XXL Nutrition

Unleash! v3 - De sterkste Pre Workout Booster van dit moment!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik zeg dat ik het na 5minuten al begon te voelen is dit zeker niet gelogen. En na 23u voelde ik het nog na een volledige super training. Ik heb 2maand aan een stuk unleash v2 genomen en nu de V3 en krijg nog dit super resultaat. Hoop dat het zo blijft!

Hoeveel mg cafeïne zit er nu in wnt daar antwoord je niet op Rene :(

er staat

Energy Complex (tyrosine, caffeine anhydrous, guarana, groene thee extract, geranium olie, vinburnine) 1865 mg = meer als 18gram?

ik wil mijn hart niet op hol laten slaan, ik lees hier dat de energie heftig is maar zou het toch appreciëren moest ik weten dat dit niet gwn aan een overdosis caffeine anhdrous ligt.. die geranium olie staat al op de doping lijst.. niet?

ik las pas dat je productsamenstellingen geen geheim waren (vroeger wel, nu niet meer zei je) het zou tof zijn dat je hier dan op antwoord :)

Energy Complex (tyrosine, caffeine anhydrous, guarana, groene thee extract, geranium olie, vinburnine) 1865 mg = meer als 18gram?

1 gram = 1000 miligram

1865 mg = 1.865 gram.

Zal tussen de 250 en 300 mg caffeine inzitten schat ik zo, in de vorige Unleash zat 270 mg als ik me niet vergis.

Hoeveel mg cafeïne zit er nu in wnt daar antwoord je niet op Rene :(

er staat

Energy Complex (tyrosine, "cafeïne">caffeine anhydrous, guarana, groene thee extract, geranium olie, vinburnine) 1865 mg = meer als 18gram?

ik wil mijn hart niet op hol laten slaan, ik lees hier dat de energie heftig is maar zou het toch appreciëren moest ik weten dat dit niet gwn aan een overdosis "cafeïne">caffeine anhdrous ligt.. die geranium olie staat al op de doping lijst.. niet?

ik las pas dat je productsamenstellingen geen geheim waren (vroeger wel, nu niet meer zei je) het zou tof zijn dat je hier dan op antwoord :)

18gram??? :rolleyes: 1.8gr bedoel je

denk dat de meeste pre workouts tussen de 200-350 mg caffeine zitten voor een volle dosis

Doet het ook wat voor mensen die wat ongevoelig zijn voor caffeine?

Kan nog weinig zeggen over de werking van dit product, maar ik probeer m op het moment weg te krijgen... Die smaak is echt te smerig voor woorden. In het begin lijkt het wel mee te vallen, maar die nasmaak.

Kan nog weinig zeggen over de werking van dit product, maar ik probeer m op het moment weg te krijgen... Die smaak is echt te smerig voor woorden. In het begin lijkt het wel mee te vallen, maar die nasmaak.

Ik vind de smaak super. Als je dat vergelijkt met andere boosters...

Ik vind de smaak super. Als je dat vergelijkt met andere boosters...

Moet zeggen dat het mn eerste pre-workout booster is, dus heb geen vergelijkingsmateriaal. Net getraind en het is echt goed spul. Heb echt in een roes getraind, leek zelfs een beetje alsof ik aangeschoten was. Op een gegeven moment wel beetje last gekregen van duizeligheid, klein nadeel. Gebruik overigens ook AAKG capsules tegelijkertijd, misschien dat dat van enige invloed geweest is. Nogmaals, het is mn eerste pre-workout booster en heb dus geen vergelijkingsmateriaal, maar ik kan m zeker aanraden!

Vind de smaak ook niet zo super, vond de v2 lekkerder. Maar is te drinken. En anders in 1x binnen gieten. Doe ik ook :D

Ben benieuwd. Vandaag weer een bestelling gedaan bij xxl waaronder de unleash. Heb Nox en Crack oa al gehad, zal maandagavond mijn bevindingen hier neer zetten na de eerste training met Unleash.

Hoezo?

Een cafeine pilletje bevat 250 mg cafeine.

In de fatburner die ik nu gebruik (BBeX - TCX Fatburner) zit 225 mg caffeine. M'n hart gaat tekeer, wordt zenuwachtig, hyperactief, enz. enz.

Misschien zitten er stoffen in die de caffeine harder laten klappen? Of stoffen die ook voor verhoogde energie zorgen?

Hier is de samenstelling:

Samenstelling
Caffeine (225mg), Citrus aurantium, l-carnitine, l-tryptofaan, nicotinamide, Coleus forskholii 1=10, Evodiamine, Bioperine, magnessiumstearaat, Colloidaal silicium dioxide.
Samenstelling
per capsule

Caffeine
225 mg

Citrus Aurantium
L-Carnitine
Evodiamine
L-Tryptofaan
Nicotinamide
Coleus Forskholii 1=10
Bioperine

Hulpstoffen:
Magnessiumstearaat, Colloidaal silicium dioxide.

Omdat het ook interessant is om te zien of dat effect stand houdt.

Ik zag ook iemand zeggen "na 5 minuten begon ik het al te voelen!" < dat is onmogelijk en PLACEBO!

Daarom hecht ik waarde aan reviews van mensen die al een heel potje gehad hebben (oké dat is nu nog niet mogelijk gezien het product nieuw is).

Het is algemeen bekend dat de werking van pre workouts minder wordt als je het te snel achter elkaar gebruikt dat is bij elke pre workout hetzelfde. daarom kan je het beste max 2 keer in de week het gebruiken of je gaat zoals ik gewoon verschillende pre workouts afwisselen om het effect te behouden, nox en deze unleash afwisselen met elkaar lijkt me super.

In de fatburner die ik nu gebruik (BBeX - TCX Fatburner) zit 225 mg "cafeïne">caffeine. M'n hart gaat tekeer, wordt zenuwachtig, hyperactief, enz. enz.

Misschien zitten er stoffen in die de "cafeïne">caffeine harder laten klappen? Of stoffen die ook voor verhoogde energie zorgen?

Hier is de samenstelling:

Samenstelling
"cafeïne">Caffeine (225mg), Citrus aurantium, l-carnitine, l-tryptofaan, nicotinamide, Coleus forskholii 1=10, Evodiamine, Bioperine, magnessiumstearaat, Colloidaal silicium dioxide.
Samenstelling
per capsule

"cafeïne">Caffeine
225 mg

Citrus Aurantium
L-Carnitine
Evodiamine
L-Tryptofaan
Nicotinamide
Coleus Forskholii 1=10
Bioperine

Hulpstoffen:
Magnessiumstearaat, Colloidaal silicium dioxide.

Ik heb er niet heel veel verstand van, maar ik zie niet echt een stofje naast de cafeïne er tussen staan waarvan je hart zo snel tekeer zal gaan.

Waarschijnlijk ben je heel erg gevoelig voor cafeïne. Merk je het ook als je red bull of koffie oid neemt?

Ik heb superpomp 2500 samples gebruikt en die van no xplode maar helaas niks ervan gemerkt als er samples aanwezig zijn kunnen jullie het hier plaatsen zodat ik hem eerst test.

Alvast bedankt.

Kun je hier ook een sampeltje van bestellen oid? Om meteen een pot te kopen vind ik te riskant.

Ik heb er niet heel veel verstand van, maar ik zie niet echt een stofje naast de cafeïne er tussen staan waarvan je hart zo snel tekeer zal gaan.

Waarschijnlijk ben je heel erg gevoelig voor cafeïne. Merk je het ook als je red bull of koffie oid neemt?

Hmm.. Vaag dan ??? Red Bull en koffie reageer ik amper op.

Pre-Workouts reageer ik ook niet zo heftig op, ik vraag me écht af hoe dit kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven