AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zo te zien gaat het met iedereen die een dip had weer beter, en sommige krijgen nu wij er vanaf zijn een dip

Mooie pec blast training daar!

Omhoog db drukken is incline db bench? Ook al voor gewone db bench zeker netjes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.503
Suxes Tijmen, je weet dat je het kan. Alleen vreet wat meer bro, anders kan je de energie niet opbrengen gappie :thumbs:

eten zit weer redelijk snor. gisteravond nog weer kwark gegeten, en toen dacht ik verrrekt ik ben me biergist vergeten. dus met nog wat chocomelk naar binnen geslikt. ik zat tot de nok vol. misselijk gaan slapen....
eens even kijken hoe het vandaag uitkomt met rijles, want dan gaat de rug eraan:). die ik eigenlijk gister had :D kats vergeten, belt die muts me ineens s avonds: waar zat jij vandaag. ik uhm what r u talkin' about???.... oepssss

10 boterhammen wachten op mij, meer kreeg ik niet in me broodtrommel ???

zo te zien gaat het met iedereen die een dip had weer beter, en sommige krijgen nu wij er vanaf zijn een dip

ja de drive kan beter maar het zit iets onder het oude niveau maar stijgt per training wel :)

Mooie pec blast training daar!

Omhoog db drukken is incline db bench? Ook al voor gewone db bench zeker netjes!

het was een training die wat zwaarder was dan normale trainingen, alleen jammer van de pijn in de triceps. nu overigens geen last meer van:)
helemaal right!

Never leave UR chick waiting bro, dat weet je zo onderhand toch wel? Sukkel!

:D

Goeieroggel trouwens ;)

• #1.505
  • #1.506
eten vandaag: :thumbs: dik in orde, zit nu nog te hengsten met me kwark...

deadlift
10*20
15*60
10*80
8*100
5*110
lekker rustig

chin ups
10*bw
10*bw
10*bw
10*bw
kapotttt, soms even los laten voor de handen. maar binnen 5 sec was ik weer aan het trekken :)

shruggs
10*28
10*28

face pulls
15*50
10*60
10*60 squeeze

lat pull nega
3*10*70

en nog een beetje gecruled her en der.

maar nu het vervelende: de pijn in mn schouder/tricep was terug. bad shit. dus overmorgen worden gewoon de benen gedaan maar ik ga ff rust houden.

gewicht :thumbs: 68,5

Nice one tijmen. Maar euhhh, k*t van je schouder vriend. lekker heet douchen, tijger shit erop en vroeg je mand in man. Neem je wat extra BCAA voor herstel? :kiss:

• #1.508
Nice one tijmen. Maar euhhh, k*t van je schouder vriend. lekker heet douchen, tijger shit erop en vroeg je mand in man. Neem je wat extra BCAA voor herstel? :kiss:

pff op moment heb ik geen, ik herhaal geen supps. al mijn geld stroomt mn aqua in :)

de training was weer een beetje wazig... komt door de schouder....

ik ga me morgen eens inlezen over het German Volume Schema. zou een goed schema moeten zijn :)

hmmm, let me know, benieuwd....beterschap iig

klote van je blessure, goed rusten! Gewicht gaat de goede kant op, eind deze week weeg ik me ook nog eens.

• #1.511
hallo mensen....

ik was een tijdje afwazig op DBB... niemand gemerkt ofc :D
maar ik heb vandaag weer getraind.
ging lekker! was een goede training :D

maar nu sta ik na de training voor de spiegel. en ik denk: dat ziet er goed uit tymen. eigenlijk is het prima zo. gewoon lekker voor de fun door trainen en gewoon lekker goed blijven eten en niet meer druk maken om je gains.

wat nu? ik ben tevreden! misschien dat ik binnen een weekje me gedachten verander.
en met de gedachte dat ik pas 18 ben heb ik ook niet zon haast. neem nou chris (kwarkmixer) die is 36 (toch?) en gaat ook nog lekker. ik heb nog alle tijd om deze hobby weer hardcore op te pakken!

om een lang verhaal kort te maken: na een 3/4 jaar stop ik met loggen!

ik dank alle mensen die mij hebben gemotiveerd, support, afgezeken, gefeliciteerd en mij dus helpen geholpen met het fysiek waar ik nu mee tevreden kan stellen! en natuurlijk alle spammers voor het volspammen van mn logje :)

hierbij sluit ik mijn log. ik sluit niet uit dat ik later weer ga beginnen met loggen en je bent nog zeker niet af van mij op DBB!

greetz Tymen!

tevreden :( ? neeeeee mag niet.

Aaah man, eigen keuze.
Succes verder :heart:

jammer dat je niet meer logt

Yo wat krijgen we nou, tijmen, lekkere, geile, gespierde bodybuildert van me....

wat moet kwarkie nou zonder jou?

Hoe kan je nou tevreden zijn man? Stop je ook met trainen?? Blijf knallen man, je hebt zo'n mooie basis man! Maak er een super gespierde mofo van man, don't go!

:sad:

oftewel...

Please don't go!!!

• #1.516
tevreden :( ? neeeeee mag niet.

Aaah man, eigen keuze.
Succes verder :heart:

jammer dat je niet meer logt

Yo wat krijgen we nou, tijmen, lekkere, geile, gespierde bodybuildert van me....

wat moet kwarkie nou zonder jou?

Hoe kan je nou tevreden zijn man? Stop je ook met trainen?? Blijf knallen man, je hebt zo'n mooie basis man! Maak er een super gespierde mofo van man, don't go!

:sad:

oftewel...

Please don't go!!!

ik kan iedereen wel wat persoonlijks typen maar het komt allemaal op het zelfde neer.

ja zoineens was het gevoel daar, mooie oplopende traps, bollen schouder, vollere borst, mooi hoefijzertje in de triceps, buffel pieken van biceps, redelijk strak sixpackje, dikke definitie op de rug, wijde rug, smalle taille, al flinke streken op de bene en wijven kuiten :D

prima fysiek voor een 18 jarige. niet overdone, maar zeker een waardig fysiek.

ik blijf gewoon lekker door trainen en eten, opzich verandert er niet zo bijzonder veel. ik stop alleen met loggen en ga me minder zorgen maken om me gains. het kan netzo goed dat ik binnen een maand weer hardcoreder train dan ooit te voren! omdat het BIGGER moet!

ik wens natuurlijk iedereen nog veel gains.

ergens deze week gaat er een :slotje: op. voor de late posters onder ons.

er komen ook nog wat afsluit pix :D om de pijn te stillen :P

Als wij de pics nou niets vinden en je te klein vinden, ga je dan wel door :D ?

:roflol:

• #1.518
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven