Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik als ik dat zo zie dan krijg ik echt weer zin om te knallen en een nog groter verschil te maken!
zozo Tijmen, dat is werkelijk een groot verschil. Daarom moet je blijven volhouden en blijven posten gappie, dat is goed voor de motivatie!
Ga zo door beest in wording!
![]()
! ja dat verschil, dat is wel groot zeg!Wauw wat een massa! Dat had ik niet gedacht zo hoor...
Heel nice, en dat dipje van jou zal nu wel over zijn ofniet dan![]()

, wel lekker pomp.

i love it!eergister benen gedaan!.... ging lekker op de squat maar daarna viel het vies tegen... althans kramp in me ass.
de volgende dag spierpijn in me reet, de dag daarop (nu) onmundig korte hams.... en achterlijk verkouden.... heb vanmorgen mn eigen kots teug kunnen slikken omdat ik zo hard moest hoesten![]()

hmm dat brengt me op een werelds idee;omfg.... ik had brinta op en chocomelk... dus het was nog best lekker. wel een beetje zuur nasmaakje![]()
?hmm dat brengt me op een werelds idee;
normaal doen mensen brinta met melk samen of water, stel je doet het me chocomelk imagine that!
of deed je dat ook?

Hm dan krijg je wel machtige shakejes, brinte in chocomel, of choco whey in chocomel![]()