Fitness Seller

update effect creatine. interessante link

Ik word er eigenlijk alleen maar ziek van en krijg er een bolle kop van.. Zonder creatine red ik het ook.

Leuk artikel, jammer dat er geen datum bij staat

Besluit: het heeft geen enkel nut om creatine te combineren met glucose, in de hoop zo de opslag in de spieren te verhogen :bow:::clap::thumbs:

• Topic Starter Topic Starter

Besluit: het heeft geen enkel nut om creatine te combineren met glucose, in de hoop zo de opslag in de spieren te verhogen :bow:::clap::thumbs:

ik dacht dat het een zeer recent onderzoek was. ik weet niet waarom ik dat aannam/ Heb ik ergens mss toch een datum gezien?

in de studie spreken ze over studies uit 2000 en 2001. Het is een site van de Vlaamse overheid en hte gaat om een update dus ik vermoed dat het toch wel redelijk recent is.

Ben bekend met de site en ga er maar vanuit dat waneer er staat dat het een update is deze ook redelijk recent gemaakt is :)

interessant artikel 3xl

Toch vind ik het erg dat ze andere neveneffecten als hoofdpijn er niet bij vermelden.

Dus ik kan beter gewoon 5 gram voor de training nemen en daarna niet meer? Gewoon alleen shake erna. Weet ik dat ook weer.

Nou

een inname van ongeveer 20 gram verdeeld over 3 doses (‘s morgens, ‘s middags en ‘s avonds) gedurende 5 tot 7 dagen. Hierdoor bekomt men een snelle stijging van de concentratie in de spieren en daarna wordt de toediening voortgezet met een dagelijkse dosis van 3 tot 5 gram.

Die 20 gram fase heb ik al gehad en ik ging daarna dus door met 5 gram voor training 5 gram na, maar blijkbaar is 5 gram de max die je nodig hebt per dag.

Volgens mij wordt alleen met MH getest en nooit met esthers.

Glucosevrij opname ga ik voortaan proberen. Weg met die snelle koolhydraten!

koop gewoon kre akalyne pilletjes van performance .. geloof me het werkt ! :D

ik ben wel 6 kilo vn angekomen

Dus gewoon 's morgens met wat water naar binnen werken ipv een shake met dextrose en creatine?

MacB en ik denken hetzelfde denk ik :p

Terug
Naar boven