AndroidHealthClinic

Vakantie Japan 2024

Bezoekers in dit topic

Leuke boswandeling voor jou in Aokigahara, ook geschikt voor een langer verblijf.

Maar laat de kleine dan maar thuis.
Ron biedt zich aan als oppas opa
 
Leuke boswandeling voor jou in Aokigahara, ook geschikt voor een langer verblijf.

Maar laat de kleine dan maar thuis.
Thanks voor de tip. Nog advies voor wat voor touw ik dan mee moet nemen?
 
Laatst bewerkt:
Voor een maand lang met 3 personen naar een relatief duur land aan de andere kant van de wereld? Denk dat 10k best een normaal budget is, zeker post corona.
Jup dat had ik dus in gedachte. Had al wat rondgekeken online wat mensen kwijt zijn. Je kan het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt. Maar met een kind wil je liever wat luxer verblijven dan in de cheap ass hotels of hostels. En ik houd van van de Japanse keuken dus zal aardig wat geld spenderen aan lekker eten en drinken.

Maandje Thailand gaven we ongeveer €5000 uit. Dan leef je wel als koning. M'n pa kwam daar makkelijk rond van €1500 pm.
 
Ik kan je wel wat toffe wijn/food bars doorsturen indien gewenst
 
Altijd welkom :heart:
Deze heeft echt de meest waanzinnige wijnen van allemaal.
Enkel Jura maar alle legendes, alsook een mooie gerechten.
Screenshot_2023-01-24-18-30-51-787_com.instagram.android.jpg
 
Jup dat had ik dus in gedachte. Had al wat rondgekeken online wat mensen kwijt zijn. Je kan het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt. Maar met een kind wil je liever wat luxer verblijven dan in de cheap ass hotels of hostels. En ik houd van van de Japanse keuken dus zal aardig wat geld spenderen aan lekker eten en drinken.

Maandje Thailand gaven we ongeveer €5000 uit. Dan leef je wel als koning. M'n pa kwam daar makkelijk rond van €1500 pm.

100-150PD hotel
100-150 eten
50-150 uitjes en activiteiten

10k kom je prima aan als je een beetje lekker leefd.

Ik wil voor de helft een maand naar Canada, maar dan slapen we in een tent en zonder kind.
 
Ik stuur je t reisplan van mn zus wel door mogelijk heb je daar wat aan
 
Thanks guys :heart:
 
Leuk man.
Ik ben door iemand uitgenodigd om in Japan te gaan trainen, met gratis onderdak, maar ik ben helaas niet zo avontuurlijk.
 
vind t meer een verkapt kijk mij een gelukkig gezinnetje zijn topic
 
Ik snap dat reizen echt niet. Je bent daar 1 maand en wat dan? Geld kwijt en het leuke leven daar kwijt.
Je hebt gezien hoe het daar is, leuk zeg. 10k extra aan een auto geven is toch veel leuker
 
Ik snap dat reizen echt niet. Je bent daar 1 maand en wat dan? Geld kwijt en het leuke leven daar kwijt.
Je hebt gezien hoe het daar is, leuk zeg. 10k extra aan een auto geven is toch veel leuker
Sommigen gaan voor materiaal, anderen voor ervaringen

Die laatste is naar mijn inziens veel meer waard
 
Ik snap dat reizen echt niet. Je bent daar 1 maand en wat dan? Geld kwijt en het leuke leven daar kwijt.
Je hebt gezien hoe het daar is, leuk zeg. 10k extra aan een auto geven is toch veel leuker
Dat laatste snap ik dan weer niet, maar zo iedereen zijn ding.

Er zijn gewoon bepaalde landen, plekken en culturen die ik graag wil zien. Dingen die ik graag wil meemaken en/of zien. Wat van de wereld ontdekken i.p.v. alleen in dit schrale land te blijven waar ik niet vrolijk van wordt. En daarvoor moet ik dan reizen aangezien die plekken over het algemeen niet om de hoek zijn. En dat kost geld. En sommige landen en activiteiten kosten nou eenmaal veel geld.

Dus maak ik de afweging: ga ik op reis en doe ik nieuwe ervaringen op, of geef ik m'n geld uit aan materialistische dingen.

Dan kies ik voor het eerste. Het is voor mij ook een stuk zelfontplooiing. Ik houd echt heel veel van verre reizen. Op vakantie heb ik echt het gevoel dat ik leef. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

En met vakantie bedoel ik een avontuurlijke vakantie, geen all inclusive in Turkije waar je om 08:00 staat te vechten voor een strandstoeltje. Of op een camping in Nederland waar je in een emmer zit te kakken. Maar ook hier; ieder zijn ding.
 
Back
Naar boven