Fitness Seller

V-vorm kleding

ok, bOner, k eal es kijken bij menatwork, kan ik die shirtjes dan volgende winter mssn ook onder een hemd dragen, want daarvoor moeten ze wel iets strakker zitten, maar het valt me op bij merken zoals Tommy Hilfiger, G-star, etc, bij small en medium is alles goed gecentreerd,maar bij L en XL zijn ze juist iets wijder langsonderen dan langsboven ( voor mannen met een maatje, lees buikje meer he)
dus ga ik nu vragen aan mijn buurvrouw om ze vanaf onderkant borst maatje kleiner te maken. Ik heb nog steeds een ranke lichaamsbouw, maar de strook borst/schouders is toch al mooi verbreed, dus heb ik daar L

Laatst bewerkt:
Bij de Score hebben ze V-shirts die zitten goed om je lichaam en je armen.
Hebben ze in allerlei kleuren; wit, zwart, roze, groen, blauw etc.
Zijn gewoon effen shirtjes met het Chasin' logo voor erop
kosten 15euro per stuk
gr

idd slim fit t shirtjes van tommy hilfiger of ralph lauren zitte toch altijd overal wel strak

pics

;)

G(AY)-STAR heeft zulke kledij.

Ik heb dit probleem ook terwijl ik niet eens zo gigantisch groot ben. Van G-Star heb ik nu al een blousje in XL. Ik ben maar 1,78m lang dus aan de onderkant zit het heel erg wijd en de blous is ook behoorlijk lang aan de onderkant.

Je moet ook geen XL dragen bij 1.78. Past nooit in de lengte....

Je moet ook geen XL dragen bij 1.78. Past nooit in de lengte....

Blousje viel kort en de lengte valt nog wel mee. Het is meer dat het erg wijdt rondom mijn taille zit.

Over het algemeen heb ik maatje Large. Large zit echter vaak ook al erg wijdt bij m'n taille.

Kleding van merken als G-Star en Replay vallen helaas aan de bovenkant vaak smal.

Laatst bewerkt:
Llatst voor 10 euro een shirt aan de onderkant laten innemen en voorhetzelfde geld de mouwen van een bloesje laten vergroten bij een turkse kleermaker..:D

Zie je bij beide echt niet van..is echt top voor relatief weinig geld!:D

En waar zijn ze dit jaar te vinden? Liefst met een leuke print erop.. Tips in welke zaken ik moet zijn, zijn zeer welkom!

Wie weet er (casual) kledingmerken / kledingsTen die goed de V-vorm kunnen accentueren.

Op dit moment zit in een cutting-fase met fitnesstraining en ben 4-5 cm buikomtrek kwijtgeraakt. Gelukkig is bovenlijf (spiermassa borst/rug/schouders) goed behouden.

Die V-vorm is heel fijn, en omdat je met brede schouders altijd minimaal blouse/t-shirt maat XL of XXL nodig hebt, zit dit nu bij m'n buik altijd vrij wijd en best wel lang.

Dit vind ik er soms niet zo mooi uitzien, omdat je daarmee de buik dikker/wijder doet lijken dan het daadwerkelijk is.

Ik vraag me af of jullie goede kleding weten die van boven goed om de schouders past en bij de buik wat smaller, zodat je er goed slank gespierd in uitkomt. Alvast bedankt.

kijk even bij ...under armour .com die hebben een hele collectie met 15
verschillende kleuren jammer is dat hier in nederland er maar 2 kleuren zijn
rood en zwart hier kosten ze ong. 30 euro .ik heb de hele collectie uit
amerika laten overkomen kost nog geen 10 euro per shirt ..

groet hard core opa

kijk even bij ...under armour .com die hebben een hele collectie met 15
verschillende kleuren jammer is dat hier in nederland er maar 2 kleuren zijn
rood en zwart hier kosten ze ong. 30 euro .ik heb de hele collectie uit
amerika laten overkomen kost nog geen 10 euro per shirt ..

groet hard core opa
Het is een bump opa;)

Laatst bewerkt:
Bij de MenAtWork hebben ze van die verpakkingen met 2 shirtjes met v-hals van G-star in een plastic zakje. Zitten lekker strak en maakt je V vorm denk ik wel duidelijk.;)

lol men at work ? daar lijkt xxl allemaal op maatje small

Alleen hier komt mijn v-vorm echt goed in uit :(

Terug
Naar boven