Fitness Seller

Unleash! v3 - De sterkste Pre Workout Booster van dit moment!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nu al veel over Unleash V3 gelezen...
Hoe vinden jullie dat het zich verhoud in vergelijking met NOX Pump (dat ik nu gebruik)
Want lees hier dingen over de smaak, ik vind NOX Pump ook redelijk smerig.

Heb NOX PUMP nog nooit gebruikt. Lees ik alleen wel heeele slechte dingen over de smaak van haha:P

Maar gebruik zelf dus unleash v3 en vind de smaak echt niet vies. De vorige versie vond ik wel smerig maar deze is gewoon wel lekker. Hij ruikt en smaakt bijna net als cassis dus als je cassis lust vind je dit ook lekker;)

Wanneer is de unleash v3 weer voorradig?

grtz

Had vanmiddag op Unleash 3 getraind.Smaakt veel beter als Nox Pump van Dorian.Goede energie enz.Ik werd wel een beetje aggresief na de training (ik werd super Chagrijnig)-heel vaag.Had ik niet met Nox.Goede pomp met Unleash 3 alleen ik vind Nox ietsjes beter (meer energie.Mischien hogere dosis caffeine en Monohydraat Crea).

Met unleash 3 moest ik wel 3x schijten als een mofo vanmiddag pffffffff!

Waarom worden die supps altijd zo gehyped alsof het een of andere nieuwe gen doping is terwijl als je het gebruikt het geeneens 30% van de beweerde resultaten geeft.

Misleiding!

(dat wil niet zeggen dat niet werken ;) , maar niet op de manier die vaak beweerd word.)

Waarom worden die supps altijd zo gehyped alsof het een of andere nieuwe gen doping is terwijl als je het gebruikt het geeneens 30% van de beweerde resultaten geeft.

Misleiding!

(dat wil niet zeggen dat niet werken ;) , maar niet op de manier die vaak beweerd word.)

Lol, unleash doet 100% wat het beloofd. FUcking veel energie, dikke pomp en als je meer dan 1 schep pakt heb je gewoon het gevoel alsof je hard gaat. En dan zijn er nog gasten die beweren dat dat soort supps niet werken :roflol:

Had vanmiddag op Unleash 3 getraind.Smaakt veel beter als Nox Pump van Dorian.Goede energie enz.Ik werd wel een beetje aggresief na de training (ik werd super Chagrijnig)-heel vaag.Had ik niet met Nox.Goede pomp met Unleash 3 alleen ik vind Nox ietsjes beter (meer energie.Mischien hogere dosis caffeine en Monohydraat Crea).

Met unleash 3 moest ik wel 3x schijten als een mofo vanmiddag pffffffff!

Dat aggresieve ervaar ik ook wel jah ... vreemd inderdaad. Terwijl je normaal van geramine heel vrolijk / euforisch wordt, zelfs na de training. Bij Bijvoorbeeld NOX PUMP is dit wel.

Misleiding!

Wat is de "misleiding" van UnleashV3 ?

Wat is de "misleiding" van UnleashV3 ?

Gewoon supps in het algemeen worden gehyped, terwijl dit soort supplementen helemaal niet werken of bijna niet (spreek uit ervaring. bijv: tribulus, HMB etcetc.En met misleiding bedoel ik de vaak absurd gespierde mannen die erop staan en mee geascioseerd worden, en zo word je NIET zonder steroiden, dus is het misleiding en zijn grootste soort omdat als mensen zien dat ze niet ZO worden is de stap naar "de sportschooldokter" zo gemaakt met alle gevolgen van dien.Enige dat werkt zijn: Creatine (in alle vormen) BCAA's, Whey (met goed amino complex) en Multivitamines.

Laatst bewerkt:
Gewoon supps in het algemeen worden gehyped, terwijl dit soort supplementen helemaal niet werken of bijna niet (spreek uit ervaring. bijv: tribulus, HMB etcetc.En met misleiding bedoel ik de vaak absurd gespierde mannen die erop staan en mee geascioseerd worden, en zo word je NIET zonder steroiden, dus is het misleiding en zijn grootste soort omdat als mensen zien dat ze niet ZO worden is de stap naar "de sportschooldokter" zo gemaakt met alle gevolgen van dien.Enige dat werkt zijn: Creatine (in alle vormen) BCAA's, Whey (met goed amino complex) en Multivitamines.

HALLO! Unleash werkt! Het is niet misleidend. Het doet precies wat het beloofd. Leer nou eens lezen en doe niet zo eigenwijs. Ook wordt Unleash nergens met een grote spuitende bodybuilder geassocieerd. Je vergelijkt een pre workout booster met tribulus en hmb :roflol:

HALLO! Unleash werkt! Het is niet misleidend. Het doet precies wat het beloofd. Leer nou eens lezen en doe niet zo eigenwijs. Ook wordt Unleash nergens met een grote spuitende bodybuilder geassocieerd. Je vergelijkt een pre workout booster met tribulus en hmb :roflol:

Ronny coleman = BSN
etc etc
dat bedoel ik.

En kijk op die site van XXL met die lelijk gespierde mannen, en DAT krijg je niet van deze supps.

Thats my point.

Ho ho, lelijk gespierd ? :p Jij zit op het verkeerde forum denk ik ;)

Ho ho, lelijk gespierd ? :p Jij zit op het verkeerde forum denk ik ;)

Ik ben natural, en word vaak aagesproken of ik geen anabolen gebruik en dat komt door deze firguren.

Als ik zou gaan gebruiken dan kan ik erg groot worden maar wil dat niet.

Vandaar..

Geef nou is antwoord op mijn vraag ???
Wat is de "misleiding" van UnleashV3??
en ik neem aan dat jij het persoonlijk gebruikt heb (Unleash) met deze opmerkingen ?

Ik ben natural, en word vaak aagesproken of ik geen anabolen gebruik en dat komt door deze firguren.

Als ik zou gaan gebruiken dan kan ik erg groot worden maar wil dat niet.

Vandaar..
Inderdaad , :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
De tekst van Unleash v3 is dus echt niet misleidend. 99% van alle gebruikers is er gewoon super tevreden over en ervaart meer pomp, meer kracht en meer energie.

Wij zijn sowieso niet van de misleidende teksten. Zelfs onze productnamen zijn niet misleidend, zoals je bij andere shops/merken wel eens ziet.

Ontopic: Morgen is de Unleash weer verkrijgbaar!

Iedereen weet toch ondertussen dat je die vergezellende teksten met een korreltje zout moet nemen, beetje tussen de lijnen lezen. Is dat trouwens niet met alles zo? Ik lees ook dat Activia met 'bifidus acti regularis' nog net geen darmkanker geneest. Unleash is gewoon een goed product en voor 1,3€ per workout kan je niet sukkelen. Dat is minder dan een pint op café :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven