Fitness Seller

Unstoppables Intermittent Fasting log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ok goeie info. Wanneer tijdens mijn huidige "dieet" een ochtend niks eet en dan om 14:00 ga trainen, krijg ik dan hetzelfde gevoel als jij? Of moet je dit langer doen denk je?

Kijk je P, heel nice! Wat is life sciences precies? (klinkt interessant namelijk?)

Is vergelijkbaar ja, je traint op een vrijwel lege maag. Life sciences is een oriëntatie jaar van chemie/chemische technologie/biomedisch laboratoriumonderzoek, vanaf volgend jaar wil ik me op chemie gaan focussen en dan uiteindelijk richting organische chemie gaan.

Op je lowcarb dag heb je toch nog een 100 gram aan carbs, is dit dan wel lowcarb te noemen?

Vanaf wanneer mag je iets lowcarb noemen?

is +-60g carbs, maar tegenwoordig laat ik de rijst er meestal helemaal uit die dag, dan is het 40g. :)

Eet je dan wel nog iets anders om de kcal inname rond 2700 te houden? Of gewoon minder omdat je toch aant cutten bent?

Je ziet er goed uit man, heb ook de combo caffeine+Green tea aangeschaft.
De laatste loodjes, succes nog.

Thx, altijd motiverend om van anderen te horen :D caf + egcg gaat je wel bevallen ;) zeer effectieve en goedkope fatburner!

Jij komt er zeker wel :D:D

250 caf / 200 EGCg , 1x smorgens 1x smiddags

• Like
Waarderingen: Rug
vandaag benen/onderarmen gedaan, weer een fasted training erbij :p

squat 10xbar 10x60 10x100 7x120 4x130+20x60 ( ben deze keer zo ver mogelijk onder paralel gegaan, vandaar dat de gewichten wat lager zijn dan normaal ) voelde me quads wel dik burnen :D

leg curl 10x80 2x8x80
calf raise machine 3 setjes tot failure met 160-180-200 kg
leg extensions 10x110 8x130 6x140 , was hier echt leeg, ik denk door de low carb day van gister, want ik werd af en toe flink duizelig na een zware oefening.

reverse grip cable curl 12x25 7x30 4x32.5+3x25
reverse grip ez bar curl 10xstang+15 8xstang+20 6xstang+25

kapot! whey shake + brinta + dextro ging als een trein naar binnen en voelde me kort daarna ook meteen een stuk beter / minder licht in mijn hoofd.

Nette shit man, atg squats for da winning:D.

Yes yes yes, eindelijk weer vebetering in m'n deadlift :D 8x140 (normaal 4-6x) fasted training for da win ^^

stil geweest hier, niet echt tijd gehad om te loggen, wel gewoon lekker getrained :D nog steeds op kracht, wel niet veel afgevallen, woog vanochtend 92.5kg , maarja kan ook gewoon zijn dat ik net op het verkeerde moment weeg natuurlijk, in de spiegel zie ik wel nog steeds progress :) vanaf volgende week zal ik weer meer trainingen proberen te loggen!

vandaag weer een lekkere training, wat gezeik gehad met mn vriendin, dus had echt ff zin om mijn frustraties los te laten op het ijzer!

incline bench / chest dips superset
11x80 7x85 5x90+5x60+8x40+20x20 / 3x8xBW

incline flies
10x22 8x24 8x26 ging errrug lekker

incline cable flies
12x12,5(per kant) 10x15 7x17.5+6x10+15x5 gruwelijke pomp :D weinig rust gepakt tussen de setjes.

ez bar preacher curls 3x6xstang+30kg na iedere set ff curls met 10kg dumbbells erachteraan voor monsterpomp

incline DB curls
10x18(per db) 8x20 6x22 auw auw auw, pomp begint haast pijn te doen.

concentration curls
3x6x14 was echt al ver leeg hier, weinig kracht over, zag wel echt gruwelijke definitie in mn armen:D

als laatste nog wat licht kabelwerk gedaan voor nog meer pomp, kon er geen genoeg van krijgen.

om het helemaal af te maken nog 20min HIIT cardio gedaan, 290kcal verbrand :)

FLYYYY's :heart:

Ik was er vandaag ook mee begonnen, zie dat jij ze ook zeer netjes hebt gepakt! Vind het begin van je training ook krachtig man, 5x90 op incline bench :thumbs:

ja die flies voelde heerlijk :D hmm 5x90 viel mij juist tegen :P normaal doe ik die 6x, maar is denk ik ook te wijten aan het feit dat ik nu supersette met chest dips en minder rust had tussen de oefeningen dan normaal, voor maximum pumpage :D

HIIT cardio beviel me ook errug goed trouwens, zeker vaker doen :)

Ben je bij HIIT helemaal tot het naadje gegaan? Op een schaal van 1 (kan je een dag volhouden) en 10 (je longen eruit kotsen) waar zat je :D? (Ben gewoon benieuwd hoe High Intensity het was)

denk tussen de 7.5 en de 8, deed telkens 2 minuten normaal tempo en dan 1 minuut alles geven, zat af en toe op het randje van ' too much ' dat ik licht in mn kop werd etc ( komt denk ik omdat ik fasted trainde ) en licht misselijk.

vandaag schouders gedaan vroeg in de ochtends, smiddags weer aan het zwembad gelegen, heerlijk ^^

seated MP
20x20 10x40 12x60 9x70 5x80+5x60+7x40+15x20 lekker dropsetje op het laatst, echt tot het uiterste gaan :D

db side raise 12x16 10x18 8x20 6x22+12x10+8x6

bb behind back shrug in smith 20x60 17x80 14x100 10x110 8x120 5x130 ( PR ) daarna nog drop set met ?x100 ?x60 ?x40 ?x20 kg, even geen zin om reps te tellen, was te druk met alles geven :p

face pulls 3x8x22.5kg

ook nog flink wat decline crunches / legraises en machine/rope crunches gedaan voor de abs :D en 20 minuutjes medium/low intensity cardio

today was a good day !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven