AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Whahaha, zeevarken whahaah :D

Hmmm, je inclines zijn sterker dan je flat banken kerel.... dat is buitengewoon... Toch nais makker.

En...Vreten...? Don't ask zeker?

Dude zeevarkens, bah. Maak er volgende keer een foto van. :D

Dat filmpje @ mijn log, :roflol: godverr lang niet gezien haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.443
Whahaha, zeevarken whahaah :D

Hmmm, je inclines zijn sterker dan je flat banken kerel.... dat is buitengewoon... Toch nais makker.

En...Vreten...? Don't ask zeker?

no way!!! mn flat is zeker wel sterker, alleen met dumbbells ben ik niet zo handig :D

eten zat redelijk snor vandaag

Dude zeevarkens, bah. Maak er volgende keer een foto van. :D

Dat filmpje @ mijn log, :roflol: godverr lang niet gezien haha

neee echt echt zon lelijk dik klein kind.
dan filmpje is cool :cool:

Grote knul :thumbs:

• #1.445
morgen een nieuwe dag, rug bicep hhhmm we zullen zien

• #1.446
ff een monstertje no xplode gefixed bij klasgenootje :D

morgen neemtie mee :)

Zo, en nu trainen makker. En hard een beetje jaaah!!

• #1.448
zo vandaag weer getraint,

drive nog steeds zoek, ging al wel beter :)

deadlift
20*20 (voelde raar in me hams:S)
15*60 ( ging alweer prima)
10*80
8*100
5*110
5*120
1*125 no drive no go

pull ups
10*bw
10*bw
5*bw+10
5*bw+10

face pulls
15*40
10*50
8*60
8*70 (strikt)

concentration curl
10*10
5*12

bb curl
geen idee welke gewichten.

de drive is nog zoek al gaat het wat beter, ook het eten gaat stapvoets weer beter.
laten we het maar houden op een deload weekje ;)

volgende week gewoon weer aan de bak!

Nice bro, keurig!

sterk ben je wel.. Gain je nog kracht of dat niet? Wat doet je BW?

• #1.451
  • #1.452
:fuu:!!!!!!!!

ik had vandaag receptie van mijn nichtje (+vriend) die hun InterSport heropende na een brand.
halve family ook daar... ahfijn
het eerste gezeik:
er was een speech en ik stond voor iemand die ik ken. zegt mn moeder ineens ga ff n stukkie aan de kant dan kan ***** ook nog wat zien. dus ik draai me om, kijk der aan, lacht ze en zegt: bla bla bla bodybuilder.... omfg
tweede:
sta ik bij mijn andere nichtje, zegt ze ineens: jij moet echt stoppen met dan trainen.bla bla bla spierballen. word echt lelijk....
vriend van der: anabolen bla bla bla anabolen bla bla bla anabolen.........
:fuu:
ik liep gewoon normaal. ik had gewoon een normaal t-shirtje aan. do i attract shit or what?! ik vind mijzelf echt geen buffel ofzo dus ik snap er niks van.
moet ik nou echt altijd met een dikke trui of een oversized t-shirt lopen???

dit moest ik ff kwijt....

maandag denk ik weer trainen. of heel miss morgen avond met no xplode :evil:

Haha en je oma vindt je weer dun? Worst of both worlds als ik het zo lees :p
Wel ff weer hard gaan morgen he anders gaat straks ook DBB zich tegen je keren ;)

• #1.454
Haha en je oma vindt je weer dun? Worst of both worlds als ik het zo lees :p
Wel ff weer hard gaan morgen he anders gaat straks ook DBB zich tegen je keren ;)

ja en terecht. want mn drive is nu wel zijn diepte punt aan het bereiken :mad:
mn oma is gewoon zo dement als een deur... dusja. en betreft mn nichtje... smaken verschillen, haar vriend is dik. om het zo maar even krom te zeggen.

morgen heb ik verjaardag van mn schoonvader... die zich ook al uit liet over mijn sport(verslaving).

en een paar weken geleden was ik op de verjaardag van mn schoonzus. ik had een trui aan, en het was (vond ik) moeilijk warm daar. dus ik trek mn trui uit. zegt de zus van me schoonmoeder. ooh hij moet zn spierballen laten zien,,,, bodybuilder bla bla bla.... ik snap er echt niks meer van jho!

eerst was ik een hearring (zo noemen ze dat zo mooi in ons dialect) (lees: haring), en nu ben ik wel een stukje zwaarder (lees buffer) geworden....

Haha, grappig om te lezen :p
Misschien ben je ook wel erg trots op je vooruitgang en ben je onbewust wel een beetje aan het showen? Daar moet je zbz mee oppassen wordt vaak niet gewaardeerd. Mja het is wel een goed teken iig dat ze vinden dat je veel spieren hebt, dan heb je ze ook wel!

• #1.456
Haha, grappig om te lezen :p
Misschien ben je ook wel erg trots op je vooruitgang en ben je onbewust wel een beetje aan het showen? Daar moet je zbz mee oppassen wordt vaak niet gewaardeerd. Mja het is wel een goed teken iig dat ze vinden dat je veel spieren hebt, dan heb je ze ook wel!

hhhm misschien dat ik wel iets let op kleding ja. maar dat is meer gericht of ik het mooi vind en lekker zit. mauwtjes waar nog een arm in past vind ik 1 niet mooi en 2 niet lekker zitten... als voorbeeld he.

en verder loop ik gewoon relaxed, dus niet je rug lekker flexxen of je biceps of whatever! ik loop dan wel weer met zoveel mogelijk een ideale houding:
borst vooruit. buik in. schouders op. billen naar achteren. en hoofd geheven! schep duidelijk dus wel een indruk!

Mag ook, gewoon zelfvertouwen, misschien kunnen ze daar niet zo goed mee omgaan...

• #1.458
blijkbaar. ik ga het gewoon vergeten. die mensen hebben er geen kennis van en snappen het dus ook niet.

haha ook grappig > die dikke vriend van mn nicht: uhm ik heb t**ten............... maar jij heb ook t**ten!

Ja haha, nu ga ik echt mijn rijst pakken hoor.

Whahaha, en wij bashen je door te zeggen dat je niet genoeg eet. Dat zelfs een "gewoon" mens meer eet dan jij....

OMFG! Je ouders hebben een slechte invloed op je man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven