AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lolz nauwelijks 70kg wegen en tevreden zijn. Schaam je! Een te hoog zelfbeeld heb je man ;)

En voor kwarkie al helemaal niet, ik geil op spieren :eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.523
Nadat ik
' ja zoineens was het gevoel daar, mooie oplopende traps, bollen schouder, vollere borst, mooi hoefijzertje in de triceps, buffel pieken van biceps, redelijk strak sixpackje, dikke definitie op de rug, wijde rug, smalle taille, al flinke streken op de bene en wijven kuiten'

gelezen heb, verwacht ik veel van je foto's :) Laat ze maar komen.

Ja da's waar je bent niet vet en je bent klein maargoed niet bodybuild achtig. Ik wordt ook onderdrukt door me vriendin, wel irritant, nu moeten we dus maar uit elkaar.

• #1.526
Nadat ik
' ja zoineens was het gevoel daar, mooie oplopende traps, bollen schouder, vollere borst, mooi hoefijzertje in de triceps, buffel pieken van biceps, redelijk strak sixpackje, dikke definitie op de rug, wijde rug, smalle taille, al flinke streken op de bene en wijven kuiten'

gelezen heb, verwacht ik veel van je foto's :) Laat ze maar komen.

oooh dude mn hele zelfvertrouwen word helemaal verwoest hier :roflol:.
maar jullie zien het anders, bij de meeste ligt de lat een stuk hoger. voor mij als eerst (59kilo) echt standaard ecto naar (70kilo) iets, een fysiek die niet veel 18 jarige hebben.

ik begin echt verschrikkelijk aan mijzelf te twijfelen. en heb zon rage om te trainen en eten. wat ben ik beïnvloedbaar zeg

Ja da's waar je bent niet vet en je bent klein maargoed niet bodybuild achtig. Ik wordt ook onderdrukt door me vriendin, wel irritant, nu moeten we dus maar uit elkaar.

+198142839745923

Ik ben je nog niet, maar hou nu al van je :heart:

Cmon, tijmen, je blijft een miezerige, kleine, aandachtgeile k*t ecto. Dus blijf loggen en aan ons bewijzen dat je een waardige bodybuilder bent, en anders verbannen we je naar fitnessland, waar je lekker aan SniperX zijn lul kan likken!

GRRRRR!!!! :mad:

• #1.529
+198142839745923

Ik ben je nog niet, maar hou nu al van je :heart:

Cmon, tijmen, je blijft een miezerige, kleine, aandachtgeile k*t ecto. Dus blijf loggen en aan ons bewijzen dat je een waardige bodybuilder bent, en anders verbannen we je naar fitnessland, waar je lekker aan SniperX zijn lul kan likken!

GRRRRR!!!! :mad:

:roflol: rather eat a dumbbell.....

although als zn lul netzo groot is als zn arm :rolleyes:

Laat die arme jongen toch, die houdt het geen 2 weken vol.

hahah. ik ben 1.75 en ecto. dus lekker droog. en oog veel zwaarder... je hebt wel een punt though.

maar ik word onderdrukt door mn vriendin ;) :P

1.jpg

:P

Ik ben het ergens wel met tymen eens, ik bedoel ik ben 17 tymen dan 18... Je bent maar 1x jong in die tijd moet je ook kunnen feesten/genieten. Ook ik ga op een lager pitje zitten, maar blijf alles zeker onderhouden en misschien zelfs gains maken. Ik wil gewoon niet meer precies op me voeding hoeven te letten, en voor een bepaalde tijd lekker vrij zijn. Ik ben dan zo dat ik na een bepaalde leeftijd er gewoon een punt achter zet (het feesten welteverstaan) en dan vol voor bodybuilding ga. Of dat nou over een half jaar is of over 3 jaar. Who cares!

Nog zo'n kansloze ecto die denkt op chocomel mega gains kan maken pfff, talk to the hand !!!

pfff.... wat is dit ineens met jullie? zitten jullie in een collectieve winter depressie ofzo?

TRAINEN MOTHER****ERS!!!

Ik heb al getraind, beunhaas.:o

Ik had het beter niet kunnen posten, want de mensen hier begrijpen het niet:rolleyes:. Oh well, begrijpelijk.

• #1.539
Tuurlijk respecteer ik dat. Maar ik wil jullie gewoon de spreekwoordelijke schop onder de hol geven, en die is hard nodig.

:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven