XXL Nutrition

van damme, nu..

Tja hij ziet er inderdaad wel 'geslopen' uit, ik denk dat ie rond de 45 jaar oud moet zijn momenteel...
Zijn fysiek blijft top voor een modale persoon boven de 40. En coke of geen coke, hij is altijd z'n sympathieke zelf gebleven (heb ik me laten vertellen...)

Wat zonde man, echt een jeugdheld voor mij en vele andere denk ik

wat zou die allemaal gebruikt hebben?? im neem aan dat hij niet helemaal puur natuur was vroeger. ik zit zelf te denken aan stromba

Ik kan meer dan de helft van zen films meespelen.
Toen ik nog 16 was kon ik al zen moves! Zelf de split op twee stoelen in bloodsport! <= yep no lies!

Nu kan ik nog altijd alles meespreken.

Jammer van de coke, maar hij is ook al niet meer van de jongste !

haha weet iemand mischien hoe tong po er nou uit ziet?

ach chuck norris kicks his ass ;)

t*ring :eek: volgens mij is hij vrienden geworden met Harm van Idols :D

als hij er zo uit ziet(zijn gezicht) voor een 45 jarige, dan ziet mijn vader er nog jonger uit :S

jean claude van damme, ik geloof dat hij voor veel van de jeugd /volwassen van rond de 20 een voorbeeld is geweest. Ik vond hem stoer, ik heb ook al zijn films gekeken.

Hier ziet hij dr al wat beter uit, dees is als het goed is uit 2005

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jean-claude%20Van%20damme.jpg

de eerste 2 foto's die gepost zijn door ?? zijn niet gefotoshopped, check zijn gezicht hier maar.

ik heb ook nog een filmpje waarin hij lou ferrigno traint..weet iemand hier meer van?

Jean!!!!!!!!!:eek::hair: wat heb je toch gedaan?:sob::(

wat zijn zijn stats eigenlijk ?

Om stil van te worden was vroeger een prachtatleet!

Chapeloere zei:
Wat de meeste wel niet zullen weten,
voor zijn acteurcarriere is hij belgisch kampioen
bodybuilding geweest.

bij de ifbb, junior belgisch kampioen ergens eind jaren 80.
Zijn moeder is in een home voor ouden in jette brussel en hij gaat haar regelmatig zondag bezoeken waarna hij in jette naar de markt gaat.
Officieel adres aan de kust.

ik vind het toch aardig nog...het formaat van armen gaat ook nog wel ..de rest is wel wat minder maar van damme stond ook wat meer voor een slang gespierd lichaam dan arnold bijv. weet iemand hier of WRONG BET (in dit topic met foto :LIONHEART) Of die film op dvd verkrijgbaar is. Het is mijn lievelingsfilm aller tijden:D

Terug
Naar boven