Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je hier wetenschappelijke onderbouwing voor?Als je ze nu alle 3 combineert....ga je maximaal gainen? Nope, je gaat overtrainen.
Kun je uitleggen hoe die bron onderbouwd dat je dan naar jouw stelling zult overtrainen?
Kun je uitleggen hoe die bron onderbouwd dat je dan naar jouw stelling zult overtrainen?
It is uncertain if training at these high frequencies would continue to yield very high rates of increases in CSA or perhaps result in diminishing returns or even overtraining after a longer period.
Verder zie ik alleen vermeldingen van local overtraining door slow eccentric reps. Spieren slopen door bepaalde trainingtechnieken dus, niet systemische overtraining door frequency, volume, en intensiteit.
@Brotoscience
Zo maar even een vraagje tussendoor.
Je zoekt antwoorden met betrekking tot wat zijn de beste trainingsmethoden cq. trainingsindeling en het waarom daarachter.
Moeten de antwoorden bij jou altijd persé met ondubbelzinnig wetenschappelijk bewijs onderbouwt worden om uberhaupt nuttig of zinvol te zijn?
Volmondig ja.
Ik accepteer ook wel indicating evidences hoor, maar plazts ze (natuurlijk) op een lager ladder qua bewijskracht.
(Net zoals ik me niet snel laten overreden door een correlationeel onderzoek vb itt tot een experimenteel design. Maar wilt niet zeggen dat ik data negeer van goed uitgevoerde correlationele designs). Kzou dus niet stellen dat het compleet onnuttig is of zinloos dus...
ik ben wel redelijk streng van wat ik acceptabel vindt, kleg de lat hoog. Kan tog, yolo xxx
Duidelijk.
Maar denk jij dan dat er op dit moment 2016, er voldoende valide bronnen/wetenschappelijk bewijs bestaat waarmee een sluitend antwoord op jou vraag kan worden gevormd?
)Geen idee, ben nog aan het lezen.
Maar het lijkt er idd erop van niet. (In case van niet moeten zowel split als ub lb hun bek houden van wat beter is)
Een studie waar ze split vs ub lb vergelijken zonder fixed volume en frequentie zou het beste zijn. En liefst paar keer gerepliceerd.
Lijkt me niet zo moeilijk om te designen, dus mss bestaan ze wel.
Dat eerste aanraden gaat specifiek over supra-maximaal laden (bijvoorbeeld 110%) met eccentric reps. Het hele verhaal daarvoor gaat sowieso over mate van eccentric loading.High load eccentrisch valt onder intensiteit.
P250 links onderaan, hoe intenser workout, des te minder fresuent trainen raad men aan
P250 rechtsboven: optimal training volume and volume treshold for overtraining decreases with increasing intensity
Ziehier frys review v overtraining door middel van excessive intensiteit of volume (of combinatie)
Heb het zelf niet gelezen ma stazt in mn to read list.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9068095
Het staat je vrij om deze vergelijking zo gestructureerd mogelijk bij jezelf te doenGeen idee, ben nog aan het lezen.
Maar het lijkt er idd erop van niet. (In case van niet moeten zowel split als ub lb hun bek houden van wat beter is)
Een studie waar ze split vs ub lb vergelijken zonder fixed volume en frequentie zou het beste zijn. En liefst paar keer gerepliceerd.
Lijkt me niet zo moeilijk om te designen, dus mss bestaan ze wel.