MuscleMeat

Uit welk land verstandig om te laten shippen?

Ano_80_24

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
226
Lengte
2m
Massa
127kg
Vetpercentage
14%
Ik had weer wat hmg nodig voor mezelf en heb een website gevonden de keuze geeft of ze het vanuit Spanje, Turkije of USA sturen.
Uiteraard valt de USA direct af aangezien het dan langs de douane moet, maar wat zal ik het beste doen?
Turkije of Spanje ?

100% zeker spanje!

Turkije is tricky tenzij ze een speciale shipping gebruiken. Ems snachts met 24u levering.
Minder kans op controle zo.

Ik zou voor Spanje gaan. Ik heb weleens een zending met een vial uit Turkije gehad. Ging gewoon goed maar het kan altijd een keer fout gaan.

Spanje want het maakt deel uit van de EU waar sprake is van vrij verkeer van goederen dus geen douanecontroles.

USA: douanecontrole, Turkijke: douanecontrole, Spanje: geen douanecontrole. Dan is de keuze toch vlug gemaakt.
Wat douanecontrole betreft wordt elke pakje dat via de post binnenkomt gecontroleerd, zendingen die via DHL, Fedex, UPS, enz... binnenkomen worden er pakjes geselecteerd voor controle.

Mijn pakketjes die via de post komen zijn niet gecontroleerd. Ik praat dan over de landen UK, USA, Singapore en Turkije. Lijkt me dan ook een onmogelijke taak om dit allemaal te controleren bij de douane. Er komen 1000den 10.000den pakketjes per dag binnen en hoe kunnen ze dan alles controleren?

Mijn pakketjes die via de post komen zijn niet gecontroleerd. Ik praat dan over de landen UK, USA, Singapore en Turkije. Lijkt me dan ook een onmogelijke taak om dit allemaal te controleren bij de douane. Er komen 1000den 10.000den pakketjes per dag binnen en hoe kunnen ze dan alles controleren?

Volgensmij halen ze alles door röntgen apparaat, wat ik altijd op tv zie bij border security.

Genoeg jongens die problemen met de douane hebben. Dus de kans zit er toch dik in.

UK heeft een vrij sterk post geheim. Er moet VEEL aanleiding zijn voordat ze daar pakjes mogen openen waar het bij postnl me zo vaak gebeurd is. En tot nu toe 1x in beslagname van niet toegestane medicatie....vernietigd zonder boete....wel 250 euro kwijt.

Antwoord aan TS, ik denk Spanje. Ik ben benieuwd welke je gevonden hebt, ik had een bron uit de UK en die levert heeeeel slecht en ik weet bijna zeker dat het fake is.

Ik zou wat veiligheid de goedkoopste optie nemen omdat je pakje dan per trein gaan wellicht, vliegtuig is toch meer controle op papieren. Vliegtuig is wel kouder transport en sneller wat ook belangrijk is met peps.

• Topic Starter Topic Starter
oke Spanje it is !

Wist niet dat het echt geburede dat men ook via de vage sites besteld.

Heb alles uit de appotheek dan is het zowiezo goed niet ?

• Topic Starter Topic Starter
Wist niet dat het echt geburede dat men ook via de vage sites besteld.

Heb alles uit de appotheek dan is het zowiezo goed niet ?

Haal even wat HMG voor me dan als het zo makkelijk is

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

Hij heeft het over peptides, die haal je niet uit de apotheek;)

Jawel hoor. HCG, HMG en HGH zijn allemaal peptides en allemaal op recept te verkrijgen.

Gewoon bestellen via SilkRoad, beste vendor zoeken met de hoogste rep. Heb je zoiezo kwaliteit en er word vaak stealth package gebruikt.

Gewoon bestellen via SilkRoad, beste vendor zoeken met de hoogste rep. Heb je zoiezo kwaliteit en er word vaak stealth package gebruikt.
Ook vendors van SR met een rating van 99 of 100 verkopen troep. Can confirm d.m.v. labtest. Klanten zijn namelijk onwetend en geven al snel een 5/5.

in Belgie wel. Wat uit UK komt niet maar buiten Europese Unie (inclusief EVA landen) wel. Daarom dat pakjes soms weken blijven liggen op de post in Zaventem.

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

UK heeft een vrij sterk post geheim. Er moet VEEL aanleiding zijn voordat ze daar pakjes mogen openen waar het bij postnl me zo vaak gebeurd is. En tot nu toe 1x in beslagname van niet toegestane medicatie....vernietigd zonder boete....wel 250 euro kwijt.

Antwoord aan TS, ik denk Spanje. Ik ben benieuwd welke je gevonden hebt, ik had een bron uit de UK en die levert heeeeel slecht en ik weet bijna zeker dat het fake is.

Ik zou wat veiligheid de goedkoopste optie nemen omdat je pakje dan per trein gaan wellicht, vliegtuig is toch meer controle op papieren. Vliegtuig is wel kouder transport en sneller wat ook belangrijk is met peps.

Voor Spanje maakt het niet uit het per vliegtuig, trein, camion komt wat douanecontrole betreft. Dhl, post, enz... maakt niet uit. Ik weet waarover ik spreek, heb jaren bij één van die bedrijven gewerkt. Is Europese Unie en daar worden geen invoerdocumenten voor opgemaakt en is er dus ook geen douanecontrole.

Terug
Naar boven