newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond je unstoppable dan ook minder dan die combi? Er zijn namelijk wel meer mensen die lekkerder gaan op AMP.Heb voor 30 euro. 25gram AMP gekocht bij blackburn distributions.
Dat + hot blood 3.0 vind ik hem veeel beter dan alpha drive
Vond je unstoppable dan ook minder dan die combi? Er zijn namelijk wel meer mensen die lekkerder gaan op AMP.
Ik ben voor nu even helemaal tevreden met Devils Shot. Heb een tester van Alpha Drive, die zal ik vd week eens proberen.
Vond je unstoppable dan ook minder dan die combi? Er zijn namelijk wel meer mensen die lekkerder gaan op AMP.
Ik ben voor nu even helemaal tevreden met Devils Shot. Heb een tester van Alpha Drive, die zal ik vd week eens proberen.

Zo zie je maar weer, iedereen reageert anders dus de perfect pwo valt niet aan te raden. Ik ben namelijk letterlijk over m'n nek gegaan van Noxipro. Echt zonde van de scoop.Heb unstoppable niet gehad.
Heb vroeger wel 1mr jack3d en noxi pro gehad.
En heb nog geen combo gevonden die noxi overtreft.
Jammer dat de potjes die er nog zijn 80 euro kosten.
In welke zin heftiger? De duur van de kick? Want ik heb het nu aangekeken en ik krijg pas na 5 uur een crash van Devils shot. Dat mag op zich wel iets minder. Alleen tijdens de training hoef ik strak te staan.Devils shot vind ik heviger dan alpha drive dus als je devils shot goed gewend bent kan het zijn dat je wat ontgoocheld zult zijn in alpha drive.
Zelf vind ik beide ongeveer even goed, elk op hun eigen manier![]()
Zo zie je maar weer, iedereen reageert anders dus de perfect pwo valt niet aan te raden. Ik ben namelijk letterlijk over m'n nek gegaan van Noxipro. Echt zonde van de scoop.
In welke zin heftiger? De duur van de kick? Want ik heb het nu aangekeken en ik krijg pas na 5 uur een crash van Devils shot. Dat mag op zich wel iets minder. Alleen tijdens de training hoef ik strak te staan.
In welke zin heftiger? De duur van de kick? Want ik heb het nu aangekeken en ik krijg pas na 5 uur een crash van Devils shot. Dat mag op zich wel iets minder. Alleen tijdens de training hoef ik strak te staan.

is dat bestellen daar een beetje veilig? En kan het tegengehouden worden door douane?Heb voor 30 euro. 25gram AMP gekocht bij blackburn distributions.
Dat + hot blood 3.0 vind ik hem veeel beter dan alpha drive
Het kan vast tegen gehouden worden denk ik.is dat bestellen daar een beetje veilig? En kan het tegengehouden worden door douane?
Ook maar 25gr besteld. Ben benieuwdHet kan vast tegen gehouden worden denk ik.
Bestelling kwam na 3 of 4 dagen al aan.

Stelletje junkies zijn we toch ook

Mijne komt voor één uur , ook twee potjes.... En ik maar wachten want wil naar de gym hahaha.Mijn twee potten Alpha drive zijn ook weer net binnen gekomen![]()
Laat je weten hoe het je bevallen is? Je had Alpha Drive met amp ipv dmaa eh?Mijn twee potten Alpha drive zijn ook weer net binnen gekomen![]()

Laat je weten hoe het je bevallen is? Je had Alpha Drive met amp ipv dmaa eh?
Ben benieuwd naar de werking van de versie met amp![]()
Wtf is dat met die t5 t6 t7 t76245278658655Bij nader inzien hou ik me toch maar in. 55eu totaal incl verzenden. Dan koop ik wel een potje t6 met wat no-boosters![]()

In for reviewWordt dinsdag of maandag. Ben benieuwd!
Nog nooit AMP gehad en echt al maand of 2 geleden dat ik met PWO getraind heb. Heb ook nog oude Jack staan zal hem daar eens mee vergelijken.
Heb je wat tegen mijn geaardheidWtf is dat met die t5 t6 t7 t76245278658655
Ik vind dat zo fucking gay![]()
??
In for mixenWordt dinsdag of maandag. Ben benieuwd!
Nog nooit AMP gehad en echt al maand of 2 geleden dat ik met PWO getraind heb. Heb ook nog oude Jack staan zal hem daar eens mee vergelijken.