MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zo Tijmen. Dit is nog es trainen. Lekker sick, en zo hoort het. Je hebt alles gegeven gap. Nice.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
6*80 en die 20*50 waren echt ziek.
6*80 was gewoon alle kracht die je bezit gebruiken
en die 20*50 was echt doorbijten, door het zuur en pijnlijke handen.

want ik train nu al een tijdje zonder handschoenen. ik wil raw hardcore liften en daar passen handschoentjes niet bij.

6*80 en die 20*50 waren echt ziek.
6*80 was gewoon alle kracht die je bezit gebruiken
en die 20*50 was echt doorbijten, door het zuur en pijnlijke handen.

want ik train nu al een tijdje zonder handschoenen. ik wil raw hardcore liften en daar passen handschoentjes niet bij.

Ziet er erg gezellig uit die training van je, biceps hard gesloopt.

Mooie baas haha :D
Handen aardig naar de klote zeker altijd ?

• #1.424
Ziet er erg gezellig uit die training van je, biceps hard gesloopt.

Mooie baas haha :D
Handen aardig naar de klote zeker altijd ?

thanx bro
op de bicep had ik zwaarder kunnen gaan maar toch wat meer volume gedaan...
ja nu wel zonder handschoenen. inmiddels al wat eelt opgebouwd. alleen zodra ik de stang los laat dan doet het zeer.

ik denk dat ik een goede deadlift nog niet trek zonder handschoenen!

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

wtf ik heb om de 5 tellen kramp in me radialis aan beide kanten :S

netjes hoor.. Ga je nu 2 keer p/w borst doen? Is dat niet wat vaak?? Weet niet hoor.. :p Ook wel iets voor mij miss.. Lopen zwaaaaar achter..

verdomme tymen, brutale training

• #1.427
netjes hoor.. Ga je nu 2 keer p/w borst doen? Is dat niet wat vaak?? Weet niet hoor.. :p Ook wel iets voor mij miss.. Lopen zwaaaaar achter..

thanx ik zag laatst je foto's en was erg onder de indruk! lekker dat je posen in je gym!

ja en nee, ik leg uit:

ja, wtf 2x per week borst, train beter 2 x per week je benen!
nee, borst loopt duidelijk achter op de rest, en zolang je het goed planned, goed eet en goed slaapt kan het prima:)

verdomme tymen, brutale training

ja lekker he!
BOR vond ik nu nog achteraf wel een beetje tegenvallen, maar als ik me bedenk dat hij echt erg strikt was dan is hij wel goed
ook in de bicep zat wel ietjes meer, maarja voor de volgende keer dan maar!

• #1.428
wtf kwark + siroop + lijnzaad = not done. niet te vreten, mn hele kwark verdoet!!!

dan maar brinta :)

wtf simon sulaiman + naam kwijt (7 keer wereld kampioen powerlift) doen mee aan hole in the wall, wat een fail

wtf kwark + siroop + lijnzaad = not done. niet te vreten, mn hele kwark verdoet!!!

dan maar brinta :)

wtf simon sulaiman + naam kwijt (7 keer wereld kampioen powerlift) doen mee aan hole in the wall, wat een fail

LOL

ik ging ook nooit meer eten proberen te mixen omdat het dan makkelijk is :D, gedoemd te falen.

• #1.430
  • #1.431
nou voor de 2de keer deze week de borst (+nog wat meuk)

flat db press
15*20

toen kwam de bp vrij :)
10*60
5*70
5*70 (5de rep heel lichte spot)
niks mis mee dacht ik zo :)

heel licht incline db press
10*22
10*24
8*26
toch heel stiekem een keer die 28ers proberen
7*28 (8ste fail) ik dacht wtf dit kan niet!

daarna heb ik nog upright rows, reversed cable fly, calf ext, side raises en miachine presses gedaan, niet bijzonder maar natuurlijk wel mn best gedaan. het was een beetje rommelig voor mij vandaar dat ik de getallen niet meer weet.

deze week was voor mij niet zo best qua voeding. ik had toets week, en dan gaat het helemaal fout. chaos, geen eetlust, geen drive, veel vrije die door de toetsen worden opgeëist, en alle tijd daarnaast word gestoken in mijn vriendin (ze eist het ook op). dus dan heb ik geen tijd voor voeding. ook op school was ik maar kort en dus telkens geen goed moment kunnen vinden om te eten. zoals jullie al zagen heb ik al een tijdje geen BW meer gepost. ik weeg nu alleen maar op maandag. maar ik denk dat ik aankomende maandag skip om negatief te worden. dus de volgende maandag weeg ik weer en zal ik dus hopelijk wat meer wegen.

zo dat verhaal wou ik nog ff kwijt. dadelijk ga ik fijn een dikke toeters roken en daarna lekker slapen :)

Nais Tymen. Je begint harder te knallen op borst gappie! Erg hurny heur :P

Nice hoor, die borsttraining!

Alleen tympie, je moet niet steeds excuses verzinnen waardoor je niet goed 'kan' eten, je moet het echt willen.;)

• #1.434
Nice hoor, die borsttraining!

Alleen tympie, je moet niet steeds excuses verzinnen waardoor je niet goed 'kan' eten, je moet het echt willen.;)

kinda true :rolleyes:

although vanmorgen nog getraint :)
de benen waren aan de beurt, een korte maar zeker krachtige training :)

full Squat
20*20
15*40
10*80
5*90

boxed squat (omdat er geen squatrek en spotter is)
5*90
5*95 (en daar zat ik dan op de 5de rep, ik kwam niet meer weg xD. ff rusten en persen maar!)

leg curl machine
20*20
15*45
10*50
5*60
5*70

leg ext
15*45
10*50
5*70 ( daar ging het mis, tijdens de 3de rep knakte mijn linker knie. op de 4de de rechter. ze deden zeer onder het knie dus quitten!)

Lekker Tymen,

Box squats zijn wel chill he, kan je ook rustig even falen, maar zoals je al zei dan zit je daar wel even haha :o

• #1.436
Lekker Tymen,

Box squats zijn wel chill he, kan je ook rustig even falen, maar zoals je al zei dan zit je daar wel even haha :o

hahah was wel grappig want ik dacht zo: wat als je echt niet meer wegkomt xD

ik zit er miss aan te denken om de benchpress + bar + iets van 100 kilo aan weight over te kopen + nog wat gewichten erbij kopen, en dan lekker in de garage te trainen :) maar moet ik nog ff consideren ;)

Hopelijks niks ergs met je knie :) verder goed getraind.

• #1.438
vandaag gegeten:

0,5 liter brinta
2 meusli repen
1 haskaas croissant
groot bord vol spagetti bolognese
broodje shjoewharmaah
0,5 liter chocomelk

to come
pizza funghi, ligt nog lekker warm te zijn in de oven.
0,5 l chocomelk
0,5 l brinta
some chips + nuts

ofzoiets
dik voorelkaar voor vandaag dacht ik zo?:)

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------

Hopelijks niks ergs met je knie :) verder goed getraind.

ik heb er nu geen last meer van, maar ik kon de oefening niet afmaken :sad: en mijn knieën deden uurtje daarna nog zeer met lopen. nu geen last meer van :)

ik doe niet aan pr's maar voor mijn squats waren dit toch wel gloriesets :)

Mooie poten workout, topper. Als je zo blijft door knallen kom je er wel makker.

ALLEEN DAT VRETEN!!! K*ttekop!

• #1.440
zoo ik had vandaag een drive van 0,01... geen zin dus. maar oke ik dacht dan ga ik wat later dan is het niet zo druk..... dus ik om 8 uur daar heen, kom ik daar, ****ING druk > drive 0,001... krachthonk = vol! nou oke dan maar warm drukken op de onafhankelijke chestpress. loop ik er naar toe, gaat er net zon klein zeevarken op dat dit zitten, en een beetje spelen met de handles :fuu:. terug ahha de smith is vrij.

smith bench pressen = k*t!
20*20
15*40
ik dacht ennu de 8*60 gewoon relaxed. niet dus verder als 5 kwam ik niet.

ahha bankje vrij > zoefff naar de dumbbells.
ging wel lekker.
lichte incline
10*24
8*26
5*28
7*28 met een beetje spot

incline bench press
8*50 (3 down 2 up)
10*50 (normal)
5*60

nog een poging tot machine fly, failed, en dippen, failed!

lekker k*t dus! :D

nog een fijne avond :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven