Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lolz nauwelijks 70kg wegen en tevreden zijn. Schaam je! Een te hoog zelfbeeld heb je man![]()

Laat ze maar komen.Nadat ik
' ja zoineens was het gevoel daar, mooie oplopende traps, bollen schouder, vollere borst, mooi hoefijzertje in de triceps, buffel pieken van biceps, redelijk strak sixpackje, dikke definitie op de rug, wijde rug, smalle taille, al flinke streken op de bene en wijven kuiten'
gelezen heb, verwacht ik veel van je foto'sLaat ze maar komen.
.Ja da's waar je bent niet vet en je bent klein maargoed niet bodybuild achtig. Ik wordt ook onderdrukt door me vriendin, wel irritant, nu moeten we dus maar uit elkaar.

+198142839745923
Ik ben je nog niet, maar hou nu al van je
Cmon, tijmen, je blijft een miezerige, kleine, aandachtgeile k*t ecto. Dus blijf loggen en aan ons bewijzen dat je een waardige bodybuilder bent, en anders verbannen we je naar fitnessland, waar je lekker aan SniperX zijn lul kan likken!
GRRRRR!!!!![]()
rather eat a dumbbell.....
Laat die arme jongen toch, die houdt het geen 2 weken vol.

hahah. ik ben 1.75 en ecto. dus lekker droog. en oog veel zwaarder... je hebt wel een punt though.
maar ik word onderdrukt door mn vriendin![]()
![]()

+1nog zo'n kansloze ecto die denkt op chocomel mega gains kan maken pfff, talk to the hand !!!
Pfff.... Wat is dit ineens met jullie? Zitten jullie in een collectieve winter depressie ofzo?
Trainen mother****ers!!!
Ik had het beter niet kunnen posten, want de mensen hier begrijpen het niet. Oh well, begrijpelijk.