Brotoscience
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 114
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
) Zodat de afbraak producten na een set daar langer blijven. Maar tymen is 30kg buffer dan jij en dat zonder anabolen,wie traint er nou kut?Als jij op een slechte manier wilt trainen en gn resultaat boeken, dat moet jij weten.

Ik heb wel iets zeer interessants gelezen die ik in de fora niet tegenkom.
Trainen met "vascular occlusion"...
Maar tymen is 30kg buffer dan jij en dat zonder anabolen,wie traint er nou kut?![]()
Net schoenfeld gelezen. Als dat niet pro bro split is, weet ik het niet meer
Heb pics getrokken van belangrijkste elementen die wijzen op een voordeel v old school bb workout vs bullshit hypes full body of ub lb beinvloed dr obese powerlifters
Maar tymen is 30kg buffer dan jij en dat zonder anabolen,wie traint er nou kut?![]()
Blijf toch eens een keer bij de les brotoscience.
Dat artikel van Schoenfeld en de referenties daarin naar achterliggende wetenschappelijke onderzoeken heb ik helemaal niet gepost als bewijs om aan te tonen dat een bro split beter is dan lb/ub voor pure BB doeleneinden.
Dat was al lang duidelijk wat mij betreft.
Het ging om heel andere 'claims' lees nog eens terug in dit topic.
Doe je huiswerk eens wat beter man!
Er is niemand tegen split schema's, zeker niet als er met een bepaalde frequentie en consistentie, en met voldoende compound bewegingen er in, getraind wordt. Het lijkt er helaas vooral op dat TS dit topic aan heeft gemaakt om tegen wat schenen te schoppen en dat is jammer. Te merken aan het denigrerende toontje waarop gesproken wordt. Nougefeliciteerd, het is je gelukt hoor.
Schoenfeld 'verzint' niks en is ook niet pro of anti split schema's. Als je dat er uit haalt en/of denkt dat dat de conclusie is van dit onderzoek dan sla je de plank flink mis.
Zolang je volume gelijk stelt maakt het in principe vrijwel geen zak uit voor hypertrofie of je zeven keer in de week fb of zeven keer in de week split traint.
Dat wil niet zeggen dat het geen rol heeft maar zaken als oefening selectie, occlusie training, rust periodes tussen je sets, myo reps, tempo waarin je je lifts uitvoert, etc etc zijn allemaal inferieur aanvolumexintensiteitxfrequentie.
Ik zie dan ook niet eens in hoe zo'n split bijster veel verschilt van een ub/lb split
Het ging om heel andere 'claims' lees nog eens terug in dit topic.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
–Bertrand Russell