XXL Nutrition

Uitgaan & Drank

Wat ik me nou nog wel afvraag is of ghb een goed alternatief is... Niet dat ik drink maargoed

Op BB gericht wel imo, geen Kcal en bijkomende effecten de dagen erna. Maar de bijkomende effecten van ghb zelf zijn natuurlijk een stuk risicovoller.

Aas is zeker geen drugs

Dit, ik drink echt bij hoger uitzondering maar mis er eigenlijk niks aan

( ik ben wel een groenliefhebber )

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 13:19 ----------

je wilt alcohol vervangen door drugs en je vraagt je af of dat een goed alternatief is :roflol:

en dan nog wel ghb de duivels drug bijna iedereen die ik ken gaat er ko op , ghb gebruik je thuis , niet om weg te gaan . meedere keren wakker geworden in een cel of op spoed door die klote shit

Is er niet iets was een verdovend effect heeft maar niet slecht is voor spieropbouw?

Is er niet iets was een verdovend effect heeft maar niet slecht is voor spieropbouw?

Jonkos man. Rook ze gewoon puur heb je die vieze sjek of tabak er ook niet bij.

Mensen die zeggen dat het dan niet goed brand zijn raar, je moet het gewoon tot hele hele kleine stukjes veranderen en misschien iets vaker lighten

Zo is het een heel stuk minder slecht voor je longen en word je lekker high.

Heeft amper effect op je longen als je niet meer dan 3-4 per dag rookt.

Enne, als je het uit een pijpje rookt heb je zelfs de rook van de vloei er niet bij, das het aller minst schadelijk. En ook heel lekker.

http://www.youtube.com/watch?v=WiAdGivZli8 Luister dit nummer erbij.

Lekker smoken jonge, veel plezier

Laatst bewerkt:
Stats: M 20j 1m82 75kg 11%

ja man, lekker smoken voor je training..:eyes:

ik drink sinds 01 januari dit jaar niet meer
uitgaan naar de kroeg(en) is saaier, avondjes eten met vrienden zijn even gezellig
voor de rest mis je niks en zeker de katers niet

Terug
Naar boven