Fitness Seller

update effect creatine. interessante link

ook al is het 100% spiermassa(wat zeer onwaarschijnlijk is), is het nog steeds debiel en gigantisch naïef om die 6kg toe te wijten aan creatine.

Dat is hee netjes verwoord over wat ik ook dacht , ik dacht nu wel iets minder mooi klinkend :p

maar creatine zou eventueel wel wat vocht kunnen vasthouden bij onze vriend en hem zo wat extra gewicht hebben gegeven + je komt wel ietsje sneller bij en dan wss ook nog wat vet erbij en dan zit je snel aan 6 kg

Ik deed ook altijd 2x 5 gram. Maakt niet uit hoe zwaar je bent?

nja kre akalyne rulez , ik denk dat het ook fijn is te gebruiken samen met arganine of andere dingen die de doorbloeding / pomp verbeteren .. zou het zijn effect dan versterken vraag ik me af, mij lijkt logisch van wel , maar niet alles is logisch natuurlyk

klein vraagje, misschien weet jij dit Wolfske? Is het aan te raden om deze caps tijdens het cutten te gebruiken? ja/nee?

Ik zou kre akalyne / creatine tijdens de bulkl gebruiken zowiezo

Bepaalde vormen van creatine houden water/vocht vast , en kre akalyne zorgt dat je veel zwaarder kan trainnen , dus is een groot herstel mogelijk via eten

Natuurlyk kan je ook feller gaan in je cardio maar dat is meer iets voor mensen die joggen en krampen willen vermijden volgens mij

Het antwoord is volgens mij , tijdens de (lean) bulk ... tijdens de cut zou het misschien wel kunnen zorgen dat je feller je spieren kan bezeren en zo feller spierverlies lijdt als normaal ..

Ik ben er echter wel niet zeker van maar het lijkt me logisch (wielrenners gebruiken het bv voor harder te kunnen doorgaan zonder krampen enzo maar zo diep mag je natuurlyk nooit tijdens een cardio gaan als BB zijnde)

oke bedankt, ik denk wel dat je gelijk hebt, je uitleg klink anders wel logisch :D misschien zijn BCAA's dan beter tijdens het cutten?

BCAA's zijn net als bv L-arginine-ethyl-esther ideaal voor tijdens het cutten !

Het zorgt voor minimaal spierverlies , dus voor spierbehoud en BCAA's zouden je nog helpen om extra vet te verbranden , ook L-arginine kan dat doen door het groeihormoon lichtjes te verhogen ..

Maar BCAA's wordt bijna door en voor iedereen aangeraden in de cut ja :) Je moet maar eens kijken bij BCAA's op een site ofzo , daar staat bij wat het heel precies doet .. in ieder geval spierbehoud en normaal ook effectievere vetverbranding ;)

ok thx, maar eens gaan kijken voor BCAA's dan :p

inderdaad , heel nuttig .. heb die van performance gebruikt ik ... je moet wel opletten door voorgeschreven hoeveelheid op het doosje klopt niet altijd dat hangt namelijk van het gewicht af ... ik nam er 4 voor en 3 na de trainning (weet nu wel niet hoeveel gram die waren)

ik ga waarschijnlijk ook die van performance gebruiken(leverancier vand e sportschool + winkel in de buurt) ik weeg nu 76kg, hoeveel weeg/woog jij, dan heb ik een maatstaaf.

ik woog 72 ... wacht ik zal eens even iets op zoeken laat je dadelijk iets weten

ok thx!

Nja lap nu vind ik het nergens , hangt ook af van hoeveel erin zit , er zijn tegen nu ookal nieuwe bcaa's waar je niet zoveel moet van inpakken ...

Maar ik zag dat je een topic had van bcaa's , misschien moet je daar eens vragen hoeveel mg jij nodig hebt ... ik weet totaal niet meer hoeveel mg/tablet die vn mij waren :) ik weet dat het bij mijn oude per 10 kg ongeveer een pilletje was ... 7 waren er dat , 4 ervoor en 3 erna , maar ja wat zat er in zo een pilletje

zal mss wel op de verpakking staan, zal wel zien als ik ze koop, kan ook nog raad vragen aan de fitnessinstructeur, vroeger was dat echt een beer van een vent, is ondertussen al 7 jaar gestopt met BB, dus hij zal er wel iets vanaf weten :D bedankt voor je tijd!

Maar wordt het toch sowieso aangeraden om dextrose na de training in te nemen? Of je nou wel of geen creatine gebruikt.
EDIT: Typfoutje O_O
Wat g3rr3 zegt dus!

Laatst bewerkt:
ik dacht dat dextrose juist wel wordt aangeraden?

Terug
Naar boven