- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ventjes staat er, geen vetjes, ik ben een ectoVetjes?? Jij hebt helemaal geen vetjes!
---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Krijg nou t**ten, hahaha! Ik moet maar es naar de oogarts denk ik hahaha
Sorry...![]()

. je moet ze alles uit leggen, techniek leren, stabiliseren, spotten, constand gewichten erbij doen, en dan weer eraf halen. pffffffff
wat een fail van mij!
.Ach het gevoel om iemand te helpen moet toch wel compenseren
hahaha.
Ik Vote : A, gewoon omdat ik dat ook net heb gedaan en dat zit dus nu in me hoofd.
@je ouders![]()

Damn 1.90 en 65kg , die kerel heeft zijn genen ook niet mee.... Ik ken ene tweeling van 2m bij 85kg en dat zijn al 2 stengels.
Verder nette training , wel weer een hoog volume dat je hanteert! Vraag me af hoeveel je zou benchen moest je een iets andere opbouw hanteren ( 20-10-5-5-?? ).
Keep it up !

Zo. Nou hoor je ut eens van een ander! Vreten kreng! Ik zou je ouders wel kunnen kussen voor die opmerking whahaha!
Personal trainert, toch lekker geknalt! (Is misschien wel wat voor je.... hmmmmm)
!!!
! het sloeg nergens op. maar op een of andere manier voelde ik me erg onzeker! het sloeg nergens op.
maar om ff op het trainen met mietjes terug te komen. schiet gewoon weg niet op. je raakt uit je ritme concentratie. en het gevoel dat je iets of iemand moet beaten valt ook weg. we zullen zien
! Ben je daar ook vanaf.maar op een of andere manier voelde ik me erg onzeker! het sloeg nergens op.
maar om ff op het trainen met mietjes terug te komen. schiet gewoon weg niet op. je raakt uit je ritme concentratie. en het gevoel dat je iets of iemand moet beaten valt ook weg. we zullen zien

met je poep!!?!111
lekkere training, ook die van gister, had ik nog niet opgereageert
ow ja eet poep![]()