Fitness Seller

V-vorm kleding

gewoon wat v halzen in de h&m kopen

Denk dat iedereen die traint wel dat probleem kent :).

Ik ga denkik eens wat T-shirts door mijn oma laten tailleren.

die probleem heb ik ook,, het ziet eruit dat ik een shirt van een zwangere vrouw aan heb ofsow... boven zit het allemaal strak borsten steken uit en als je wat naar beneden kijkt zie je mn shirt hangen en daardoor lijkt het alsof ik een grote/dikke buik heb...

Bij de Score hebben ze V-shirts die zitten goed om je lichaam en je armen.
Hebben ze in allerlei kleuren; wit, zwart, roze, groen, blauw etc.
Zijn gewoon effen shirtjes met het Chasin' logo voor erop
kosten 15euro per stuk
gr
klopt die zitten heel goed heb ze zelf ook klikje

djeezes, wat een verwijfd topic:wanker:, xxl tshirt aan en klaar :slotje:

Ik heb altijd dat er niet genoeg ruimte is bij m'n mouwen met shirts, of ik moet hele grote kopen maar dan lijkt m'n lichaam zo klein en dat is lelijk. Heb maar 1 shirt van puma die echt goed zit (alleen wat te kort) maar is nergens meer te vinden :( net als bandshirts die vallen ook wijd de rest is niet goed.

• Topic Starter Topic Starter
Samenvatting tot nu toe:
-Mexx
-Polo's van Boss en Fred Perry zitten me altijd goed. Wel de slim-fit nemen dan.
-Bij de Score hebben ze V-shirts die zitten goed om je lichaam en je armen. Zijn gewoon effen shirtjes met het Chasin' logo voor erop
kosten 15euro per stuk
-Score: Chasin' Cave B shirt - 15 euro
-slim fit t shirtjes van tommy hilfiger of ralph lauren

Binnenkort ga ik even langs, dit jaar volg ik voor het eerst KETO en hoop nog 5 cm extra buikomtrek kwijt te raken.
Daarna maar even kijken voor een getailleerd shirt.

Aanvullingen en directe links naar specifieke V-vorm shirts zijn ook welkom
Vraag: zijn shirt met een V-hals waar naar jullie naar toe linken standaard bij de buik ook getailleerd?

Bedankt voor al jullie reacties!

Bedrukte t-shirtjes van Replay zijn ook vaak getailleerd. Moet je niet te groot zijn, want ik met mn 1,75 heb al XL nodig.

Er zijn nieuwe shirtjes van chasin zelfde design alleen ander logo, wel in meer kleuren.
Groen blauw roze donker paars :)

Tshirts van ed hardy, moet je wel kleine maat pakken (L/M). Dingen vallen groot uit, heb normaal ook XL maar gaan helemaal naar je lichaam zitten, is relax!

Ed hardy... wie gaat daar nou in lopen haha

Een week geleden zat ik in Milaan en ben daar toen de Abercrombie & Fitch winkel binnengestapt. Hun "Muscle"-lijn zit echt goed. Ik zou je die zeker aanraden, alleen zijn hun T-shirtjes best prijzig en hebben ze ook maar 2 winkels in heel Europa (Milaan en Londen).

Anyway, zeker een aanrader!

Terug
Naar boven