

die brian whitacre is echt mijn absolute naturel held!!! moet je zijn site eens opzoeken en naar zijn voedings tab gaan. daar staat zn eerste maaltijd om half 7 voor de cardio :o xD iets van 7 uur cardio doen, elke dag...
dat is ook duidelijk te zien, mooie definitie ook. mijn rug was eerst samen met me borst me sterkste punt en dat is verandert naar schouders, ik werk nu weer hard om alles op een gelijk niveau te krijgen.
Ik zoek het nu eens op, 7 uur pfoeh!

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

2106 tot 2846 kcal op een dag, valt opzich wel mee, maar blijft hij voortdurend zo droog staan, want ik zie alleen foto's waar die super droog staat, en geen off-season foto's

• #1.389
2106 tot 2846 kcal op een dag, valt opzich wel mee, maar blijft hij voortdurend zo droog staan, want ik zie alleen foto's waar die super droog staat, en geen off-season foto's

is alleen van de carbs toch ?! hoop ik, anders eet hij niet bijzonder veel!
het lijkt me sterk dat hij off ook zo droog staat anders is het echt een monster!

veEl PlEziEr oP dIej FiZZa JWZ PlAi Diej ChiCkz AlleZ Ju Waiit ZelFF

• #1.391
veEl PlEziEr oP dIej FiZZa JWZ PlAi Diej ChiCkz AlleZ Ju Waiit ZelFF

gast wat is dan ONMUNDIG lastig lezen :D

kan niet, ik heb al een vriendinnetje (die zeurt dat ik te groot word, nu al...)

although thanx het gaat denk wel een beetje gezellig worden.

• #1.392
nou ik ben vrij fris op dit moment. maar ik had beter me geld in nieuwe supps kunnen stoppen...

achja zo af en toe moet je ook de deur uit. alleen ik ging op stap met jongens die nou niet echt mijn types zijn.

om het nog erger te maken: een of andere r*tard heeft op mijn enkel gestaan.... ik merkte het vanmorgen pas hoe erg het is. ik heb al geëist en heb nu een enkel steun band aan. morgen even aanzien hoe dat gaat met Squaten en deadliften

nou ik ben vrij fris op dit moment. maar ik had beter me geld in nieuwe supps kunnen stoppen...

achja zo af en toe moet je ook de deur uit. alleen ik ging op stap met jongens die nou niet echt mijn types zijn.

om het nog erger te maken: een of andere r*tard heeft op mijn enkel gestaan.... ik merkte het vanmorgen pas hoe erg het is. ik heb al geëist en heb nu een enkel steun band aan. morgen even aanzien hoe dat gaat met Squaten en deadliften
Als dat maar goed gaat morgen, ik was zelf ook er tussen uit geweest.
Half 6 thuis, die kwark naar binnen moeten stouwen, ik voelde me niet zo goed.
Had overigens niet gedronken, ik moest me benen trainen vandaag:D

Beterschap Tymen:kiss:

• #1.394
Als dat maar goed gaat morgen, ik was zelf ook er tussen uit geweest.
Half 6 thuis, die kwark naar binnen moeten stouwen, ik voelde me niet zo goed.
Had overigens niet gedronken, ik moest me benen trainen vandaag:D

Beterschap Tymen:kiss:

ik hoop het ook!!! jammer dat ik het niet had gemerkt anders had ik ff lekker kunnen boeksen... sinds dat ik train heb ik zo af en toe echt zin om klappen te geven tijdens het stappen :rolleyes:

ik was 5:07 thuis. kwark eet ik al een tijdje niet meer, ipv daarvan eet ik brinta miss dat ik alsnog weer kwark erin doe. ikke wel, 15 munten gehaald, iets van 2 kroketjes dus dat is dan 12 bier. meer dan genoeg.

maar ik ben er inmiddels achter dat stappen niks meer voor mij is. klinkt stom maar ik ga netzo lief trainen, of naar me vriendin, of bij een vriend wat drinken.

morgen ga ik denk ik rug doen om de enkel wat tijd te geven.

thanx

ik hoop het ook!!! jammer dat ik het niet had gemerkt anders had ik ff lekker kunnen boeksen... sinds dat ik train heb ik zo af en toe echt zin om klappen te geven tijdens het stappen :rolleyes:

ik was 5:07 thuis. kwark eet ik al een tijdje niet meer, ipv daarvan eet ik brinta miss dat ik alsnog weer kwark erin doe. ikke wel, 15 munten gehaald, iets van 2 kroketjes dus dat is dan 12 bier. meer dan genoeg.

maar ik ben er inmiddels achter dat stappen niks meer voor mij is. klinkt stom maar ik ga netzo lief trainen, of naar me vriendin, of bij een vriend wat drinken.

morgen ga ik denk ik rug doen om de enkel wat tijd te geven.

thanx
Haha ik kan het, bij ons hebben een R&B zaal, en daar zijn altijd van die ''allochtonen'' zeggen we maar, en die zijn altijd uit op meiden versieren.
Je kent het wel, ik liep dus met me vriendin even daar heen, hangt er opeens zo'n smerige vent aan haar, ik die dus weg geduwt ging die me wat dom aan kijken, hij was dus dronken en ik nuchter, had best zin om hem een stoot te geven maar niet gedaan:rolleyes:
En dan heb je nog van de ventjes die breed gaan lopen, en dan willen ze je weg duwen, en opeens komen ze erachter dat hun juist worden weg geduwt(door mij) echt hilarisch:roflol:

En het uitgaan ik heb het ook wel gezien, ik ga ook liever sporten,na me vriendin, avondje gamen of zo/ avondje DBB'en.

Beter doe je je rug ok, maar als je gaat Deadliften/BOR's zou je ook last er van kunnen krijgen, bij een borst training of schouders niet:rolleyes:

• #1.396
Haha ik kan het, bij ons hebben een R&B zaal, en daar zijn altijd van die ''allochtonen'' zeggen we maar, en die zijn altijd uit op meiden versieren.
Je kent het wel, ik liep dus met me vriendin even daar heen, hangt er opeens zo'n smerige vent aan haar, ik die dus weg geduwt ging die me wat dom aan kijken, hij was dus dronken en ik nuchter, had best zin om hem een stoot te geven maar niet gedaan:rolleyes:
En dan heb je nog van de ventjes die breed gaan lopen, en dan willen ze je weg duwen, en opeens komen ze erachter dat hun juist worden weg geduwt(door mij) echt hilarisch:roflol:

En het uitgaan ik heb het ook wel gezien, ik ga ook liever sporten,na me vriendin, avondje gamen of zo/ avondje DBB'en.

Beter doe je je rug ok, maar als je gaat Deadliften/BOR's zou je ook last er van kunnen krijgen, bij een borst training of schouders niet:rolleyes:

die flippo's hou je altijd. bah of nog erger. van die knullies met van die hele diepe v halsjes en dan zon jasje erover, broek op halfstok en dan nog een rozenkrans om. omg omg omg!!!!

morgen denk ik borst dan maar

Jammer, dat heb ik nou nooit.... Nooit komen ze bij mij bijdehand doen.... maja, misschien werken mijn strakke shirtjes preventief ofzo... ik denk dat ik maar es mijn jas aan hou, es kijken hoe het dan is hahaha

die flippo's hou je altijd. bah of nog erger. van die knullies met van die hele diepe v halsjes en dan zon jasje erover, broek op halfstok en dan nog een rozenkrans om. omg omg omg!!!!

haha, een cardigan dus:roflol:
heb er zelf ook een, maar ik snap welke figuren je bedoelt, daar waren er gister ook genoeg van! en vooral die ventjes met een super super lage v-hals.
een v-hals(je) is dan nog wel oke, maar zo diep dat je tepel erbijna uit hangt

Er waren gister ook van die Duitse-superdudes ik heb ze echt voor hun gezicht uitgelachen, echt fags zijn dat.
Precies zoals het Superdudes topic

En en rozekransjes heb ik ook gespot
Jammer, dat heb ik nou nooit.... Nooit komen ze bij mij bijdehand doen.... maja, misschien werken mijn strakke shirtjes preventief ofzo... ik denk dat ik maar es mijn jas aan hou, es kijken hoe het dan is hahaha
haha, ik had ook een polo waar je mijn ''vormen'' zeg maar zag, en toch doen die ventjes het???
Misschien moeten we eens samen gaat stappen, met de jongens:sd:

haha, een cardigan dus:roflol:
heb er zelf ook een, maar ik snap welke figuren je bedoelt, daar waren er gister ook genoeg van! en vooral die ventjes met een super super lage v-hals.
een v-hals(je) is dan nog wel oke, maar zo diep dat je tepel erbijna uit hangt

Er waren gister ook van die Duitse-superdudes ik heb ze echt voor hun gezicht uitgelachen, echt fags zijn dat.
Precies zoals het Superdudes topic

En en rozekransjes heb ik ook gespot
haha, ik had ook een polo waar je mijn ''vormen'' zeg maar zag, en toch doen die ventjes het???
Misschien moeten we eens samen gaat stappen, met de jongens:sd:

Vetjes?? Jij hebt helemaal geen vetjes! :p

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Ben je er nou eindelijk uit wat je weil? Eerst wil je rug trainen, nou weer borst? Ben je nu al in de overgang? Whahaha! :D

Goeiemorgen trouwens gappie ;)

• #1.400
Ben je er nou eindelijk uit wat je weil? Eerst wil je rug trainen, nou weer borst? Ben je nu al in de overgang? Whahaha! :D

Goeiemorgen trouwens gappie ;)

ik denk dat ik lekker superdude like 2x in de week de borst doe, om toch die achterstand in te halen..... maar de rest blijft het zelfde. het word dus iets van

borst tricep

benen schouders (kuiten)

borst + onderarmen + abs

rug bicep

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven