MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.921
mooie volume Tymmans, haha mijn vriendin vind mij dik (sarcastisch)

FILMPJE FILMPJE :wanker:

gisteren zag ze "per ongeluk" mijn back foto's ze schrok niet echt positief :rolleyes:

ik nòg niet tevreden > zij vind het al overdone :roflol:

ik ga eens ùplooden :D

gisteren zag ze "per ongeluk" mijn back foto's ze schrok niet echt positief :rolleyes:

ik nòg niet tevreden > zij vind het al overdone :roflol:

ik ga eens ùplooden :D
haha ik kan het!
als ik bijv. update foto's voor mezelf maak met me handy, en ik heb ze nog niet op me comp gezet, en me vriendin kijkt weer eens of er nieuwe foto's staan, lacht ze me altijd uit:sad:
ze vond me tanktop ook lelijk..

Jij vreet dus allen maar ff koek hè in de cut eddine, vuile ASSO jij verdient een algehle ban en dat is dus in mijn voordel nu hè ok Henk

• #1.924
haha ik kan het!
als ik bijv. update foto's voor mezelf maak met me handy, en ik heb ze nog niet op me comp gezet, en me vriendin kijkt weer eens of er nieuwe foto's staan, lacht ze me altijd uit:sad:
ze vond me tanktop ook lelijk..

vrouwen :twitch:

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=z3AE_rrqmUI
aanschouw!

ik lijk erg scheef te squaten, maar volgens mij komt het door de spiegels

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Jij vreet dus allen maar ff koek hè in de cut eddine, vuile ASSO jij verdient een algehle ban en dat is dus in mijn voordel nu hè ok Henk

say wut?

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Haarddcoooooorrreeee karamelvla!!!!!!!!!!
:joint:
ik dacht je zit op water rijst kip en groente dat je zegt hardcore :p

dat was het toetje lul. wanneer ga jij eens je log starten dan? dan kan je laten zien hoe goed jij het allemaal kan.... want tot nu kan je alleen maar goed flamen en spammen :D

Hmm ik zou blijven oefenen, ongeveer elke rep is anders.
Ik heb al een log, ergens anders, pm voor link.

Maar btw ik wil niet flamen om te flamen, maar ja is toch niet erg om op de slechte punten gewezen te worden?

• #1.926
check je karma

Dus karamelvla is fout, maar chocomel is wel goed? :s

Leuk filmpje, ziet er ook niet scheef uit maar wat een gehannes zeg bij het terugleggen ook, lijkt me knap lijp met hogere gewichten. Oh en het valt me op dat je de stang nogal breed vast hebt mag ik vragen waarom, vind je dat fijner?

• #1.929

jij bent bang voor DBB'ers :P

Dus karamelvla is fout, maar chocomel is wel goed? :s

Leuk filmpje, ziet er ook niet scheef uit maar wat een gehannes zeg bij het terugleggen ook, lijkt me knap lijp met hogere gewichten. Oh en het valt me op dat je de stang nogal breed vast hebt mag ik vragen waarom, vind je dat fijner?

op de backpix die ik laatst heb gepost kun je zien dat ik echt te droog sta voor ene bulk, dus dan maar de Kcal omhoog gooien en choco is het makkelijkste

tja het is niet anders, dan moet ik de Smith in... en dat wil ik gewoon niet. vorige week een nieuwe PR gezet met dat geklungel :P dus het kan wel. maar dan heb ik wel een spotter van begin tot eind erbij staan.
dat doe ik omdat ik de stang op mijn achterste delts leg en niet zoals velen op de traps. en daarna kantel in mijn schouders dat hij niet me rug/schouders afglijd.

Ja ik zie het in het filmpje maar is dat fijn voor jou? De squats die ik in de smith deed op deze manier bezorgden mij last omdat er het eea afgekneld werd.

jij bent bang voor DBB'ers :P

op de backpix die ik laatst heb gepost kun je zien dat ik echt te droog sta voor ene bulk, dus dan maar de Kcal omhoog gooien en choco is het makkelijkste

tja het is niet anders, dan moet ik de Smith in... en dat wil ik gewoon niet. vorige week een nieuwe PR gezet met dat geklungel :P dus het kan wel. maar dan heb ik wel een spotter van begin tot eind erbij staan.
dat doe ik omdat ik de stang op mijn achterste delts leg en niet zoals velen op de traps. en daarna kantel in mijn schouders dat hij niet me rug/schouders afglijd.

Ik ben niet bang voor DBBers, wil best als er animo voor zou zijn hier een log starten :p

En over die squat, je kan ook zerchers proberen is denk makkelijker uit dat rack pakken.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Ja ik zie het in het filmpje maar is dat fijn voor jou? De squats die ik in de smith deed op deze manier bezorgden mij last omdat er het eea afgekneld werd.

Je moet op die manier ook niet in een smith squats doen

• #1.932

eea???
ik heb opzich nergens last van. alleen soms een beetje van de onderrug. maar ff hangen en het is weg. en de trainingen ook geen last.

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Ik ben niet bang voor DBBers, wil best als er animo voor zou zijn hier een log starten :p

En over die squat, je kan ook zerchers proberen is denk makkelijker uit dat rack pakken.

i was just kidding mate. zerchers zou wel eventueel kunnen doen. wellicht dat ik hem volgende week ga proberen. of ik ga een betere geïmproviseerde versie maken voor betere squats :D

eea=het een en ander
Smith squats gingen altijd goed op die manier maar kreeg een tijdje terug toch last ermee. Ik squatte daarvoor meerdere malen in de week in de smith meer dan een halfjaar lang de techniek was ook erg goed bij mij.

eea=het een en ander
Smith squats gingen altijd goed op die manier maar kreeg een tijdje terug toch last ermee. Ik squatte daarvoor meerdere malen in de week in de smith meer dan een halfjaar lang de techniek was ook erg goed bij mij.

Sorry maar als je in een smith squat zoals je los squat, is je techniek niet goed.

• #1.935
eea=het een en ander

conclusie: Smith Squats suks diks

Sorry maar als je in een smith squat zoals je los squat, is je techniek niet goed.

Absoluut niet dat ik in de smith squat zoals ik los zou squatten ik heb alleen gezegd dat ik de bar ook in de lage positie had liggen... waar lees jij dit dan?

conclusie: Smith Squats suks diks

Tja ik ben vroeger altijd positief geweest over de smith heb er een halfjaar heel prettig in getraind, de meeste progressie heb ik aan de smith machine te danken. Maar dat ik er nu laatst toch last mee heb gekregen heeft mijn mening voor de smith wel flink naar beneden gebracht.

• #1.937
Absoluut niet dat ik in de smith squat zoals ik los zou squatten ik heb alleen gezegd dat ik de bar ook in de lage positie had liggen... waar lees jij dit dan?

Tja ik ben vroeger altijd positief geweest over de smith heb er een halfjaar heel prettig in getraind, de meeste progressie heb ik aan de smith machine te danken. Maar dat ik er nu laatst toch last mee heb gekregen heeft mijn mening voor de smith wel flink naar beneden gebracht.

smith is isolatie! juist iets wat de squat niet moet zijn!

Ja je isoleert er de hele bovenbenen mee :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven