Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
valt nog wel mee, was min of meer een slap excuus.

ik zal mijn beslissing nog eens overzien, pix komen er wel aan

Nice je kan ook gewoon goed eten, goed trainen, goed feesten & genieten.

Zelf heb ik er totaal geen problemen mee om alles te combineren.

Nice je kan ook gewoon goed eten, goed trainen, goed feesten & genieten.

Zelf heb ik er totaal geen problemen mee om alles te combineren.

Ik heb het gevoel als ik in het weekend dronken sta in de discotheek dat ik me halve effort van de week weer weggezopen heb.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.548
oh ****, here we go, RELLLLUUHHHHH

j/k jongens laten we het een beetje fatsoenlijk houden

Ja ik gedraag maar die kwark is zo'n losgeslagen dwaas.

Kwarkmixer
Freaky Bodybuilder

:roflol:

Jullie kunnen nog geen deuk in een pakkie boter slaan yo

j/k :D

geen woorden maar daden eh? Of moet ik soms weer me most muscular doen huh, bitches? :p

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

nou, zo kan ie wel weer

wat een gedoe hier zeg, vervuil zijn log is niet zo.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hey, ik ken het wel een beetje.

Zelf ben ik ook niet zo gek op veel eten, en tja, het is toch wel noodzakelijk voor de gains. Nu probeer ik het gewoon niet gek te maken maar toch wel een beetje mijn best te doen. Daarnaast gewoon lekker trainen in de sportschool, het blijft mijn body. Gains kijk ik niet meer naar en wegen doe ik niet meer aan. Gewoon lekker kilo's pakken in de gym (dat vind ik dan wel weer leuk) en toch een beetje mijn best met eten en die gains komen wel vanzelf. Als je licht gaat trainen en niet meer je best doet verlies je vanzelf wel de liefde voor de sport denk ik. En als je toch nog hard gaat, wat let je te loggen?

(kan niet quoten maar)
@ Ronniej

Is te zien aan je stats :roflol:

Gelukkig gaat het de goeie kant op, eet nu wel normaal goed +3500kcal.
Iedereen moet ergens beginnen. Pak veel progressie afgelopen maand +20kg op DL en +10kg op Bench. Jammer dat ik door me knie ben gegaan, maar squat onder parallel is nog wel 2x3x110kg

Nu jij weer.

Wat is dit voor pussyshit man:eek:? Je laat je schoonouders nu winnen he:p. Rustig aan doen kan later nog als je botten zijn verbrijzeld van ouderdom.

Bodybuilding is prima te combineren met je jeugdige levendje hoor. Ik ga ook elke zaterdag uit en drink ik een biertje. Ik vind nog steeds dat de "hardcore bodybuilding" lifestyle overrated is. Die 6 maaltijden en dat uurtje trainen per dag kan iedereen. Het ligt aan jezelf in hoeverre je daar voor wilt inzetten.

Ik heb besloten om ook te stoppen, heb toch geen aanleg, what's the point???

Gelukkig gaat het de goeie kant op, eet nu wel normaal goed +3500kcal.
Iedereen moet ergens beginnen. Pak veel progressie afgelopen maand +20kg op DL en +10kg op Bench. Jammer dat ik door me knie ben gegaan, maar squat onder parallel is nog wel 2x3x110kg

Nu jij weer.

Da's heel mooi maar waarom nu pas?

Ik heb besloten om ook te stoppen, heb toch geen aanleg, what's the point???

Geen aanleg hebben is wel k*t ja, heb zelf wel 'mentaal' de aanleg maar m'n lichaam werkt niet mee. Kan heel veel (echt heel veel) gainen zonder je het ziet :eek:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven