MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.461
Whahaha, en wij bashen je door te zeggen dat je niet genoeg eet. Dat zelfs een "gewoon" mens meer eet dan jij....

OMFG! Je ouders hebben een slechte invloed op je man!

ja omgekeerde wereld!!!
maar mn ouders hebben zich eral bij neer gelegd.... alleen alle andere mensen die mij "niet" kennen... die zeiken en zannikken .... alleen mijn oma heb ik nog wat. die zegt elke dag : eet je wel genoeg. je lijkt zo mager :roflol:

Gewoon in de herfst/winter met vesten lopen en in de zomer showen waar je hard voor in de winter hebt gewerkt;).

Lekker nummer he :D!

• #1.464
  • #1.466
Haha naja als ik op een verjaardag het warm heb dan doe ik niet m'n vest uit want dan krijg ik dezelfde commentaren van m'n familie hoor:p.

ja ergerlijk is dat he! echt dan voel je je zo oncomfortabel! en doet leuk en grappig erover maar diep van binnen wil je je stoel naar der hoofd gooien en zeggen :fuu:

Gewoon in de herfst/winter met vesten lopen en in de zomer showen waar je hard voor in de winter hebt gewerkt;).

+ een shitload

---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------

Haha naja als ik op een verjaardag het warm heb dan doe ik niet m'n vest uit want dan krijg ik dezelfde commentaren van m'n familie hoor:p.

Yeah right, vast niet "eet je wel genoeg" holy **** kerel, die stats van jou maken me wel benieuwd :eek:

+ een shitload

---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------

Yeah right, vast niet "eet je wel genoeg" holy **** kerel, die stats van jou maken me wel benieuwd :eek:

Haha meer zoiets als: "ooooooh heb je die patser weer":o. Ben blij met m'n stats. 6 jaar terug was ik rond de 68 kg met hetzelfde percentage:o.

• #1.469
laat es een foto'tje van je zien man. Dan weet ik tenminste door WIE ik vierkant word uitgelachen :roflol:

kom ik aankakken... 93 kilo, randje blubber rond me middel... midlife crisis...

Zucht....

• #1.472
and topichijack is a fact!

laat es een foto'tje van je zien man. Dan weet ik tenminste door WIE ik vierkant word uitgelachen :roflol:

kom ik aankakken... 93 kilo, randje blubber rond me middel... midlife crisis...

Zucht....

Ik lach je niet uit man:O, zou willen dat ik er nog zo bijsta op m'n 36e. Ben niet zo van de foto's. Heb misschien nog wel ergens een vakantiefoto liggen, moet ik ff een keer zoeken.

:kiss:

Nu kan ik eindelijk lekker slapen haha

• #1.475
schatjes......

gisteren ff vlot getrained!

Squat (atg)
20*20
15*60
8*70
5*80
5*90
er zat miss nog een 5*95 in. niet full

shoulder presses
20*20
15*30
10*35
5*40

side raise geklungel :D
10*6
5*8

cable lateral raise
geen ideeeeee

leg ext
15*50
10*60
8*70

tijd op....

kort naar erg krachtige training :) drive begint weer te komen. eten gaat ook alweer wat beter.

LOL @ geklungel whahaha

Nice going tijmpje. :D

Bend over lateral raise. leuke oefening. En geil....heel geil....

(jah sorry hoor.... komt door de roids :D)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven