MuscleMeat

Unstoppables Intermittent Fasting log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gaat erg lekker hier. Ik heb alles even doorgelezen uit je log omdat ik zelf mn eerste serieuze cut zit en de progressie die je hier maakt is om jelly van te worden :D

Je wint zelfs kracht bij!
Wanneer stop je dr mee, of ga je door tot je op 90kg zit?

Anyway; leuk om gelezen te hebben, succes met de laatste weekjes. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja, doel voor nu is 90kg ;) Als ik dan tevreden ben over mijn Vp weer lekker cleanbulken, denk ook met Lean gains, het bevalt me goed dus :D

Netjes!!! Je ziet je abs al goed zitten :thumbs:

Pull ups 12xBW 8xBW+6kg 6xBW+10kg (PR)
Low row 11x100 8x110 7x120
DL 16x100 10x120 4x140(Wtf, was helemaal leeg ineens + licht in m'n hoofd, kon niet verder :( beetje jammer maarja
Seated pulley row 10x70 8x75 6x80

Decline close grip BP 12x90 9x100 6x110
Weighted dips 10xBW+10kg 9xBW+16kg 7xBW+20kg (PR)
Db extensions 10x14kg 8x16kg 6x18kg

20 min HIIT cardio erachteraan geknalt, lekkere training op de Deadlifts na

volgen.
cutten gaat al lekker, ziet er aardig droog uit al!

vandaag benen + onderarmen aan de beurt :p had een beetje weinig energie/motivatie dus voor de training flink wat sups naar binnen gegooit :

1 scoop preworkout power
1 capsule 250mg caffeine
1 capsule 250mg EGCg
4 capsules agmatine

onderweg naar de gym werd ik toch alweer aardig opgefokt, haha, wel relax ^^ alhoewel de tintelingen van de beta alanine in PWP iets TE waren :p

in de kleedkamer nog ff een motivatie filmpje gekeken en toen begonnen met knallen.

full squats
15x60
12x80
9x100
6x120
3x130+6x80+7x60 fuuuu, had niet veel gescheelt of ik had de bar moeten droppen

leg curls
12x80 ( PR)
2x10x80 auwa, hams waren aardig aant branden! :D

machine calf raise
?x200kg
?x220kg
?x240kg reps tel ik nooit echt bij deze oefening, ga gewoon door tot ik echt niet meer kan, en dan maak ik nog wat halve roms voor extra burn :p

leg extensions
12x110kg
10x130kg
6x160kg (PR) wow, erg lekker deze :D full stack met 1 been haha, ouder ventje naast me keek echt van: gast, wtf!?

reverse grip cable curl
10x27,5
8x30
6x32,5 + 6x20 monster pomp weer, aders kwamen extreem naar boven

reverse grip ez-bar curl
12xbar+20
8xbar+25 + nog wat reps 20kg vorige oefening (Cable)
5xbar+27,5 + nog wat reps 20kg vorige oefening (Cable)

daarna nog 30 minuten low/medium intensity cardio, 320kcal verband

nu lekker het weekend in, word een zware, 2 examenfeesten ,word lastig de alcohol consumptie laag te houden :D

Vandaag schouders en abs getrained.

Seated Mp
11x65
8x75
6x80 (PR) yeah :D +4x60+4x40+8x20

Db Side raise
10x18
9x20
6x22

Shrugs
15x100
11x110
8x120+8x80+7x60+7x40

Reverse fly
3x14x10

Nog wat rope crunches/machine crunches/decline crunches en leg raises, deze niet echt bijgehouden :o lazy me. Maar ben wel tot het uiterste gegaan :D
ten slotte nog 20min HIIT gedaan, 270 kcal verbrand.

Blij met Mp record :) morgen rustdag+low carb

Laatst bewerkt:
hmm gewicht blijf steken rond de 93, maar voor mijn gevoel word ik wel nog droger/vasculairder , beetje raar, want ik heb kcal iets naar beneden gehaald ( yoghurt uit schema gehaald ) en cardio toegevoegd ( 20min HIIT of 40min low-med intensity )
kracht gaat gelukkig wel nog lekker vooruit :D dus we gaan gewoon door.

morgen mijn laatste training voor +- 3 weken ( vertrek maandag naar spanje met mn vriendin voor 10 dagen en als we terug zijn staat Dominator festival op de planning + nog een midweekje amsterdam )

morgen dus ff alles eruit pushen wat er maar uit te pushen valt en dan genieten van een paar weekjes rust. :)

Yoo,
de spiegel is het belangrijkste hè ;). Maar relaxt dat je maandag al vertrekt, het weer in NL is niet te harden :mad:. Ik ga woensdagochtend naar Mallorca :D

Fijne vakantie bro

ja ik krijg ook de schijt van het weer hier, regen regen regen, blij als ik in het zonnetje lig :D Mallorca is ****ing relaxt man, ga je het zeker naar je zin hebben ;)

Ik ben ook zo chagrijnig, niet normaal. Bij onze sportschool waren de douches ook nog eens koud omdat ze in de buurt aan de het graven waren en de gasleiding dicht stond. Flipte hem bijna >,< (zeer waarschijnlijk zal mijn almost no carbs - day ook niet helpen :P). Fiets ik naar huis, alles weer zeiknat :(

Maar van deze bijlage wordt ik weer vrolijk :D

WeerinMallorca.jpg

Nice, dus als ik terug kom wel lekker weertje in NL en hopelijk ook op dominator :p zonder shirt knallen in de zon !!!

Rock out with your lats out! :D

gister teruggekomen van vakantie, vandaag weer eens proberen te trainen :o heb van 20:00 tot 11:00 geslapen dus wel goed uitgerust vandaag :D ben benieuwd hoe ver de kracht achteruit is gegaan. heb op vakantie nog 1x in de gym gezeten, maar was echt een k*t gym :p alleen een chest press, leg curl/extension , shoulder press en bicep curl machine xD

ben ook +- 2-3 kilo aangekomen... achja we gaan er weer gewoon voor :p

Vakantie=Vakantie. Nu gewoon weer knallen en je bent zo weer terug op oude niveau.

Vette vakantie gehad?

op zich wel, gaat nog door, want volgende week ben ik nog van maandag-vrijdag in A'dam op een appartement van een kennis passen met mn chick ;P en zaterdag naar dominator, volgende week zaterdag naar dance valley. dus pas vanaf 8 juli kan ik weer echt knallen. heb er wel zin in :)

ik zeg, goed bezig!:) enjoy it

ging wel lekker vandaag, geen noemenswaardige training neergezet, maar wel lekker om weer de armen en borst goed opgepompt te hebben, kracht verlies was ook niet zo heel erg :)

vandaag weer eerste serieuze training, had erg veel zin om te gaan :)

mijn stats nu:
94.4 kg
87.5 cm waist
42cm biceps
107 cm chest
BF +-13-14% rebound van 3 weken geen voedingsschema / niet trainen valt dus heel erg mee :)

BP 15x60 13x80 9x90 6x100
Flyes 13x24 10x26 6x30
chest dips wide grip 3x10xBW
incline cable flyes 12x12,5(per kant) 8x15 7x17,5

EZ bar preacher curls 14xstang+20kg 9xstang+25kg 5xstang+30kg
incline DB curls 11x16 8x18 6x20
seated concentration curls 10x14 7x16 6x16

daarna nog 30 min low intensity cardio 315kcal verbrand :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven