MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dus via zo een site ben je in de sport beland :p

hoe zit t met de motivatie?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.584
1 pagina terug

Nice trainning makker, interessante oefening ja... ;)
Lekker gebankt ook!

• #1.586
just look

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
about 1,5 year ago... aug 2008

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
18 okt 2009.

wat een verschil :) ik als ik dat zo zie dan krijg ik echt weer zin om te knallen en een nog groter verschil te maken!

morgen als ik niet te lui bent ga ik benen en schouders doen :)

zozo Tijmen, dat is werkelijk een groot verschil. Daarom moet je blijven volhouden en blijven posten gappie, dat is goed voor de motivatie!

Ga zo door beest in wording!

:heart:

Wauw wat een massa! Dat had ik niet gedacht zo hoor...
Heel nice, en dat dipje van jou zal nu wel over zijn ofniet dan ;)

• #1.589
zozo Tijmen, dat is werkelijk een groot verschil. Daarom moet je blijven volhouden en blijven posten gappie, dat is goed voor de motivatie!

Ga zo door beest in wording!

:heart:

dat dacht ik ook. ik liet het mijn vriendin zien en die schoot spontaan in de lach :S. dus ik vroeg wat lach je???! ja dat verschil, dat is wel groot zeg!

Wauw wat een massa! Dat had ik niet gedacht zo hoor...
Heel nice, en dat dipje van jou zal nu wel over zijn ofniet dan ;)

het is zon 10 kilo massa verschil :D

het dipje:

laatste 4 weken weinig tijd gehad, school, vrienden, werk, vriendin.
maar meestal wel 2 dagen in de week gegaan.

mijn zin om te gaan trainen (lees: diep gaan/hardcore!) staat nu op zon 70-80% soms hier en daar nog een duwtje in de rug nodig.

eten komt ook weer.

ik ga geen gewichten meer posten, althans niet zo vaak. ik ga nu proberen de training te omschrijven hoe het ging.

vandaag: upperbody
iets omhoog DB drukken
had wel wat meer gekunnen.

chin up
lekker diep gegaan, ook nog een setje close front grip. en een setje 1-5 princippe gepakt

shoulder presses
grrrrr aaahhh soms een pijntje in mn rechter schouder maar weer gauw terug naar strikt. maar wel lekker gebuffeld

tussen de cables cable curlen. (soort van front double bicep)
branden als de mofokker!

bar push down
underhand grip > pijn in de pols, no good.

chin up assist push down (tricep)
heerlijk, ik had geen assist kon dus niet zwaar gaan (anders vlieg ik het plafond in :), wel lekker pomp.

1 setje gehammercurlt
1 setje breed gecurlt
zoals je ziet lag de nadruk op armen. volgende week word dat borst en rug.

ergens deze week komt lowerbody aan de beurt.:D

• #1.590
eergister benen gedaan!.... ging lekker op de squat maar daarna viel het vies tegen... althans kramp in me ass.

de volgende dag spierpijn in me reet, de dag daarop (nu) onmundig korte hams.... en achterlijk verkouden.... heb vanmorgen mn eigen kots teug kunnen slikken omdat ik zo hard moest hoesten :D

eergister benen gedaan!.... ging lekker op de squat maar daarna viel het vies tegen... althans kramp in me ass.

de volgende dag spierpijn in me reet, de dag daarop (nu) onmundig korte hams.... en achterlijk verkouden.... heb vanmorgen mn eigen kots teug kunnen slikken omdat ik zo hard moest hoesten :D
i love it!

omfg.... ik had brinta op en chocomelk... dus het was nog best lekker. wel een beetje zuur nasmaakje ;)
hmm dat brengt me op een werelds idee;
normaal doen mensen brinta met melk samen of water, stel je doet het me chocomelk imagine that!
of deed je dat ook:roflol:?

• #1.594
hmm dat brengt me op een werelds idee;
normaal doen mensen brinta met melk samen of water, stel je doet het me chocomelk imagine that!
of deed je dat ook:roflol:?

vroegâh,,, deed ik chocopoeder door mn brinta :)

nu eet ik eerst brinta (500 ml warme melk, 2 theelepels suiker, 50 gram brinta) en daarna drink ik 0,3 l chocomelk. dan sta ik ook het eerst uur op ploffen...

• Like
Waarderingen: X.
Hm dan krijg je wel machtige shakejes, brinte in chocomel, of choco whey in chocomel :D

Lats zijn ook flink ontwikkeld.

• #1.597
  • #1.598
i'm back in the game.

ben op moment nog ziek. maar hoe meer ik kijk naar BB vids, naar mn progressie pix hoe meer zin ik krijg om weer te buffelen in de gym en om me helemaal krom te vreten...

ik ga kijken of ik morgen fit genoeg ben om te gaan trainen! (upperbody)

:thumbup:

knalse!

Welcome back bro ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven