XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.641
tis hier ook altijd hetzelfde liedje he :roflol:
heb je je voedingsschema al eens uitgewerkt?
gaat je echt wel helpen.
betrap je jezelf erop dat je je er niet aan houdt: volgende ochtend koude douche (en niet cheaten)
onder de koude douche gaan en ondertussen je lul proberen hard te krijgen:thumbs:

ik had net ook weer een confrontatie met me ouders over het eten, ze zijn het wel al gewent, maar hun roepen me dus voor het eten, dus ja ik vroeg me af wat hebben ze dan gemaakt, meestal wel iets aparts voor mij dus dat scheelt (mama's kindje) maar goed gaan ze dus frieten eten, en ja ik ik eet dat niet, ik maak me wel wat anders
(4 boterhammen (kipfilet,pindakaas) en 2 glazen melk, straks nog lekker een glaasje chocomelk JEWEET!)

en FB trainen vind ik zelf ook wel eens leuk afentoe, heb het een paar keer gedaan bijv als ik wist dat ik komende dagen niet kon trainen.

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

Nee, voor zijn oma, want die vind zijn guns mooi :p
+1 :roflol:

zelf geef ik altijd een pose-down in de spiegel hier thuis in de woonkamer, standaard na het trainen ;)

onder de koude douche gaan en ondertussen je lul proberen hard te krijgen:thumbs:

+1 :roflol:

zelf geef ik altijd een pose-down in de spiegel hier thuis in de woonkamer, standaard na het trainen ;)

haha, doe ik in de gym altijd... leuk als die gassies naar je kijken hehehe :p al die centenbakkies hangen open hahaha

haha, doe ik in de gym altijd... leuk als die gassies naar je kijken hehehe :p al die centenbakkies hangen open hahaha
haha njah ik doe soms wel eens samen met iemand in de gym was pose's maar meer tegen elkaar, beetje opscheppen:roflol: MM of iets dergelijks.

doe je ook echt pose's of alleen beetje je arm strekken en naar je triceps kijken, of echt een FDB:cool:

• #1.647
poseren is echt uit den boze bij ons in de sportschool. uhm sorry gezondheidscentrum... hempjes mogen ook niet, we hebben niet eens spiegels!

ik heb vandaag goed gegeten :) morgen school :mad:

poseren is echt uit den boze bij ons in de sportschool. uhm sorry gezondheidscentrum... hempjes mogen ook niet, we hebben niet eens spiegels!

ik heb vandaag goed gegeten :) morgen school :mad:

Pff hempjes ook al niet.
beetje GAY.

Terwijl vrouwen wel gewoon in mouwloze shirtjes rond mogen lopen.

Pff hempjes ook al niet.
beetje GAY.

Terwijl vrouwen wel gewoon in mouwloze shirtjes rond mogen lopen.

Hahaha, jouw beeldvorming van Gay is wel een beetje verkloot Marv, hahaha

Hoe bloter hoe beter, toch ? :eyebrow:

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

haha njah ik doe soms wel eens samen met iemand in de gym was pose's maar meer tegen elkaar, beetje opscheppen:roflol: MM of iets dergelijks.

doe je ook echt pose's of alleen beetje je arm strekken en naar je triceps kijken, of echt een FDB:cool:

Tuurlijk doe ik ook echt poses.... ik moet toch oefenen? :p

• #1.653
uhum....

ja weer naar school..... toch wel fijn in het ritme :) kan ik weer beter eten :D

0,5 liter brinta
0,25 liter chocomel

0,2 l choco
4 boterhammen

0,2 l sinasappelsap
4 boterhammen

2 pizza punten (champignon ham)
0,25 l choco

meuslireep

comming up warm eten iets van:
1,5/2 aardappelen
stuk vlees
sla/rodekool/wittebonen

250 gr tonijn
0,25 l choco

0,5 l brinta
0,25 choco

ohwja en ik heb getrained :D:
sq
15*20
10*60 (in de smith)
10*70
6*80
5*80 (iets boven par)
6*80 (boxed)

incline db press
10*24
9*24 (strak)
9*24 (beetje negatief, laatste spot)

BOR
10*50
10*50
T-Bar
10*45 (ex bar +-10k)
10*55

side raises
10*6
10*8
10*10
15*4 (kapot gaan, direct na de 10*10)

cable flies
10*20
10*22,5
8*25

en nog een beetje hopeloss gechined

conclusie:
ik zit lekker in me vel! weegschaal, the nog niet tevreden, jullie horen wanneer ik weer op de 68 zit...

en synthus is k*t, ga nu eten :)

Heb je een trainingsschema, want ik vind dat er nogal weinig logica in deze training zit :D ...

• #1.655
Jip, gesnopen :p

• #1.657
;)

aanpassing:
warme maaltijd:
goed gevuld bord met spagetti bolognese, vooraf boullion soep met vermicelli en champingons. achterafje room eistaart :D

en s avonds komt er nog iets van een chinees bij :D

nette training, maar waarom squat je in de smith?

hoe hoog is je box precies, wil deze ook eens doen twijfel nog om deze 'wel' gewoon uit de MP te tillen.
aardig volume, en FB gaat je goed af, zo klinkt het ook, want de motivatie is er weer, misschien had je gewoon iets nieuws nodig.

• #1.660
nette training, maar waarom squat je in de smith?

omdat ik dacht dat de "benchpress" bezet was.... ja benchpress ja. we hebben geen squatrek.... dan maar zo :D maar was alleen de eerst 2 sets:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

uhum....

check 0,5 liter brinta
check 0,25 liter chocomel

check 0,2 l choco
check 4 boterhammen

check 0,2 l sinasappelsap
check 4 boterhammen

check 2 pizza punten (champignon ham)
check 0,25 l choco

check meuslireep

check spagetti bolognese
check roomijstaart

check klein bord chineed
check 0,4 l choco

0,5 l brinta
0,25 choco

way to go. hoeveel zou het zijn??? 3500?

hoe hoog is je box precies, wil deze ook eens doen twijfel nog om deze 'wel' gewoon uit de MP te tillen.
aardig volume, en FB gaat je goed af, zo klinkt het ook, want de motivatie is er weer, misschien had je gewoon iets nieuws nodig.

zo hoog als het gem bankje is ;) dus iets boven par word hij dan.

ik heb geen idee... winterdip ofzo. ik kan er weer voor de volle 35% tegenaan:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven